Gå til innhold

Jeg gjorde noe veldig dumt. Barnet vårt ligger på sykehus og jeg dro og lå med en annen mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Summer lady skrev:

Seriøst kødder dere? Er det fordi ts er dame at det plutselig er ok å være utro? Selvfølgelig er dette helt forkastelig oppførsel, og mannen din bør få vite det senere når barnet er bedre. 

Skulle skrive det samme nå, er sjokkert over hvor lett dette blir tatt på. Kan bare tenke meg hvor hengt en mann hadde blitt hvis han dro ut og fikk et random knull mens hans kone våka over et sylt barn på sykehus.

vet du hva ts, du trenger noen å prate med, en skilsmisseadvokat og en psykiater. Hadde du vært min venninne hadde du fått høre det. Hvem i helvete ditcher familien sin til fordel for fyll og fremmenede menn? Du kunne liksom ikke la krangelen gå på at barnet deres er sykt, og gråte til en venninne eller mannen din, men måtte ut på byen for å få oppmerksomhet? Det var det du gjorde. Og du angrer jo ikke en gang, bare fornøyd med svarene her som er som du ville høre. Dette er ikke ok, og jeg håper mannen din finner ut av det, for du har vel ikke ryggrad nok til å stå til ansvar for driten din.  Beklager at barnet ditt er sykt, men hold for faen fitta di utenfor dette. 

Anonymkode: 86159...9ca

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du kan leve med sviket og illojaliteten på samvittigheten og du ikke blir spist opp av dette så forteller du ingenting. Ettersom du begynner rasjonalisere dette ved å legge skylden på situasjonen og barnet så er det meget mulig at dette alternativet er for deg. De som er utro har ofte personlighetstrekk som gjør at de ikke kveles av dårlig samvittighet.

Om dette derimot blir til stor last for deg fremover så bør du være voksen nok til å ta ansvar og fortelle om det onde du gjorde. Jeg syntes dette alternativet er det eneste riktige.  

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er folk så dumme at de ikke skjønner ironi?

Anonymkode: 70188...f45

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig. Nei tror faktisk ikke det. Jeg er bare rett og slett for blåøyd til å tro at sånne mennesker finnes, selv om jeg ser det gang på gang. 

I mine øyne er denne typen oppførsel så jævlig ræva oppførsel at jeg skulle virkelig ønske du fikk en slags straff. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit, du må si det til han. men det er kanskje greit å vente til ting har roet seg.

Anonymkode: 80bb7...2c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle skrive det samme nå, er sjokkert over hvor lett dette blir tatt på. Kan bare tenke meg hvor hengt en mann hadde blitt hvis han dro ut og fikk et random knull mens hans kone våka over et sylt barn på sykehus.

vet du hva ts, du trenger noen å prate med, en skilsmisseadvokat og en psykiater. Hadde du vært min venninne hadde du fått høre det. Hvem i helvete ditcher familien sin til fordel for fyll og fremmenede menn? Du kunne liksom ikke la krangelen gå på at barnet deres er sykt, og gråte til en venninne eller mannen din, men måtte ut på byen for å få oppmerksomhet? Det var det du gjorde. Og du angrer jo ikke en gang, bare fornøyd med svarene her som er som du ville høre. Dette er ikke ok, og jeg håper mannen din finner ut av det, for du har vel ikke ryggrad nok til å stå til ansvar for driten din.  Beklager at barnet ditt er sykt, men hold for faen fitta di utenfor dette. 

Anonymkode: 86159...9ca

Prøv å ro deg ned. Dette var et knull som kom ut av en spesiell situasjon. Det er ingen grunn til å ødelegge hele familien med alt styret som er pga dette.

Glem hele greia og gjør det aldri igjen. Det er utvilsomt det beste for absolutt alle parter.

Moralens voktere har ikke vett til å sette seg inn i slikt uansett, så de bør du unngå å høre på.

Anonymkode: 22555...8c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Prøv å ro deg ned. Dette var et knull som kom ut av en spesiell situasjon.

Anonymkode: 22555...8c6

Takk for tipset. Den unnskyldningen skal jeg bruke dersom jeg er utro også.

Anonymkode: bd466...e49

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tipset. Den unnskyldningen skal jeg bruke dersom jeg er utro også.

Anonymkode: bd466...e49

Ja, om du hadde hatt samme belastning som TS, kunne jeg forstått det. Om ikke, er du bare en tulling.

Anonymkode: 22555...8c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et knull i en spesiell situasjon? Herregud, håper aldri Norge kommer i krig eller noe, da ligger vel mine medsøstre som enkelte her er og skrever for fulle seil da.

Anonymkode: 86159...9ca

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, om du hadde hatt samme belastning som TS, kunne jeg forstått det. Om ikke, er du bare en tulling.

Anonymkode: 22555...8c6

At ungen er syk er ingen unnskyldning for å knulle rundt bak kona eller ektemannens rygg. Om man tenker slik så har man ikke noe i et forhold å gjøre. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, WubWub skrev:

At ungen er syk er ingen unnskyldning for å knulle rundt bak kona eller ektemannens rygg. Om man tenker slik så har man ikke noe i et forhold å gjøre. 

Jeg sier ikke at det er en unnskyldning. Jeg sier bare at siden det har skjedd og mtp situasjonen rundt det, er det best å ti stille om det.

Om det ikke skjer igjen er det ingen grunn til å sette alt over styr. TS har makten her og kan styre videre slik hun vil i forholdet. Heldigvis.

Om ikke moralens voktere evner å se dette, får de bare kverne videre på sitt.

Anonymkode: 22555...8c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en sånn situasjon så gjør man ihvertfall ikke slike ting.. selv om jeg trur det er troll tråd, for trur ikke en mamma kan løpe rundt på utesteder for og så finne seg en annen Mann, mens ungen ligger på sykehus. Umulig.

Anonymkode: 70188...f45

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et knull i en spesiell situasjon? Herregud, håper aldri Norge kommer i krig eller noe, da ligger vel mine medsøstre som enkelte her er og skrever for fulle seil da.

Anonymkode: 86159...9ca

Selvfølgelig håper vi ikke at Norge kommer i krig. Det burde være åpenbart. Uansett hadde du da hatt verre ting å bekymre deg om, enn at medsøstrene dine skrever for fulle seil.

Anonymkode: 22555...8c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

...mtp situasjonen rundt det, er det best å ti stille om det.

Om det ikke skjer igjen er det ingen grunn til å sette alt over styr. TS har makten her og kan styre videre slik hun vil i forholdet. Heldigvis.

Anonymkode: 22555...8c6

Nok en god unnskylding. Takk! Keep 'em coming :D

Anonymkode: bd466...e49

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Syns det er trist at barnet deres har vært så syk , og jeg skjønner at det er en veldig stor belastning .

Men å dra på byen i den situasjonen ? Den skjønner jeg ikke for å si det som det er.  At du i tillegg er utro , vel , hva skal en si ?

At det kan " rable " litt enkelte ganger kan jeg godt skjønne og erkjenne . Men hvor faen kom ideen om å dra på byen i den situasjonen fra ??

Uansett bør du komme til deg selv og så får du selv kjenne på hva du gjør og sier etter hvert .

Jeg hadde hatt dritt dårlig samvittighet bare ved tanken om å dra på byen i din situasjon . Men mulig jeg både er hard og merkelig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nok en god unnskylding. Takk! Keep 'em coming :D

Anonymkode: bd466...e49

Er ingen unnskyldning, sier jeg jo. Prøv å se helheten her og ikke vær så opptatt av å i verste fall splitte en familie pga at noen har gjort noe uoverveid i en vanskelig situasjon og som er et enkelttilfelle.

Anonymkode: 22555...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så jævla sårende, ikke bare har mannen din gått gjennom samne dritten som deg, men du velger å hive salt i såret ved å være utro itillegg... godt jobba. Herregud så egoistisk. Eier du en ryggrad så forteller du han hva du har gjort. Men det tviler jeg sterkt på at du gjør.

Anonymkode: 119a6...67b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ingen unnskyldning, sier jeg jo. Prøv å se helheten her og ikke vær så opptatt av å i verste fall splitte en familie pga at noen har gjort noe uoverveid i en vanskelig situasjon og som er et enkelttilfelle.

Anonymkode: 22555...8c6

Jo, du unnskylder det og sier det er greit.

Utroskap er aldri greit! ALDRI! 

Anonymkode: bd466...e49

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo, du unnskylder det og sier det er greit.

Utroskap er aldri greit! ALDRI! 

Anonymkode: bd466...e49

Deg om det. Andre ser kanskje situasjonen an og har evne til å se konsekvensene av å åpne kjeften.

Anonymkode: 22555...8c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...