Gå til innhold

Er resett.no en seriøs nettavis en kan stole på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hva baserer du det på?

Anonymkode: 8a48f...c22

Ikke meg du spør men MSM egne "faktasjekkere" sjekker omtrent alt som reset publiserer. 50% av alt de har sjekket har vært Reset og HRS. 

Og de blir godkjent hver gang. Eneste de klarer å pirke på er detaljer. En kvinne ble ikke voldtatt av 12migranter, fordi bare 5 siktet og de ble ikke dømt. Derfor mener faktisk at HRS tar feil. Slik ting blir de"tatt" for....

Anonymkode: e603b...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, Morpheus said:

Det er bra at det er noen som ser litt fra høyresiden også. Vi blir jo hkernevasket av alle som er på venstresiden (VG, Dagbladet osv.). 

VG er FrP-avis. 

Anonymkode: 472af...657

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke meg du spør men MSM egne "faktasjekkere" sjekker omtrent alt som reset publiserer. 50% av alt de har sjekket har vært Reset og HRS. 

Og de blir godkjent hver gang. Eneste de klarer å pirke på er detaljer. En kvinne ble ikke voldtatt av 12migranter, fordi bare 5 siktet og de ble ikke dømt. Derfor mener faktisk at HRS tar feil. Slik ting blir de"tatt" for....

Anonymkode: e603b...9f7

Resett står vel på lønningslista til MSM?

Anonymkode: 8a48f...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Resett står vel på lønningslista til MSM?

Anonymkode: 8a48f...c22

Altså, FAKTISK.NO står vel på lønningslista til MSM?

(har nettopp stått opp)

Anonymkode: 8a48f...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Og de blir godkjent hver gang. Eneste de klarer å pirke på er detaljer. En kvinne ble ikke voldtatt av 12migranter, fordi bare 5 siktet og de ble ikke dømt. Derfor mener faktisk at HRS tar feil. Slik ting blir de"tatt" for....

Anonymkode: e603b...9f7

Tall er tall som de sier. 

Anonymkode: 472af...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre enn meg som reagerer på at disse milliardærene som startet Resett i stor grad ikke betaler bidragsyterne sine?  Jeg syntes det grenser mot sosial dumping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er han ikke. Det er ogsåderfor han må jobbe hos resett.no fordi ingen andre vil ha han. 

Han er kjent for å vær een som liker å synse og ikke tenker så mye på fakta. Derfor hadde han blant annet ingen problemer med å gi Al-Qaida skylden for 22.juli fordi han ikke så behover for å vente til man fant ut hvem det var før man kommenterte hvem som var skyldig. 

Anonymkode: 472af...657

De gikk jo ut og tok på seg ansvaret selv i en offisiell melding. Og det var flere andre media som meldte det samme.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er jo at det er vanskelig å vite. 

Om jeg forteller deg at jeg er advokat. Så aner du ikke om jeg lyver eller ikke. Du kan jo ikke bevise at jeg lyver. Men det betyr jo ikke at du kan stole på meg heller. 

Anonymkode: 472af...657

Det er vel ikke vanskelig. Det er da bare å ringe til arbeidsgiver og utdanningsinstutisjon man har oppgitt og høre med dem om din utdanning og arbeid.

Anonymkode: 182b7...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er han ikke. Det er ogsåderfor han må jobbe hos resett.no fordi ingen andre vil ha han. 

Han er kjent for å vær een som liker å synse og ikke tenker så mye på fakta. Derfor hadde han blant annet ingen problemer med å gi Al-Qaida skylden for 22.juli fordi han ikke så behover for å vente til man fant ut hvem det var før man kommenterte hvem som var skyldig. 

Anonymkode: 472af...657

Jo det er han. Hvorfor sprer du løgner og propaganda?

https://no.wikipedia.org/wiki/Helge_Lurås

Helge Lurås (født 1970) er en norsk samfunnsforsker, redaktør, offiser og sikkerhetspolitisk kommentator.

Lurås ble utdannet siviløkonom ved Norges Handelshøyskole i 1995, der han skrev avslutningsoppgave innen internasjonal økonomi med tittelen Etikk og adferd; et metaetisk studium av moralspråket,[1] og ble senere også cand.mag. med sosiologi, idéhistorie og sosialantropologi i fagkretsen.[2]

Fra 1995 arbeidet han for Forsvaret, og deltok i flere utenlandsoppdrag, hovedsakelig i Bosnia. Han var administrasjonssjef ved Tuzla Air Base (UNPROFOR) i Bosnia i 1995, budsjettoffiser ved National Support Element/IFORi Ungarn i 1996, militærobservatør (kaptein)[3] ved MINUGUA i Guatemala i 1997, politisk analytiker for Forsvarets Overkommando (Etterretningstjenesten) stasjonert i Bosnia 1999–2003 og politisk rådgiver for Den høye representant for Bosnia-Hercegovina 2004–2008.[4][5] Fra 2008 til 2011 var han rådgiver[5] ved Norsk utenrikspolitisk institutt.[2] I 2012 grunnla han Senter for internasjonal og strategisk analyse (Sisa). Sisa har siden 2012 mottatt støtte til tre prosjektet er Utenriksdepartementets avdeling for fred og forsoning. I 2016 inngikk UD og Sisa en rammeavtale innenfor tema konflikt og sårbarhet. Det har blitt stilt spørsmål ved om Sisa kan regnes som en forskningsinstitusjon.[6]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...