Gå til innhold

Jeg gjorde noe veldig dumt. Barnet vårt ligger på sykehus og jeg dro og lå med en annen mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt oki. Du trengte tross alt nærhet fra en annen mann.

Anonymkode: 70188...f45

 hehehehe hadde kjønnene vært snudd hadde vell hele tråden spillt en annen tone. Det er vell dobbelmoralen til disse nye moderne damene som klinger og klanger i luften

" det er greit om jeg gjør det pga situasjonen og [ insert unnskyldning ], men gjør du det samme så FY FAEN!"

Endret av pewdiepie
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, pewdiepie skrev:

under press `? så under press ble du med en annen mann hjem og knullte han ? er du helt høl i hodet eller ?

klassisk tankegang til kvinner, skal alltid skylde på alle andre enn seg selv, ansvarsfraskrivelse deluxe. det finnes INGEN unnskyldning for utroskap

ikke kom med denne " jeg var under press, jeg hadde det vondt " for en elendig svak unnskyldning

er du under press og har en dårlig periode så går man heller hjem og tar kvelden eller går til noen støtende venner / familie istedenfor å drikke seg drita på byn ?

 

1 minutt siden, pewdiepie skrev:

"moralens vokter " ?? hva i huleste preiker du om ? hun har blitt med en annen mann hjem en sin ektemann, sugd kuken hans , svelgt spermen og ridd han, kanskje slikket han i ræven også, alt bak ryggen til han som hun lovte " i gode og onde dager " 

helt sykt at det fins kvinner som deg 

Jeg er mann. Ordbruken din gir ingen tilsvar fra meg.

Anonymkode: 22555...8c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg er mann. Ordbruken din gir ingen tilsvar fra meg.

Anonymkode: 22555...8c6

spiller ingen rolle hva du er . Spyr av slike som deg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, pewdiepie skrev:

spiller ingen rolle hva du er . Spyr av slike som deg

Uffda.

Anonymkode: 22555...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Jeg er mann. 

Anonymkode: 22555...8c6

Derfor du tar så lett på utroskap sikkert

Anonymkode: bd466...e49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal la mannen din bænge søstra di. 

Anonymkode: e51d3...1a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor du tar så lett på utroskap sikkert

Anonymkode: bd466...e49

Tror de fleste er enig med meg. Mit første innlegg har mest likes av alle.

Anonymkode: 22555...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tror de fleste er enig med meg. Mit første innlegg har mest likes av alle.

Anonymkode: 22555...8c6

Ja, se hvor mange som deler din oppfatning i resten av tråden.

Anonymkode: bd466...e49

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rimelig logisk. De fleste ønsker ikke å rive opp familier pga at uoverveid feiltrinn.

Anonymkode: 22555...8c6

er ikke logisk i det hele tatt. er forskjell på en liten flørt man hadde på byn engang og et jevla ONS. et ONS er ikke bare et " uoverveid feiltrinn"

har man såpass lav moral og skrupler løs at man vil risikere og splitte familien for 5 min med dårlig fyllasex så er man hverken moden , klar eller fortjent til den familien, da kan den likegodt gå i oppløsning

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om de ikke sliter nok med sykt barn osv...

Det man ikke vet, har man ikke vondt av! 

Anonymkode: 329bf...761

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette er trolling, men om det ikke er det er TS oppførsel fullstendig uakseptabel.  Si det til mannen, slik at han kan ta stilling til om han kan leve med tillitsbruddet, eller om han ønsker å gå videre uten TS. 

Anonymkode: 8b083...a91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle skrive det samme nå, er sjokkert over hvor lett dette blir tatt på. Kan bare tenke meg hvor hengt en mann hadde blitt hvis han dro ut og fikk et random knull mens hans kone våka over et sylt barn på sykehus.

vet du hva ts, du trenger noen å prate med, en skilsmisseadvokat og en psykiater. Hadde du vært min venninne hadde du fått høre det. Hvem i helvete ditcher familien sin til fordel for fyll og fremmenede menn? Du kunne liksom ikke la krangelen gå på at barnet deres er sykt, og gråte til en venninne eller mannen din, men måtte ut på byen for å få oppmerksomhet? Det var det du gjorde. Og du angrer jo ikke en gang, bare fornøyd med svarene her som er som du ville høre. Dette er ikke ok, og jeg håper mannen din finner ut av det, for du har vel ikke ryggrad nok til å stå til ansvar for driten din.  Beklager at barnet ditt er sykt, men hold for faen fitta di utenfor dette. 

Anonymkode: 86159...9ca

Her har vi enda en som aldri har gjort en feil i verden.... 

Tror du virkelig denne dama var på byen for å få oppmerksomhet!?! 

Anonymkode: e9cad...42c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han finner ut av dette og dumper deg på flekken.

Anonymkode: d3753...294

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har vi enda en som aldri har gjort en feil i verden.... 

Tror du virkelig denne dama var på byen for å få oppmerksomhet!?! 

Anonymkode: e9cad...42c

Grunnen er helt uvesentlig, det finnes ingen gode grunner til utroskap. Om man ønsker å ligge med andre får man gjøre slutt med nåværende partner først.

Anonymkode: 8b083...a91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mann. Først går han gjennom den samme smerten som deg med alvorlig sykt barn. Så er kona utro i tillegg. Dette er virkelig noe av det verste du kunne gjort mot din mann. Ingenting unnskylder dette. Det finnes ikke formildende omstendigheter for dette sviket. 

Er det sånn man skal takle alle kriser i livet? Ved å misbruke tilliten til partner på det groveste? 

Anonymkode: 57177...71d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke forstår er når du ENDELIG kunne reise hjem og SOVE, så velger du å fly på byen? Og du ender opp hos en annen? Skulle ikke du på sykehuset dagen etter? Dødslisten og med forhåpentligvis råtten samvittighet? Eller, hadde du det.....!?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Solstråletårer

Dette ee vel ikke mulig. I en sånn situasjon.  Og med den ekstra tiden. Hadde  en mamma gjort to ting. Dratt til sykehuset så den syke sønnen fikk mamma og pappa samtidig og de voksene fikk litt tid sammen . Og så dratt hjem for å sove. Dette virker som en som hadde det litt for tøft om natta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde virkelig skamme deg. Utroskap er utilgivelig uansett årsak. Ikke skjønner jeg at du i det hele tatt kunne tenke på sex med en fremmed mann når barnet ditt er kritisk syk på sykehus.

Egoistiske folk som deg hsr jeg ingen sympati for.

Håper barnet ditt blir 100% frisk igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars mann. Først går han gjennom den samme smerten som deg med alvorlig sykt barn. Så er kona utro i tillegg. Dette er virkelig noe av det verste du kunne gjort mot din mann. Ingenting unnskylder dette. Det finnes ikke formildende omstendigheter for dette sviket. 

Er det sånn man skal takle alle kriser i livet? Ved å misbruke tilliten til partner på det groveste? 

Anonymkode: 57177...71d

Ja, for hva skjer hvis mannen får kreft for eks? Eller barnet blir sykt igjen? Joda, da et det tilbake på byen og finne en ny pikk. 

Anonymkode: 38bba...436

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går helt fint. En reaksjon i en vanskelig tid. Ingen trenger å vite, blir nok bare verre om du sier noe.

Hadde holdt kjeft for evig.

Anonymkode: 22555...8c6

Typisk KG... og så lurer man på hvorfor det tidvis detter innom en og annen bitterpikk med dårlig kvinnesyn.

Anonymkode: 1502f...a6e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...