Gå til innhold

Er det egentlig mulig å være forelska i en kjendis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når man ikke kjenner personen? Jeg har selv blitt litt sånn betatt av karakterer i serier, men personen i det virkelige liv hadde jeg nok ikke nødvendigvis forelsket meg i.

 

Anonymkode: 8bdef...486

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mulig i 40-50-åra også. Søk på fangrupper for eksempelvis Outlander, og dere vil forstå hva jeg mener :P 

Sånn helt alvorlig så forelsker de fleste seg i en drømmeversjon av en person, og så tilpasser man seg etter hvert de tingene som ikke stemmer helt med drømmebildet. Sikler man på en kjendis eller rollefigur, trenger man ikke bry seg med hvordan personen er i virkeligheten. Da jeg var liten skulle jeg bli sammen med prinsen fra Askepott. 

Anonymkode: aff37...fea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Calandria skrev:

Ja, om man er 14-15 år. så er det mulig.

Jeg tenker på når man er langt oppi 20 årene :P men det er vel mulig å crushe litt på en kjednis likevel. Da jeg var 22 hadde jeg venninner som crushet veldig på Bieber.

 

Anonymkode: 8bdef...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er mulig i 40-50-åra også. Søk på fangrupper for eksempelvis Outlander, og dere vil forstå hva jeg mener :P 

Sånn helt alvorlig så forelsker de fleste seg i en drømmeversjon av en person, og så tilpasser man seg etter hvert de tingene som ikke stemmer helt med drømmebildet. Sikler man på en kjendis eller rollefigur, trenger man ikke bry seg med hvordan personen er i virkeligheten. Da jeg var liten skulle jeg bli sammen med prinsen fra Askepott. 

Anonymkode: aff37...fea

Er ikke dette litt det samme som å være forelsket i en du ikke kjenner så godt? Hvis du treffer en person og tilfeldigvis får følelser for denne, men du har ikke mulighet til å få sett personen særlig ofte. Dere holder bare kontakt på SoMe. Da omgås du jo ikke personen nok til å vite hvor bra han egentlig er. Men kan likevel være forelsket i over et år fordi du har et bilde av personen i hodet ditt??

Anonymkode: 8bdef...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det går an. Det kalles avstandsforelskelse. Selv om man ikke kjenner en person kan man få et godt bilde av personlighet gjennom ting som deles på sosiale medier, intervju, sangtekster om personen er musiker osv. Det er ikke sikkert bildet man har stemmer med virkeligheten, men har selv opplevd å være avstandsforelska to ganger og begge gangene var personen slik jeg hadde fått inntrykk av. 

Anonymkode: d9775...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fortsatt sex-fantasier om James Hetfield. Og er over 40. 

Anonymkode: 9da71...73d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forelske og forelske...? Jeg klarer iallfall fint å "crushe" på enkelte også nå i godt voksen alder (avstandsforelskelse høres litt for seriøst ut), men jeg har ervervet meg vett nok til å flire godt av meg selv mens jeg gjør det. For å kalle det en ekte forelskelse må man nok kjenne personen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cata skrev:

Forelske og forelske...? Jeg klarer iallfall fint å "crushe" på enkelte også nå i godt voksen alder (avstandsforelskelse høres litt for seriøst ut), men jeg har ervervet meg vett nok til å flire godt av meg selv mens jeg gjør det. For å kalle det en ekte forelskelse må man nok kjenne personen. 

Men om det er en person du møter i f.eks utlandet , og forblir forelska en god stund, så kalles det avstandsforelskelse? En kjendis har du ofte bare sett på film og tv.

Anonymkode: 8bdef...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men om det er en person du møter i f.eks utlandet , og forblir forelska en god stund, så kalles det avstandsforelskelse? En kjendis har du ofte bare sett på film og tv.

Anonymkode: 8bdef...486

Slik jeg tolker begrepene ja. Så lenge man bare har sett personen på film/tv så regner jeg det som aldeles uvirkelig drømmeland. Tross alt er sjansen for at man noen sinne skal treffe kjekkasen temmelig liten og så plusser man på med enda mindre sjanse for at man faktisk liker personen bak "den offentlige fasaden" dersom man nå skulle treffe ham en gang - og skal det bli en ordentlig forelskelse så må jo han være fri og gjengjelde følelsene. Det blir så mange usannsynligheter på en gang at det bare er til å le av. 

Har man faktisk truffet en person og falt pladask så er det i allfall en teoretisk sjanse for at man har har falt for personen og ikke et idealisert bilde og samtidig gjort et inntrykk på vedkommende. Dermed er man et lite steg nærmere en virkelig forelskelse. Sjansen er imidlertid stor for at også det forblir en avstandsforelskelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ofte «falle» for karakterer i filmer og serier, fordi at personligheten kombinert med utseende er tiltrekkende. 

Kjendisen i seg selv derimot, føler jeg ingenting for. Joda kan tenke at de er sjekke, men ikke noe annet. 

Når det kommer til artister kan jeg bli betatt av sangene, og slik jeg tror persobligheten deres er, sant. utsende. 

Forelskelse vil jeg si er feil ord, men å bli betatt er fullt mulig. Da blir man dog betatt av ideen om personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er mulig å bli forelsket i en kjendis. 

Anonymkode: 67a80...b97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jo jeg har vært forlesket i ''UTSEENDE'' til richard ramirez så lenge jeg kan huske uavhengig hva han har gjort,  Aldri i personligheten til  noen berømte folk. Kan heller kalle det betatt obsessed, mer guilty pleasure. Å være forelsket i en kjendis en berømt person er jo mer en obsession.Jeg får sympati for dumme menn som obsesser  og forelsker seg i fine damer bare pga av utseendet dems! Noen berømte skulle ikke fått lov og beholde utseende dems som han her... Føler eg skikkelig guilty når jeg fanstaserer om han, Blir helt matt. Kan kanskje forstå menn når dem jager deilige kvinnfolk med en forferdelig personligheter. Jeg er sikkert en forferldelig person som blir så betatt av han  såpass at jeg drømmer om han flere ganger i uka. BLIR GAL!

image.jpeg.9ee261517fc1111fd6ba40909926aa1f.jpegRelated imageRelated imageImage result for richard ramirez  hotRelated imageImage result for richard ramirez sexy

image.jpeg

image.jpeg

Anonymkode: 56ce8...3a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ser ut til å være charles manson men go ahead!!!!

ja det er mulig - men det går over som alle crush gjør etter en stund.

Anonymkode: 5ff7c...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.1.2018 den 13.52, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det går an. Det kalles avstandsforelskelse. Selv om man ikke kjenner en person kan man få et godt bilde av personlighet gjennom ting som deles på sosiale medier, intervju, sangtekster om personen er musiker osv. Det er ikke sikkert bildet man har stemmer med virkeligheten, men har selv opplevd å være avstandsforelska to ganger og begge gangene var personen slik jeg hadde fått inntrykk av. 

Anonymkode: d9775...b87

Du! Du er kokko!!!!! 

Vet psykiateren din det her eller?

Anonymkode: 5ff7c...fb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud!!!

Den der r.r dukka er den VERSTE jeg har sett på en stund og jeg ser mange daglig. Totalt skidzofren narsisstisk psykose og the governments watching me.

hvem er den gale der? Herregud.

jeg skal flytte til en anna planet ass.

Anonymkode: 5ff7c...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...