Gå til innhold

Hvor mange meldinger og besøk får dere damer på nettdating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det sies at damer får så mye oppmerksomhet. Men er det riktig?

Derfor spør jeg:

Hvor mange meldinger får dere per uke på nettdating?

Hvor mange matcher på Tinder?

Hvor mange besøker profilen din på nettdating?

 

Anonymkode: 12ef2...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for meg. 

Jeg har Sukker og Tinder. 

På Sukker har jeg denne uka fått to meldinger, og ene var fra en som har skrevet til meg før. Dette stemmer egentlig godt med hvordan det pleier å være pr. uke. 1-2 meldinger pleier jeg å få. Jeg er ikke like flink til å skrive selv der inne. 

Sist uke fikk jeg 6 besøk, og det stemmer også bra. 

På Tinder får jeg ca. 2-6 matcher i uka. Kanskje 2-3 meldinger ut av dem. Da må jeg som oftest skrive først. 

Jeg merker når jeg skriver med flere av disse mennene at de egentlig ikke er særlig interessert. Korte svar og de spør ikke om noe tilbake, og da har de noen ganger begynt å skrive til meg. 

Jeg trodde egentlig ikke at jeg var stygg, men etter at jeg begynte å være på nettdating og når jeg hører hvor mye oppmerksomhet det påstås at kvinner får så begynner jeg å lure. 

Men flere av de som skriver til meg gir meg komplimenter på at jeg er pen. Dette er da vanlige menn som jeg ofte synes er kjekke også. 

Så jeg vet ikke hva som er galt med meg om det er sånn at alle kvinner får masse meldinger og matcher hver eneste dag. 

Anonymkode: 580e0...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for meg. 

Jeg har Sukker og Tinder. 

På Sukker har jeg denne uka fått to meldinger, og ene var fra en som har skrevet til meg før. Dette stemmer egentlig godt med hvordan det pleier å være pr. uke. 1-2 meldinger pleier jeg å få. Jeg er ikke like flink til å skrive selv der inne. 

Sist uke fikk jeg 6 besøk, og det stemmer også bra. 

På Tinder får jeg ca. 2-6 matcher i uka. Kanskje 2-3 meldinger ut av dem. Da må jeg som oftest skrive først. 

Jeg merker når jeg skriver med flere av disse mennene at de egentlig ikke er særlig interessert. Korte svar og de spør ikke om noe tilbake, og da har de noen ganger begynt å skrive til meg. 

Jeg trodde egentlig ikke at jeg var stygg, men etter at jeg begynte å være på nettdating og når jeg hører hvor mye oppmerksomhet det påstås at kvinner får så begynner jeg å lure. 

Men flere av de som skriver til meg gir meg komplimenter på at jeg er pen. Dette er da vanlige menn som jeg ofte synes er kjekke også. 

Så jeg vet ikke hva som er galt med meg om det er sånn at alle kvinner får masse meldinger og matcher hver eneste dag. 

Anonymkode: 580e0...2e5

Samme her, og jeg vil være så ærlig og si at jeg er relativt pen selv, så jeg vet ikke jeg. Kanskje bare ikke pen nok. Tror menn får et instinkt om å prøve å få de aller peneste der inne (som er uoppnåelige for de fleste) og da er ikke vi normalt pene interessante nok. Tinder er noe dritt. Møtte drømmemannen min like etter jeg slettet tinder jeg 😊

Anonymkode: 1e249...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samme her, og jeg vil være så ærlig og si at jeg er relativt pen selv, så jeg vet ikke jeg. Kanskje bare ikke pen nok. Tror menn får et instinkt om å prøve å få de aller peneste der inne (som er uoppnåelige for de fleste) og da er ikke vi normalt pene interessante nok. Tinder er noe dritt. Møtte drømmemannen min like etter jeg slettet tinder jeg 😊

Anonymkode: 1e249...1b8

 

Interessant! Hvor møtte du han?

ts

Anonymkode: 12ef2...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, kvinner får en 20-30 mailer om dagen, minst. I begynnelsen får de som regel ti ganger så mange, 200-300 mailer om dagen. Problemet som kvinner sliter med er at, "ingen av de er interessante jo". Så da mener de at de ikke får noen mailer, for mailer fra personer de ikke er interesserte i telles ikke.

Lurer på om det betyr at jeg praktisk talt er jomfru? :klo:

Anonymkode: 29965...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samme her, og jeg vil være så ærlig og si at jeg er relativt pen selv, så jeg vet ikke jeg. Kanskje bare ikke pen nok. Tror menn får et instinkt om å prøve å få de aller peneste der inne (som er uoppnåelige for de fleste) og da er ikke vi normalt pene interessante nok. Tinder er noe dritt. Møtte drømmemannen min like etter jeg slettet tinder jeg 😊

Anonymkode: 1e249...1b8

Nei, kanskje ikke, men mange av disse mennene er ikke så kjekke at de bare kan velge og vrake. Men kanskje det er tanken på at de kan få noe bedre og derfor sikter høyt? 

Jeg lurer også på hvor du traff han :)

Anonymkode: 580e0...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Altså, kvinner får en 20-30 mailer om dagen, minst. I begynnelsen får de som regel ti ganger så mange, 200-300 mailer om dagen. Problemet som kvinner sliter med er at, "ingen av de er interessante jo". Så da mener de at de ikke får noen mailer, for mailer fra personer de ikke er interesserte i telles ikke.

Lurer på om det betyr at jeg praktisk talt er jomfru? :klo:

Anonymkode: 29965...5db

For det første: Mailer??
På Sukker og Tinder får man vel meldinger, og ikke mailer?

Er du en mann? Tror ingen damer får 200-300 meldinger per dag. Det høres helt ulogisk ut.

 

Anonymkode: 12ef2...53e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Altså, kvinner får en 20-30 mailer om dagen, minst. I begynnelsen får de som regel ti ganger så mange, 200-300 mailer om dagen. Problemet som kvinner sliter med er at, "ingen av de er interessante jo". Så da mener de at de ikke får noen mailer, for mailer fra personer de ikke er interesserte i telles ikke.

Lurer på om det betyr at jeg praktisk talt er jomfru? :klo:

Anonymkode: 29965...5db

Leste du det jeg skrev? Nei, det er ikke slik for alle. 

Anonymkode: 580e0...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså, kvinner får en 20-30 mailer om dagen, minst. I begynnelsen får de som regel ti ganger så mange, 200-300 mailer om dagen. Problemet som kvinner sliter med er at, "ingen av de er interessante jo". Så da mener de at de ikke får noen mailer, for mailer fra personer de ikke er interesserte i telles ikke.

Lurer på om det betyr at jeg praktisk talt er jomfru? :klo:

Anonymkode: 29965...5db

Hvor har du det fra at kvinner - som i alle sammen siden du generaliserer - får så mye respons på datingsider?

Det stemmer jo ikke for alle kvinner. Nå er det 2 stykker i bare denne tråden som sier at de sjelden opplever å få så mange meldinger. Det gjelder meg også. Og jeg har ei venninne som også hadde det sånn. Både jeg og hun har slettet oss fra alle datingsider, for det er uansett ingen mannfolk som er interesserte. Venter man på å høre fra en mann så er det galt fordi vi ikke tar initiativ, men straks vi tar kontakt selv så er ikke mannfolka interesserte allikevel. Enten fordi vi er for pågående og mannen ønsker å være "jegeren" eller så var de bare ikke interesserte. 

Det går nok begge veier og jeg skjønner at menn også kan bli litt oppgitte, fordi det er vanskelig. 

Men, å generalisere og si at kvinner får så mange meldinger - vel, det er en sannhet med modifikasjoner, mildt sagt. Det er ikke alle som får mange meldinger. Og uten at jeg vet, jeg bare synser, så kan det hende at de damene som får hundrevis av meldinger i uka er enten ikke veldig spesifikke mailer fra interesserte menn, eller menn som ser bildet og tror at denne dama bare er ute etter sex fordi hun ser sånn ut. 

Anonymkode: f0ca8...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, kvinner får en 20-30 mailer om dagen, minst. I begynnelsen får de som regel ti ganger så mange, 200-300 mailer om dagen. Problemet som kvinner sliter med er at, "ingen av de er interessante jo". Så da mener de at de ikke får noen mailer, for mailer fra personer de ikke er interesserte i telles ikke.

Lurer på om det betyr at jeg praktisk talt er jomfru? :klo:

Anonymkode: 29965...5db

Hahaha, prøver du å være morsom eller?! 200-300 mailer? Hvor i heiteste har du det fra?

Anonymkode: d52fb...c7a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får et par meldinger om dagen, selv om jeg ikke har bildet på profilen ennå, men så er jeg relativt fersk. Og dette her er på Møteplassen, så jeg blir ikke lesset ned med meldinger, og det spørs om jeg kommer til å få særlig mange flere om jeg legger ut bilde, er ikke så varm i trøya at jeg tør det ennå. 

Anonymkode: 3fe1c...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg får et par meldinger om dagen, selv om jeg ikke har bildet på profilen ennå, men så er jeg relativt fersk. Og dette her er på Møteplassen, så jeg blir ikke lesset ned med meldinger, og det spørs om jeg kommer til å få særlig mange flere om jeg legger ut bilde, er ikke så varm i trøya at jeg tør det ennå. 

Anonymkode: 3fe1c...e36

Jeg fikk flere meldinger med en gang jeg la ut bilde. Men etter en stund gikk antall meldinger ned igjen. Tror en del menn leter gjennom listene med nye brukere...

ts

Anonymkode: 12ef2...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde en matchrate på ca 90% da jeg var på Tinder. Fikk også noen meldinger på FB min om at de hadde sett meg på Tinder og ville ta meg på kafe... og venneforespørsler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Interessant! Hvor møtte du han?

ts

Anonymkode: 12ef2...53e

Min mor skulle kjøpe jordbær hos en lokal mann også ba hun meg bli med, var veldig tilfeldig at jeg ble med. Så var sønnen hans der som jeg alltid har hatt et godt øye til men aldri møtt, bare sett han litt her og litt der. Så kom vi i prat mens jeg og min mor var der også addet han meg på Facebook noen uker etter  :ninuskapus: Nå er vi kjærester 😊

Anonymkode: 1e249...1b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mor skulle kjøpe jordbær hos en lokal mann også ba hun meg bli med, var veldig tilfeldig at jeg ble med. Så var sønnen hans der som jeg alltid har hatt et godt øye til men aldri møtt, bare sett han litt her og litt der. Så kom vi i prat mens jeg og min mor var der også addet han meg på Facebook noen uker etter  :ninuskapus: Nå er vi kjærester 😊

Anonymkode: 1e249...1b8

Fantastisk! Det er fremdeles mulig! :kghjerte:

ts

Anonymkode: 12ef2...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nesten ingen meldinger de periodene jeg drev med nettdating. Prøvde også å kontakte menn selv men det var dårlig med svar gitt. Fikk dog mange meldinger der jeg ble bedt om å ta livet mitt så det var jo hyggelig :) Sliter masse med angst etter nettdating og går til psykolog.. Er helt ødelagt pga hva menn har gjort mot meg. Ganske stygg mobbing på sukker blant annet. 

Anonymkode: b3d41...9ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk nesten ingen meldinger de periodene jeg drev med nettdating. Prøvde også å kontakte menn selv men det var dårlig med svar gitt. Fikk dog mange meldinger der jeg ble bedt om å ta livet mitt så det var jo hyggelig :) Sliter masse med angst etter nettdating og går til psykolog.. Er helt ødelagt pga hva menn har gjort mot meg. Ganske stygg mobbing på sukker blant annet. 

Anonymkode: b3d41...9ca

 

Synd å høre dette. Jeg har faktisk ikke opplevd noe ubehagelig på sukker og har fått kontakt med en del. Alle har vært høflige og greie.

Men jeg tror faktisk de eldre mennene er hyggeligere enn de yngre? Mulig du er litt yngre enn meg.

Anonymkode: 12ef2...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk nesten ingen meldinger de periodene jeg drev med nettdating. Prøvde også å kontakte menn selv men det var dårlig med svar gitt. Fikk dog mange meldinger der jeg ble bedt om å ta livet mitt så det var jo hyggelig :) Sliter masse med angst etter nettdating og går til psykolog.. Er helt ødelagt pga hva menn har gjort mot meg. Ganske stygg mobbing på sukker blant annet. 

Anonymkode: b3d41...9ca

Seriøst? Merker at jeg ble litt sjokkert over at folk kan skrive sånt til noen. 

Håper det går bra med deg :klem:Husk at det er dem det er noe galt med, ikke deg. Oppegående mennesker holder ikke på sånn. 

Anonymkode: 580e0...2e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Sukker - med bilde som jeg synes jeg så hyggelig ut på. Satte stjerne eller hva det var på noen som matchet. Fikk ingen tilbake og noen av dem forsvant fra bildet, tror de blokket meg ut. Tror jeg fikk en henvendelse fra en som var uinteressant (han var litt for opptatt av sex, åpent forhold mm som ikke passer meg), og en fra en som virket ok, men etter kort tid sendte han melding om at han hadde truffet noen, og slettet profilen. Det var all oppmerksomhet i løpet av et par ÅR...

Anonymkode: bf361...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ganske mange matcher på Tinder, og 10-15 meldinger om dagen, men er veldig dårlig til å svare, og flere av meldingene er av den slibrige typen, typ ''I just want to cum all over your face''. Lite sjarmerende.

Anonymkode: 11eca...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...