Gå til innhold

Jeg gjorde noe veldig dumt. Barnet vårt ligger på sykehus og jeg dro og lå med en annen mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis dette er eneste gangen du har vært utro, og du med hånden på hjertet vet at det ikke kommer til å gjenta seg hverken med han eller andre. Og du opprettholder ingen kontakt med denne mannen, samt er sikker på at din mann ikke vil kunne bli fortalt dette fra andre. Da holder du munn om det. Du kommer nok til å ha det jævlig vondt pga dette, og det er du som har gjort noe galt her og derfor du som bør lide. Lite vits i å fortelle det til mannen din dette hvis det kun er for å lette egen samvittighet.

Anonymkode: f8177...944

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dette er eneste gangen du har vært utro, og du med hånden på hjertet vet at det ikke kommer til å gjenta seg hverken med han eller andre. Og du opprettholder ingen kontakt med denne mannen, samt er sikker på at din mann ikke vil kunne bli fortalt dette fra andre. Da holder du munn om det. Du kommer nok til å ha det jævlig vondt pga dette, og det er du som har gjort noe galt her og derfor du som bør lide. Lite vits i å fortelle det til mannen din dette hvis det kun er for å lette egen samvittighet.

Anonymkode: f8177...944

Det beste vil jo være å fått en kjønnssykdom gjerne en litt stygg en som hun i tillegg smitter sim uvitende mann med før dette blir oppdaget.

For dømmekraften hennes var jo relativt bra den kvelden å natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

, til giljotinen med deg. Du må dø. Minst.

Anonymkode: 22555...8c6

 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

man må dø for å ha vært utro.

Anonymkode: 22555...8c6

Hvor tar du dette fra? Fullstendig usaklig bidrag i diskusjonen. 

Anonymkode: 8b083...a91

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2018 den 2.44, AnonymBruker skrev:

Man må lure på hvem som er mest tragisk...De som støtter at en kan fortsette forholdet eller de som ønsker at andre skal havne i liknende situasjoner? En må huske på at å ønske at folk sine barn skal havne på sykehus osv neppe fremstår som mindre tragiske folk.

Anonymkode: 22555...8c6

Jeg snakket ikke om sykt barn, jeg snakket om sviket fra en utro partner. Det er da ikke noe svik at ens barn blir sykt. Det er bare trist. 

Anonymkode: e5756...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel mer at de forstår situasjonen og ikke er så forbanna svart-hvitt som mange er.

Anonymkode: 22555...8c6

Hvor tenker du gråsonene i denne utroskapen er?

Anonymkode: e5756...03f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Deg om det. Folket er splittet. Mitt første innlegg har fortsatt mest likes:-)

Anonymkode: 22555...8c6

«Mest likes»? Troller du, eller er du 15 år?

Anonymkode: e5756...03f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor tenker du gråsonene i denne utroskapen er?

Anonymkode: e5756...03f

Der hvor folk selv setter grensene. Man kan med fordel la være å dømme folk nord og ned pga en feil som er blitt gjort. Du skjønner åpenbart ikke at jeg er den liberale her, som ikke er for å ødelegge hele familier pga et engangs feiltrinn.

Anonymkode: 22555...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Mest likes»? Troller du, eller er du 15 år?

Anonymkode: e5756...03f

Hva troll og hvorfor 15 år? 65 stk er enig i hva jeg sa i mitt første innlegg. Hvordan gjør det meg til troll og 15 år?

Anonymkode: 22555...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakket ikke om sykt barn, jeg snakket om sviket fra en utro partner. Det er da ikke noe svik at ens barn blir sykt. Det er bare trist. 

Anonymkode: e5756...03f

Ok. Prøv å formuler deg bedre neste gang du mener noe da.

Anonymkode: 22555...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2018 den 0.56, AnonymBruker skrev:

Er jeg en grusom person? Jeg hadde så veldig behov for nærhet fra en mann i det øyeblikket.

Anonymkode: 0474b...fd5

Du trenger ikke spørre andre om det, TS. Du har allerede fordømt deg selv. Grunnen til at du poster her er for å samle meninger som forteller at du tar feil. Men du vet at du har helt rett, og du vet hva du må gjøre for å rette opp i dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2018 den 0.57, AnonymBruker skrev:

Og burde jeg fortellee mannen?

Anonymkode: 0474b...fd5

Nei. Gjort er gjort, men ikke gjør det flere ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Prøv å formuler deg bedre neste gang du mener noe da.

Anonymkode: 22555...8c6

Formuleringen var flott, men du mangler dybde og leseferdigheter 🙂

Anonymkode: e5756...03f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva troll og hvorfor 15 år? 65 stk er enig i hva jeg sa i mitt første innlegg. Hvordan gjør det meg til troll og 15 år?

Anonymkode: 22555...8c6

If you have to ask, you’ll never know.

Anonymkode: e5756...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der hvor folk selv setter grensene. Man kan med fordel la være å dømme folk nord og ned pga en feil som er blitt gjort. Du skjønner åpenbart ikke at jeg er den liberale her, som ikke er for å ødelegge hele familier pga et engangs feiltrinn.

Anonymkode: 22555...8c6

Jeg skjønner at du er den liberale. Jeg er bare 100% uenig med deg, og tenker at folk som holder på sånn, er feige møkkafolk som egoistisk skal ha gleden av å pule rundt, og tryggheten av en partner som stoler på dem. Jeg anser dem som vandrende kreftsvulster, du som skikkelig oppegående og flotte folk. Det er kun snakk om smak 😉

Anonymkode: e5756...03f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes to ting er påfallende:

1) Hvordan forståelsen når en kvinne gjør dette er vesentlig forskjellig fra når en mann gjør det.

2) Hvorfor det kommer råd om å fortelle det. Det kommer ingenting godt ut av det. Enten får hun gå fra mannen sin, eller så får hun holde helt kjeft om det og bare ikke gjøre det igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner at du er den liberale. Jeg er bare 100% uenig med deg, og tenker at folk som holder på sånn, er feige møkkafolk som egoistisk skal ha gleden av å pule rundt, og tryggheten av en partner som stoler på dem. Jeg anser dem som vandrende kreftsvulster, du som skikkelig oppegående og flotte folk. Det er kun snakk om smak 😉

Anonymkode: e5756...03f

Jada. Jeg greier ikke å anse at et menneske som har gjort et feiltrinn skal sees på som en vandrende kreftsvulst. Det blir for meg en søkt oppfatning av et medmenneske. I denne saken er det heller ingen som "puler rundt" men har begått en feil en gang pga en vanskelig situasjon. Men jeg forstår at du må få det til å høres verre ut enn det er, for å fremme poenget ditt. Det gjør det derimot ikke mer riktig.

Det er nok ikke kun snakk om "smak" men heller evnen til å skjønne at folk begår feil og evnen til å likevel se på de som mennesker og ikke vandrende kreft.

Btw: Iom at du ser på TS som en vandrende kreftsvulst, hvor lenge gjelder da dette? Livet ut? Eller er det rom for tilgivelse og forståelse en gang ila livet? La oss si hun lever i 40 år til.

Anonymkode: 22555...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

If you have to ask, you’ll never know.

Anonymkode: e5756...03f

Nei jeg skjønner denne ikke var så lett å forklare for deg.

Anonymkode: 22555...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Der hvor folk selv setter grensene. Man kan med fordel la være å dømme folk nord og ned pga en feil som er blitt gjort. Du skjønner åpenbart ikke at jeg er den liberale her, som ikke er for å ødelegge hele familier pga et engangs feiltrinn.

Anonymkode: 22555...8c6

Men det er virkelig ikke den utro parten som skal definere denne gråsonen! Har forresten kun hørt fra dem som har vært utro at verden ikke er svart-hvit, aldri fra den bedratte.

Anonymkode: 38bba...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Der hvor folk selv setter grensene. Man kan med fordel la være å dømme folk nord og ned pga en feil som er blitt gjort. Du skjønner åpenbart ikke at jeg er den liberale her, som ikke er for å ødelegge hele familier pga et engangs feiltrinn.

Anonymkode: 22555...8c6

Men som sagt, det er ikke opp til den utro parten alene å definere grensene i et forhold. 

Anonymkode: 38bba...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...