Gå til innhold

Hvor mange meldinger og besøk får dere damer på nettdating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på Møteplassen og Tinder, og kan ikke si at jeg ble nedrent av mailer jeg heller altså.. Jeg vil påstå jeg er en litt over snittet pen jente (får ofte modell-kommentarer) og med sunne interesser som gir en slank og trent kropp. Bilder var delikate, verken duckface eller bikini eller oversminket. Profiltekst var direkte, men med snert og humoristiske undertoner.

På Tinder fikk jeg mange matcher, flere sendte seksuelle hentydninger, de jeg sendte melding til svarte ikke - det virker som Tinder er til for å samle matcher og likes..? Men jeg endte opp med å møte 2 derfra, og ikke veldig tvil om hva de var ute etter for å si det sånn..

På MP var meldingene jeg fikk enten fra menn som virket desperate, tydeligvis slet med å få seg dame eller som var seksuelt overfokuserte. Jeg fikk kanskje meldinger fra 2 som jeg skrev med, men jeg sendte melding til kun én etter 4 dager der inne og fikk svar - han er nå min kjæreste og heldigvis like seriøs i jakten på kjærligheten som det jeg var :) 

Anonymkode: c2f32...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tidligere kun vært på Nakenprat, Cupido og Victoria Milan. Ble nedrent av meldinger. Snakket i hvert fall 100 pr uke. Rakk ikke svare på alle.

Så min erfaring er at kvinner kan velge og vrake der ute på nettet. Men det gjelder å ha tiltalende bilder og lokkende tekst. 😉 

Men skal sies at jeg ikke har vært på sånne standard sider som Sukker og Tinder osv. Men jeg skulle nok fått like mye oppmerksomhet der. 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig ingen meldinger. Etter ca. 2 mnd. 

Anonymkode: 5b3f3...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Missy77 skrev:

Jeg har tidligere kun vært på Nakenprat, Cupido og Victoria Milan. Ble nedrent av meldinger. Snakket i hvert fall 100 pr uke. Rakk ikke svare på alle.

Så min erfaring er at kvinner kan velge og vrake der ute på nettet. Men det gjelder å ha tiltalende bilder og lokkende tekst. 😉 

Men skal sies at jeg ikke har vært på sånne standard sider som Sukker og Tinder osv. Men jeg skulle nok fått like mye oppmerksomhet der. 😄

Jepp, de fleste kvinner deler nok din erfaring vedrørende antall meldinger. Men det finnes dog noen unntak av logiske årsaker

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Missy77 skrev:

Jeg har tidligere kun vært på Nakenprat, Cupido og Victoria Milan. Ble nedrent av meldinger. Snakket i hvert fall 100 pr uke. Rakk ikke svare på alle.

Så min erfaring er at kvinner kan velge og vrake der ute på nettet. Men det gjelder å ha tiltalende bilder og lokkende tekst. 😉 

Men skal sies at jeg ikke har vært på sånne standard sider som Sukker og Tinder osv. Men jeg skulle nok fått like mye oppmerksomhet der. 😄

Jeg tar veldig gjerne i mot tips om bra tekst.

Jeg tror det kan ha noe med alder og hvilke sider du har vært på og hvordan du ser ut, men jeg tror de fleste hadde fått bedre kontakt med de man ville ha kontakt med dersom man hadde bra tekst.

Min erfaring for egen del er i hvert fall at siden jeg ikke har bra tekst så tar ingen kontakt, men hvis jeg først får kontakt med noen og blir kjent med noen så liker de meg veldig godt. Jeg gjør meg bedre i RL for å si det sånn. (Jeg prøvde å ha det som tekst på profilen en liten stund, men det var ikke noe sjakktrekk...hehe)

Anonymkode: f0ca8...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Missy77 skrev:

Jeg har tidligere kun vært på Nakenprat, Cupido og Victoria Milan. Ble nedrent av meldinger. Snakket i hvert fall 100 pr uke. Rakk ikke svare på alle.

Så min erfaring er at kvinner kan velge og vrake der ute på nettet. Men det gjelder å ha tiltalende bilder og lokkende tekst. 😉 

Men skal sies at jeg ikke har vært på sånne standard sider som Sukker og Tinder osv. Men jeg skulle nok fått like mye oppmerksomhet der. 😄

De sidene kombinert med avataren din... Fint hvis det funker for deg, men truserumpebilde og annonse på Nakenprat o.l. hadde ikke vært mitt førstevalg for å signalisere at jeg er ute etter noe seriøst :)

 

Anonymkode: bab33...470

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De sidene kombinert med avataren din... Fint hvis det funker for deg, men truserumpebilde og annonse på Nakenprat o.l. hadde ikke vært mitt førstevalg for å signalisere at jeg er ute etter noe seriøst :)

 

Anonymkode: bab33...470

Nei, nå har jeg aldri vært ute etter noe seriøst når jeg har trålet nettet på denne måten heller. 😉 

Mitt inntrykk er at det er enklere å møte noen for noe seriøst IRL. Og da egentlig hvor som helst. På bussen, i butikken, i nærmiljøet, venner av venner osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Missy77 said:

Jeg har tidligere kun vært på Nakenprat, Cupido og Victoria Milan. Ble nedrent av meldinger. Snakket i hvert fall 100 pr uke. Rakk ikke svare på alle.

Så min erfaring er at kvinner kan velge og vrake der ute på nettet. Men det gjelder å ha tiltalende bilder og lokkende tekst. 😉 

Men skal sies at jeg ikke har vært på sånne standard sider som Sukker og Tinder osv. Men jeg skulle nok fått like mye oppmerksomhet der. 😄

På sånne sider er det jo ikke noe problem å få napp. Ei heller om man har sexy bilder og gir inntrykk av at man er ute etter sex. Det er når man er på let etter noen å faktisk bygge et liv sammen med at det blir vanskelig. Det er utrolig få menn igjen når man har luket ut de som begynner med sexprat etter introduksjonsmeldingene.

Anonymkode: b6d29...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De sidene kombinert med avataren din... Fint hvis det funker for deg, men truserumpebilde og annonse på Nakenprat o.l. hadde ikke vært mitt førstevalg for å signalisere at jeg er ute etter noe seriøst :)

 

Anonymkode: bab33...470

Ja, det er en viss forskjell på de sidene og tradisjonelle datingsider. 

Selv om jeg ikke har vært registrert på Nakenprat eller noe sånt, så tipper jeg at man som kvinne sikkert får masse meldinger, og det er fordi når det bare er sex så er kanskje terskelen lavere for å ta kontakt. Pluss at jeg mener å ha lest at Nakenprat osv hovedsakelig består av menn. Ikke rart at man som kvinne får masse meldinger da.

Anonymkode: 580e0...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På sånne sider er det jo ikke noe problem å få napp. Ei heller om man har sexy bilder og gir inntrykk av at man er ute etter sex. Det er når man er på let etter noen å faktisk bygge et liv sammen med at det blir vanskelig. Det er utrolig få menn igjen når man har luket ut de som begynner med sexprat etter introduksjonsmeldingene.

Anonymkode: b6d29...45c

Det er derfor jeg synes det er lettere å lete etter «den rette» IRL. Eller egentlig ikke lete, de dukker opp når man minst venter det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 40 her. Med ganske gjennomsnittelig utseende tror jeg. (men slank og med langt blondt hår, innser at det teller positivt.)

På sukker (med personlighetsprofil og begrensning på avstand slik at det kun er de med match som får meg opp) hadde jeg gjerne mye besøk når jeg akkurat registerte profilen, og 5-7 som sendte melding kanskje. Etter hvert ble det 4-5 besøk i uka, og 1-2 som tok kontakt. Noen uker uten aktivitet også.

På møteplassen og Match, uten noen form for begrensning hadde jeg flere hundre besøk de første dagene, og 30-40 meldinger de første dagene, gikk ned til rundt 10 i uka etter hvert (men jeg orket aldri være der inne mer enn et par uker fordi jeg ble kontaktet av så mange som ikke passet det jeg søkte etter)

På Tinder er jo antall matcher veldig avhengig av hvor kritisk du selv er da... Jeg testet en periode der du kan se hvem som har sveipet deg til høyre før du selv sveiper, og selv med ganske kort avstand på Tinder (og ikke i de tettest befolkede storbyene) så var det 20-30 som hadde sveipet meg til høyre hver uke. Av disse sveipet jeg kanskje 1-2 til høyre.

Jeg fant min kjæreste på Tinder faktisk. Basert på en god profil som sa mye om han og interessene hans.

Anonymkode: 932b2...a56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...