Gå til innhold

Kåpe fra Collectif


amomyme

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å kjøpe ei kåpe fra Collectif siden de har 50%, men jeg er litt usikker med tanke på str. https://www.collectif.co.uk/clothes-c1/lillian-coat-p6674 Jeg er størrelse 12-14 over bryst og midje, men over hoftene må jeg i følge måleskjema ha str 18. Noen som har/ har prøvd ei slik kåpe og kan si noe om str? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nydelig kåpe!

Jeg har en del klær fra Collectif, og jeg opplever at jeg må opp 1-2 størrelser i deres klær, jeg synes de kan være litt små i størrelsen over brystet. Jeg bruker selv 18 i deres klær. Jeg opplever dog at de har god vidde over hoftene. 

Jeg synes det er litt vanskelig å si for deg, men antagelig har du litt å gå på ift hoftene, deres klær er jo ganske innsvingte med god plass til hoftene (jeg har aldri opplevd å ikke få plass til hoftene i klærne deres). :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Yvonne skrev:

Nydelig kåpe!

Jeg har en del klær fra Collectif, og jeg opplever at jeg må opp 1-2 størrelser i deres klær, jeg synes de kan være litt små i størrelsen over brystet. Jeg bruker selv 18 i deres klær. Jeg opplever dog at de har god vidde over hoftene. 

Jeg synes det er litt vanskelig å si for deg, men antagelig har du litt å gå på ift hoftene, deres klær er jo ganske innsvingte med god plass til hoftene (jeg har aldri opplevd å ikke få plass til hoftene i klærne deres). :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Tusen takk for svar! Tar sjansen på å bestille meg kåpe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...