Gå til innhold

Tips til "første" møte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt råd fra dere kvinner innpå her om hvordan jeg skal gå fram i denne situasjonen.

Det har seg slik at jeg ganske lenge har snakket med en jente jeg møtte på tinder, og vi har virkelig fått utrolig god kontakt og blitt ganske godt kjent, og nå jeg skal altså overnatte til henne en helg (hun bor et stykke unna). 

Vi har fakitsk møttes en gang før, men da kun i en liten time og vi rakk ikke finne på noe spesielt eller snakke så mye sammen ansikt til ansikt. 

Jeg liker henne kjempegodt og føler det er gjensidig, men er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det når vi møtes. Vi har flørtet ganske mye, og føler at det ligger litt i lufta at ting skal skje når vi møtes, men vet ikke om jeg bør kysse henne med en gang vi møtes, eller om jeg bør vente til vi er i en situasjon hvor det kanskje faller seg litt mer naturlig?

Ville vanligvis ikke spurt, men føler nesten det blir litt rart å bare gi en klem når vi møtes også, ettersom vi har flørtet og snakket sammen såpass lenge og vi begge vet hvor landet ligger på en måte. 

Noen som har noen tanker?

Anonymkode: adbf0...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke kysse henne med en gang!?!!!!!!!! 

Fortsett flørten og se hvordan det går. 

Anonymkode: a4cdf...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, okei, ikke kyss med en gang altså xD

Anonymkode: adbf0...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE noe kyss med en gang... Alvorlig talt, sånt gjør man ikke. Du kan prøve deg med en klem, men vær veldig obs på kroppsspråket hennes, og avbryt om det ser ut som om hun ikke liker det. Ikke noe er mer turnoff enn mannfolk som er fysisk invaderende og pågående. 

Anonymkode: db955...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi henne en klem når du treffer henne, resten kommer naturlig når det passer seg.

Endret av Jentadi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...