Gå til innhold

Hvordan vet jeg om jeg er vid eller trang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde sex med en yngre fyr med litt liten kuk, trodde jeg var vid etter tre fødsler, men han påsto jeg var trang.. Er det bare noe han sier?🤔 Kan jeg fortsatt være trang etter tre fødsler uten å ha gjort noe for å være det?

Anonymkode: a2b64...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en (gul, ikke grønn) banan, skrell den, putt den i et kondom, putt den i mellom bena (foran, ikke bak). Klarer du å mose den med musklene i underlivet så er du trang. Klarer du ikke det så er du ikke trang.

Anonymkode: f69ab...fc9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde sex med en yngre fyr med litt liten kuk, trodde jeg var vid etter tre fødsler, men han påsto jeg var trang.. Er det bare noe han sier?🤔 Kan jeg fortsatt være trang etter tre fødsler uten å ha gjort noe for å være det?

Anonymkode: a2b64...492

Ikke enkelt å skjønne seg på, her er det flere faktorer.

- trodde han du ville høre det?

-hva har han hatt før?

-er du flink til å stramme musklene, eller er de anspent?

- hvilken stilling(er) ble brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta en (gul, ikke grønn) banan, skrell den, putt den i et kondom, putt den i mellom bena (foran, ikke bak). Klarer du å mose den med musklene i underlivet så er du trang. Klarer du ikke det så er du ikke trang.

Anonymkode: f69ab...fc9

Sier noe om kraften man klarer å trekke sammen med ja, og hvor smalt man aktivt klarer å lage det. Hvis du ikke bruker den samme kraften til å trekke sammen under samleie så blir det ikke sammenliknbart. Det sier også lite om hvor vid du er når du slapper av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta en (gul, ikke grønn) banan, skrell den, putt den i et kondom, putt den i mellom bena (foran, ikke bak). Klarer du å mose den med musklene i underlivet så er du trang. Klarer du ikke det så er du ikke trang.

Anonymkode: f69ab...fc9

Ikke overførbar til sex. Med mindre man kniper konstant under hele samleiet. Det er det vel få som gjør?

Anonymkode: ab13f...bfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde sex med en yngre fyr med litt liten kuk, trodde jeg var vid etter tre fødsler, men han påsto jeg var trang.. Er det bare noe han sier?🤔 Kan jeg fortsatt være trang etter tre fødsler uten å ha gjort noe for å være det?

Anonymkode: a2b64...492

Vanskelig å si egentlig. Alle gutter sier at jenta er trang. Er jo normal høflighet.:) Hvis du kjente kuken godt med han som hadde litt liten, så er du trang. Kjente du lite eller ingen ting så er du over snittet vid. Kan jo teste med en dildo å se hvor stor du får inn osv.

Anonymkode: 44305...50e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten er han for liten eller du for slarkete i skrevet, mest trolig det siste hvis du har født tre barn. På tide å gjøre noen viktige knipeøvelser, det er lite han kan gjøre.

Anonymkode: 35cdf...58a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enten er han for liten eller du for slarkete i skrevet, mest trolig det siste hvis du har født tre barn. På tide å gjøre noen viktige knipeøvelser, det er lite han kan gjøre.

Anonymkode: 35cdf...58a

Du leste ikke innlegget? 

Anonymkode: 07fc7...b38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enten er han for liten eller du for slarkete i skrevet, mest trolig det siste hvis du har født tre barn. På tide å gjøre noen viktige knipeøvelser, det er lite han kan gjøre.

Anonymkode: 35cdf...58a

Han kan ta penisforstørrelse operasjon, eller bruke penispumpe. Han kan også trene pc-muskelen som gjør at penis kan bli hardere. Så er mye han kan gjøre.

Forsåvidt kan det godt være at du er trang etter tre fødsler ts! Det er kun når musklaturen blir ødelagt at man blir vid av fødsel, og det skjer ikke med alle, spesielt ikke de som føder når de er under 35 år med frisk musklatur.
Det spiller vel uansett ikke så stor rolle om du er vid eller trang, for han nyter deg jo, og så lenge du også nyter så er det jo ikke noe problem den ene eller andre veien :) (Men er ikke sikkert du er vid om du ikke nyter, for mange trenger en penis som fyller en helt opp for å nyte sexen skikkelig, uten at det trenger å bety man er vid for det, bare at man foretrekker ekstra stimuli det gjør å bli fyllt helt opp)

Anonymkode: c48ca...ea1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2018 den 23.47, AnonymBruker skrev:

Han kan ta penisforstørrelse operasjon, eller bruke penispumpe. Han kan også trene pc-muskelen som gjør at penis kan bli hardere. Så er mye han kan gjøre.

Forsåvidt kan det godt være at du er trang etter tre fødsler ts! Det er kun når musklaturen blir ødelagt at man blir vid av fødsel, og det skjer ikke med alle, spesielt ikke de som føder når de er under 35 år med frisk musklatur.
Det spiller vel uansett ikke så stor rolle om du er vid eller trang, for han nyter deg jo, og så lenge du også nyter så er det jo ikke noe problem den ene eller andre veien :) (Men er ikke sikkert du er vid om du ikke nyter, for mange trenger en penis som fyller en helt opp for å nyte sexen skikkelig, uten at det trenger å bety man er vid for det, bare at man foretrekker ekstra stimuli det gjør å bli fyllt helt opp)

Anonymkode: c48ca...ea1

Bortsett fra at ei som er trang vil føle seg fylt opp av en medium stor penis. Så da er man kanskje ikke den trangeste.:) Har vært med en del damer og det varierer jo veldig hvor trang jenta er. Syns ikke det trenger å ha noen innvirkning på sexen, siden sex er mentalt for det meste.

Anonymkode: 44305...50e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...