Gå til innhold

Dele kona med en annen mann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gift og vi er 44 og 43 år gamle, 3 barn som er ungdommer nå og har startet kose oss litt mer i helgene med å besøke folk med mat og drikke. 

Har snakket en stund om å besøke en swingers klubb, men dette har bare blitt med tanken. En sen kveld lurte kona på om jeg ble sur vist hun koste litt med en annen mann, noe jeg synes var greit. Ble egentlig litt kåt av tanken og syntes det var ekstremt spennene for kona. I tiden som har gått har hun hatt en 3-4 slike netter med andre menn som jeg vet hvem er. Sexlivet vårt har fått en ny giv og vi har det bedre enn noen gang. Jeg har aldri fått delta og er veldig nysgjerrig på hvordan hun holder på med disse andre mennene. Hun forteller alltid litt om møte, men nok ikke alt. 

Er det flere som lever et normalt samliv som har det slik som vi? 

Kunne dette fungere i deres forhold hvorfor og hvorfor ikke?? 

Flere som blir opphisset av tanken på gjøre noe slikt? 

Anonymkode: 7ca73...0cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kona di er heldig! Så fint å høre at dere har et så godt og åpent forhold. Og at dere begge har glede av dette. Hva med om du fikk være med som tilskuer?

Anonymkode: c1445...bef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg synes det er fint å vise kjærlighet til partner ved å slippe han/henne fri. Dette er nok ikke for alle, men jeg synes det er fint å lese om de som gjennomfører dette og opplever at det styrker forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig pirrende ut. Tenk så gøy å få leve ut drømmene sine. Stå på .. 

Anonymkode: 7ca73...0cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper mannen min snart deler meg med andre😘 Stor drøm for meg:)

Anonymkode: 058d7...cbd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kunne nok ha passet for meg i et forhold, men ikke for min nåværende partner, han er altfor eiesyk og sjalu. Akkurat nå er forholdet vårt dårlig, men jeg kunne gjerne delt ham i tidligere gode perioder. 

Anonymkode: e7c29...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv det slik med naboen vår. Har skjedd noen ganger etter en fuktig natt med mye vin. Da har vi byttet litt. Fantastisk de er 10 år yngre enn oss. Jeg får en eldre erfaren mann og kona får en ung mann med stort pågangsmot. 

Var litt rart de første dagene etter det første møte, men nå har vi et fint naboforhold. Og kommer til å bytte flere ganger i tiden som kommer. Alle 4 er fornøyd. 

Anonymkode: 7ca73...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har selv det slik med naboen vår. Har skjedd noen ganger etter en fuktig natt med mye vin. Da har vi byttet litt. Fantastisk de er 10 år yngre enn oss. Jeg får en eldre erfaren mann og kona får en ung mann med stort pågangsmot. 

Var litt rart de første dagene etter det første møte, men nå har vi et fint naboforhold. Og kommer til å bytte flere ganger i tiden som kommer. Alle 4 er fornøyd. 

Anonymkode: 7ca73...0cc

Naboene er et homofilt par? 

Anonymkode: 8a93c...5c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har selv det slik med naboen vår. Har skjedd noen ganger etter en fuktig natt med mye vin. Da har vi byttet litt. Fantastisk de er 10 år yngre enn oss. Jeg får en eldre erfaren mann og kona får en ung mann med stort pågangsmot. 

Var litt rart de første dagene etter det første møte, men nå har vi et fint naboforhold. Og kommer til å bytte flere ganger i tiden som kommer. Alle 4 er fornøyd. 

Anonymkode: 7ca73...0cc

Du får en eldre mann når dem er 10 år yngre enn dere?? Skjønte lite her. Er dem gay??

Anonymkode: 058d7...cbd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har selv det slik med naboen vår. Har skjedd noen ganger etter en fuktig natt med mye vin. Da har vi byttet litt. Fantastisk de er 10 år yngre enn oss. Jeg får en eldre erfaren mann og kona får en ung mann med stort pågangsmot. 

Var litt rart de første dagene etter det første møte, men nå har vi et fint naboforhold. Og kommer til å bytte flere ganger i tiden som kommer. Alle 4 er fornøyd. 

Anonymkode: 7ca73...0cc

Skjønte ikke helt. De er 10 år yngre, og du får en eldre mann, og kona di får en ung mann?  Forøvrig bra at ordningen fungerer :)

Edit: Sorry at jeg var en av flere som spurte om det samme :ler: 

Endret av Gravity
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde levnet partnern min hvis han ville dele meg med noen andre! 

Anonymkode: 118d5...688

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde ikke fungert for meg, og jeg finner ingen glede av tanken på å skulle dele kjæresten min, eller at han skal la meg være med andre. Men jeg synes det er flott at andre kan ha glede av det. Jeg tenker at det viser en enorm tillit når en slik ordning fungerer. Jeg hadde blitt skikkelig sjalu og det hadde sansynligvis ødelagt forholdet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Gravity skrev:

Skjønte ikke helt. De er 10 år yngre, og du får en eldre mann, og kona di får en ung mann?  Forøvrig bra at ordningen fungerer :)

Edit: Sorry at jeg var en av flere som spurte om det samme :ler: 

Det høres ut som om begge får seg mann ja :laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Hottrio said:

Det høres ut som om begge får seg mann ja :laugh: 

Ja, det var ikke det jeg stusset på, det var det at naboene var ti år yngre, og innleggsskriver fikk seg en eldre mann, mens kona fikk en ung :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har selv det slik med naboen vår. Har skjedd noen ganger etter en fuktig natt med mye vin. Da har vi byttet litt. Fantastisk de er 10 år yngre enn oss. Jeg får en eldre erfaren mann og kona får en ung mann med stort pågangsmot. 

Var litt rart de første dagene etter det første møte, men nå har vi et fint naboforhold. Og kommer til å bytte flere ganger i tiden som kommer. Alle 4 er fornøyd. 

Anonymkode: 7ca73...0cc

Mente og mannen får en yngre kvinne. Beklager skrive feilen. Vinn vinn. 

Anonymkode: 7ca73...0cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...