Gå til innhold

Sykepleier som røyker hasj!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Beach said:

Hyppig forekommende hasjrøyking er ikke bra, men så lenge det foregår utenfor arbeidstid er ikke dette din sak.

Dette er galt. Et slikt forbruk påvirker udiskutabelt arbeidsevnen, og vil kunne sette liv i fare. Det skal meldes.

Anonymkode: cccb3...ff4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Terence said:

Så det er her psykopatene har samlet seg...

Det er  på KG de som slenger ut kommentarer som "psykopat" i hytt og pine  er samlet. :)

Anonymkode: 4bd69...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terence
På 1/14/2018 den 18.11, Kala skrev:

Oj, så naiv du fremstår her TS. 

Du er alt for godtroende. Dette handler ikke om naivitet, men et ønske om å utøve makt, den rusen enkelte får av å ødelegge noen andres karriere. Som regel bunner det ut i at man selv har tapt i livet, kombinert med noen mindre sympatiske personlighetstrekk (man blir så klart ikke automatisk ondsinnet av å være en taper).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Terence said:

Du er alt for godtroende. Dette handler ikke om naivitet, men et ønske om å utøve makt, den rusen enkelte får av å ødelegge noen andres karriere. Som regel bunner det ut i at man selv har tapt i livet, kombinert med noen mindre sympatiske personlighetstrekk (man blir så klart ikke automatisk ondsinnet av å være en taper).

Alternativt at man ikke er et dophode, og derfor forstår de potensielle konsekvensene av å bruke rusmidler i slike sammenhenger.

Anonymkode: a5243...707

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎14‎.‎01‎.‎2018 den 12.15, AnonymBruker skrev:

Jeg vet om ei sykepleier som røyker hasj... Daglig!
Dette er ikke ett rykte jeg har hørt, heller ikke noe jeg bare tror, men som jeg vet, med hundre prosent garanti!!
Hva gjør jeg ?

Anonymkode: ee171...cd1

Det er svært trist for mennesker som praktiserer det i sin hverdag i det skjulte. For min del mister jeg respekt til mennesker, og hvorfor bruke tid på sånne mennesker som man liksom skal lese boka til om tjue år, der dem forteller at de misbrukte livet sitt. Det er jo en trend man liksom skal få servert alle problemene til folk offentlig, at dem gjorde det og det. Og jeg trenger ikke å vite om det. Men hvis det er et menneske som står deg nært(kun familie eller slekt) så er det en god ide, om du har evner til å snakke mennesket ut av det. Fordi det  er person problemer dem har. 

Anonymkode: 23f86...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jeg kjenner rundt 4 leger og 8 pleiere som gjør det samme....

Anonymkode: c4a06...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...