Gå til innhold

Ensomkommende barn selskaper for hvite kvinner.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir fysisk kvalm. Mediene i Norge og Sverige er stille om dette, men i land som Østerrike, Danmark og Frankrike har mediene omtalt flere saker hvor middelaldrene kvinner utnytter flyktningebarn for sex. 

 

Anonymkode: 8cee8...7d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noe forskjell på om disse kvinnene er hvit, lys, rosa eller brun? 

Uansett skal ikke personalet ha forhold med de boende.

Anonymkode: 7f83e...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe forskjell på om disse kvinnene er hvit, lys, rosa eller brun? 

Uansett skal ikke personalet ha forhold med de boende.

Anonymkode: 7f83e...70a

Hvite kvinner systematisk seksuelt trakasserer og forgriper seg på ungdommer. Ingen medier her oppe nevner det en gang, helt sykt...det er vanvittig. Jeg blir kvalm...de er jo for helvete sexslaver for grisete gamle kjerringer 

Anonymkode: 8cee8...7d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvite kvinner systematisk seksuelt trakasserer og forgriper seg på ungdommer. Ingen medier her oppe nevner det en gang, helt sykt...det er vanvittig. Jeg blir kvalm...de er jo for helvete sexslaver for grisete gamle kjerringer 

Anonymkode: 8cee8...7d1

Hvordan vet du at de er "ungdommer".  Hvordan vet du at de ikke er 32?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Introen og fonten de bruker ser akkurat ut som siste anti-vax film jeg så på YouTube, og det er den største grunnen jeg hadde til å slå av og ikke bry meg mer om hele emnet. 

Anonymkode: 212d6...b9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke barn. Det er voksne menn som lyver på alderen sin. 

Anonymkode: 28477...5d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe sjokkerende. Alle vet da at middelaldrende kvinner er noen sexgale beist som søker unge menn som kan ha ståkuk i timesvis. Gamle damer på 40+ kan aldri få nok, og vil ha tilgang på stiv kjepp hele tiden. 

Anonymkode: 1b62a...c70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Introen og fonten de bruker ser akkurat ut som siste anti-vax film jeg så på YouTube, og det er den største grunnen jeg hadde til å slå av og ikke bry meg mer om hele emnet. 

Anonymkode: 212d6...b9a

Han bruker ikke fonter, alt han viser fram er utdrag fra aviser, retsdokumenter, statistikk og lignende. Heldigvis en kar som kildebelegger det han sier.

Anonymkode: 8cee8...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mer kvinnehat ser jeg.

Anonymkode: 7b582...3f8

Nettopp...gjem deg bak kvinnehat kortet, slik muslimer drar radismekortet. Du er en del av problemet, du muliggjør seksuell utnyttelse av ungdom. 

Anonymkode: 8cee8...7d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Peonjenta skrev:

Hvordan vet du at de er "ungdommer".  Hvordan vet du at de ikke er 32?

Ekkelt er det uansett. Kjerringene omtaler dem som barn og knuller dem over en lav sko. Fy f.

Anonymkode: 8cee8...7d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Alle'' i Sverige ser at det foregår i stor skala selv om media er taus. Folk ser hysteriet når migranter med avslag skal sendes ut og hordene 40-50-årige kvinner som hyler og skriker. Batikhekser kalles de for. Å kalle dem for barn er vel ganske drøyt når de fleste er godt over 18 år, så kan samtykke fint. 

Anonymkode: 4ea27...629

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker said:

''Alle'' i Sverige ser at det foregår i stor skala selv om media er taus. Folk ser hysteriet når migranter med avslag skal sendes ut og hordene 40-50-årige kvinner som hyler og skriker. Batikhekser kalles de for. Å kalle dem for barn er vel ganske drøyt når de fleste er godt over 18 år, så kan samtykke fint. 

Anonymkode: 4ea27...629

Såpass, du. :ler:

Kanskje du kan komme med en link til disse "hordene" som "alle" vet om men som media er tause om?

Anonymkode: 1a4c6...202

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såpass, du. :ler:

Kanskje du kan komme med en link til disse "hordene" som "alle" vet om men som media er tause om?

Anonymkode: 1a4c6...202

Linken finner du øverst. Ellers er det ikke vanskelig å Google deg frem til bilder av horder med middelaldrene damer som protesterer. " Han er som en sønn for meg", drar hjem og knuller dritten ut av sønnen. 

Anonymkode: 8cee8...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såpass, du. :ler:

Kanskje du kan komme med en link til disse "hordene" som "alle" vet om men som media er tause om?

Anonymkode: 1a4c6...202

Jeg ser du ikke kan noe om dette, men Google er din venn. Her er bare en forsmak

https://altright.com/2017/06/05/aging-open-border-swedish-spinsters-are-sleeping-with-their-migrant-boy-toys/

https://www.altnorden.se/2017/06/12/kata-batikhaxor-och-patologisk-altruism/

Det har vært mange videoer på youtube, men merkelig nok er de borte nå. For paranoide venstrevridde ekstremister som har rapportert dem? Det kommer flere, dette pågår fortsatt, så folk filmer og laster opp :)

Anonymkode: 4ea27...629

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ser du ikke kan noe om dette, men Google er din venn. Her er bare en forsmak

 

Anonymkode: 4ea27...629

Hvem kan ikke noe om historien bak de rosa luene?

https://www.nrk.no/hordaland/kvinner-verden-over-marsjerte-mot-kvinnehat-1.13334314

Anonymkode: 1a4c6...202

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rasist

Anonymkode: 7b53a...5fc

Rasist? Hvorfor det?

Anonymkode: 8cee8...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem kan ikke noe om historien bak de rosa luene?

https://www.nrk.no/hordaland/kvinner-verden-over-marsjerte-mot-kvinnehat-1.13334314

Anonymkode: 1a4c6...202

Du kan ikke dette for på denne demonstrasjonen viste batikheksene sin omsorg for mennene som fremstilles som ''barn''. Resten om batikheksenes virksomhet i Sverige finner du ut selv hvis du er interessert.

Anonymkode: 4ea27...629

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er litt prat fra 40 sekunder. Men for å se den absolutt beste biten, gå fram til 2 minutter. :laugh:

Endret av ops2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...