Gå til innhold

Jeg gjorde noe veldig dumt. Barnet vårt ligger på sykehus og jeg dro og lå med en annen mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, RoH skrev:

Ehh jo norske fengseler er fulle av noen som bare gjorde en feil 

Som var straffbar.

Anonymkode: 22555...8c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt utrolig å lese hvor mange kvinner i denne tråden som forherliger utroskap.

Anonymkode: bd466...e49

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt utrolig å lese hvor mange kvinner i denne tråden som forherliger utroskap.

Anonymkode: bd466...e49

Er vel mer at de forstår situasjonen og ikke er så forbanna svart-hvitt som mange er.

Anonymkode: 22555...8c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er svak, egoistisk og ei skikkelig drittkjerring. 

Anonymkode: 2db53...a68

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Er vel mer at de forstår situasjonen og ikke er så forbanna svart-hvitt som mange er.

Anonymkode: 22555...8c6

Tviler på at de hadde vært like overbærende om det var deres mann som hadde gjort det samme.

Anonymkode: bd466...e49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at de hadde vært like overbærende om det var deres mann som hadde gjort det samme.

Anonymkode: bd466...e49

Joda. Vi gjør feil hver dag hele livet. Men det er denne Utroskapen som skal være så grusom at det ødelegger alt. Det har nemlig folket bestemt. Det er ingen unnskyldning whatsoever, til giljotinen med deg. Du må dø. Minst.

Best å holde kjeft, slik at ikke moralistene kommer og tar deg om du har et svakt øyeblikk. For da er du ferdig, serru.

Dritt renner som kjent nedover.

Anonymkode: 22555...8c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Joda. Vi gjør feil hver dag hele livet. Men det er denne Utroskapen som skal være så grusom at det ødelegger alt. Det har nemlig folket bestemt. Det er ingen unnskyldning whatsoever, til giljotinen med deg. Du må dø. Minst.

Best å holde kjeft, slik at ikke moralistene kommer og tar deg om du har et svakt øyeblikk. For da er du ferdig, serru.

Dritt renner som kjent nedover.

Anonymkode: 22555...8c6

For et ekkelt, ekkelt menneske du er som forherliger utroskap.

Anonymkode: bd466...e49

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som var straffbar.

Anonymkode: 22555...8c6

Ja, det er en del greier som skulle vært straffbart som ikke er det, også er det en del greier som er straffbart som ikke burde vært det. Straffen burde følge konsekvensen av handlingen. Men sånn er det merkelig nok ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For et ekkelt, ekkelt menneske du er som forherliger utroskap.

Anonymkode: bd466...e49

Forherliger det ikke. Bare fordømmer det ikke i så høy grad som moralistene. Der man må dø for å ha vært utro.

Anonymkode: 22555...8c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Forherliger det ikke. Bare fordømmer det ikke i så høy grad som moralistene. Der man må dø for å ha vært utro.

Anonymkode: 22555...8c6

Det finnes ingen unnskyldning for å være utro. INGEN.

Anonymkode: bd466...e49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ingen unnskyldning for å være utro. INGEN.

Anonymkode: bd466...e49

Deg om det. Folket er splittet. Mitt første innlegg har fortsatt mest likes:-)

Anonymkode: 22555...8c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Deg om det. Folket er splittet. Mitt første innlegg har fortsatt mest likes:-)

Anonymkode: 22555...8c6

Ja, kos deg med bakgårdskattene. 

Anonymkode: bd466...e49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg lurer på en ting: Er grunnen til at så mange her tilsynelatende virker å synes dette er greit på grunn av at begrunnelsen for at dette skjedde var at man hadde en krise på hjemmebane med et alvorlig sykt barn? Hva annet som får så mange til å plusse et innlegg som ikke bare sier at hun ikke er grusom, men regelrett bagatelliserer utroskap og frifinner henne for all skyld, kan jeg ikke forstå. Jeg er virkelig nysgjerrig, hadde krisen vært noe som ikke handlet om barna ville så mange forstått da? For folk forstår/aksepterer jo virkelig ikke utroskap her inne. 

Du er ikke en grusom person TS, men det du har gjort er grusomt. Jeg håper du skammer deg, og har det vondt med deg selv på grunn av det du har gjort. Å ha dårlig samvittighet og å skamme seg er et tegn på at man selv tenker man har gjort noe dårlig, at man bryr seg om det man har gjort. Og selv om jeg ikke synes du skal dømmes nord og ned og til helvete for det du har gjort, er den vonde samvittigheten og skammen kanskje en passende konsekvens for det du gjorde. Jeg håper du tar såpass ansvar for dette inni deg selv at du ikke tillater deg å unnskylde overfor deg selv hvorfor dette skjedde. Du gjorde noe dårlig, det må du leve med. Ja, det finnes årsaker, og det var ikke overlagt eller med meningen, men det var likevel noe du gjorde. Det er sterkt å leve med det, i stedet for å bagatellisere og unnskylde seg. Og det er også større sjanse for at dette skjer igjen hvis du bare koster det under teppet. 

Mennesker er ulike, noen vil helst vite om utroskap, andre vil helst ikke vite, du kjenner mannen din best. Men om du skal fortelle er det kanskje greit å vente til hjemmesituasjonen er mer stabil. Jeg hadde ønsket å fortelle og jeg hadde ønsket å bli fortalt, hvis dette skjedde i mitt forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typisk KG... og så lurer man på hvorfor det tidvis detter innom en og annen bitterpikk med dårlig kvinnesyn.

Anonymkode: 1502f...a6e

det er så mange bosskvinner med dårlige holdninger, moral og totall ansvarsfraskrivelse ikke rart menn reagerer 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja...jeg hadde ikke tatt i ts med en ildtang om hun var dama mi, rett ut av huset, og ungen hadde blitt hos meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Uansett situasjon, utroskap er også seksuelt motivert og nesten alltid hovedsakelig seksuelt motivert. Man kan ha andre grunner til å dra på pub og slå ut håret, men når sex blir aktuelt veier begjæret tungt. TS var kåt og ønsket sex, traff en mann som tente henne og som hun hadde lyst til å knulle. Som et opplagt tillegg til måten hun selv fremstiller det på.

2. Kan ikke skjønne annet enn at utroskap er verre når man er i en vanskelig situasjon med sykt barn osv.? 

Anonymkode: ecb22...f0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.1.2018 den 2.57, pewdiepie skrev:

denne tråden viser hvor utrolig svake kvinner er mentalt. et øyeblikk uten nok oppmerksomhet og nærhet så er man utro. Man kan aldri stole på kvinners irrasjonelle følelser, de svinger hele jevla tiden for noen

det var dårlig gjort selvfølgelig, si det til din mann så han kan dumpe deg 

Hehe:fnise:

Dette er nok ikke en kvinnegreie. Den klassiske mannereplikken når han sjekker opp damer er jo "min kone forstår meg ikke"! Og det er slett ikke ukjent med historier hvor han er ute og utro mens hun ligger på føden (mer vanlig før da det var lenger liggetid, riktignok).

Mange menn mener dessuten at om han ikke "får" sex av partneren er det bare rett og rimelig at man er utro. Selv om man ellers får masse omsorg og oppmerksomhet.

Så....det argumentet ditt holder nok ikke vann.

Anonymkode: 1d8b3...884

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, JuliaKepler skrev:

Det jeg ikke forstår er når du ENDELIG kunne reise hjem og SOVE, så velger du å fly på byen? Og du ender opp hos en annen? Skulle ikke du på sykehuset dagen etter? Dødslisten og med forhåpentligvis råtten samvittighet? Eller, hadde du det.....!?

Kjenner du ikke igjen en av dine egne når du ser det? Jaja, snart står sola opp, så husj!

Anonymkode: 1d8b3...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, pewdiepie skrev:

det er så mange bosskvinner med dårlige holdninger, moral og totall ansvarsfraskrivelse ikke rart menn reagerer 

Erna og Siv og sånne, mener du? Eller var det mer næringslivsbosser?

Anonymkode: 1d8b3...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Registrerer at en del damer reagerer med trøstesex når det er tunge tider ref. denne tråden.

Det som skremmer meg mest er at de også finner gode unnskyldninger som gjør det greit å holde på sånn.

For dem som har opplevd utroskap i denne divisjonen finner ikke dette så veldig formildende egentlig. Det blir liksom ikke fair slossing, men mere blind vold. 

Hadde dette vært en mann så hadde hylekoret bedt dama ta med seg barna å flytte helst til en hemmelig adresse slik at barnefar aldri mere skal få se sine barn. For slike svin fortjener ikke å ha omsorg for barn. 

Beklager, men jeg blir veldig skremt av enkeltes bagatellisering av et såpass stort svik ihvertfall i en så sårbar situasjon som saken her omhandler.

Dette beskriver nøyaktig det jeg også tenker. Merkelig hvordan kjønnene støtter opp om «sine egne» .

Anonymkode: ca0a0...f1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...