Gå til innhold
herzeleid

Aksept for feilaktige påstander om andre

Anbefalte innlegg

herzeleid

Jeg har lenge stusset over det som fremstår som overivrig sletting fra moderatorenes side der noe kan tolkes som "hatefullt innhold" eller "spekulasjon", men jeg stusser samtidig på at rent feilaktige påstander om andres meninger og holdninger tilsynelatende aksepteres av de samme moderatorene. Av den grunn har jeg prøvd noe så sjeldent som å rapportere innlegg med slikt innhold for å se om det utløser noen reaksjon fra moderatorene, noe det ikke har gjort. Eksempelvis har jeg blitt anklaget for å forsvare voldtekt, omtale kvinner som piss, feminisme som ondskap osv. noe disse personene ikke klarer å vise et eneste eksempel på, men når jeg rapporterer dette blir det ikke moderert og moderatorene reagerer ikke overhodet. 

Så spørsmålet blir: Hvorfor har moderatorene så høy toleranse ovenfor løgn, mens en er særdeles slettevillig når det er snakk om noe som kan tolkes som "hatefullt innhold" eller "spekulasjon". 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

slagelse

Du er ikke alene om det. Jeg har opplevd mange ganger at moderatorene har slettet mine innlegg med begrunnelse spekulasjoner/ryktespredning. Og det på innlegg som er blitt dokumentert med forskning, studier, statistikk og personlige opplevelser fra folk. Jeg lurer da på om det er moderatorene selv som spekulerer uten å undersøke validiteten? Moderator har innrømmet på post til meg at de ikke har sjekket validiteten for det jeg har skrevet. Da faller grunnlaget bort for denne type moderering. 

Endret av slagelse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
gurolh

Det er modus operandi blant moderatorene her på forumet, ja.

Endret av gurolh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her