Gå til innhold

Jeg gjorde noe veldig dumt. Barnet vårt ligger på sykehus og jeg dro og lå med en annen mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overhodet ikke. Kan ha fatale konsekvenser.

Anonymkode: 22555...8c6

Hvilke fatale konsekvenser er det du ser for deg?

Endret av Tba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overhodet ikke. Kan ha fatale konsekvenser.

Anonymkode: 22555...8c6

Det burde ts ha tenkt på før hun pulte rundt. 

Anonymkode: 38bba...436

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Tba skrev:

Hvilke fatale konsekvenser er det du ser for deg?

Skrevet 20 ganger før. Familien kan ryke. Regner med du har et kontrasvar på lager siden du spør om noe jeg har sagt så mange ganger.

Anonymkode: 22555...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det burde ts ha tenkt på før hun pulte rundt. 

Anonymkode: 38bba...436

Neida. Bare å holde kjeft det.

Anonymkode: 22555...8c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skrevet 20 ganger før. Familien kan ryke. Regner med du har et kontrasvar på lager siden du spør om noe jeg har sagt så mange ganger.

Anonymkode: 22555...8c6

Fatalt betyr med dødelig utfall. Men det er kanskje den giljotinen du nevnte tidligere? At utroskap straffes med døden? Dette er ikke Saudi Arabia. 

Anonymkode: 8b083...a91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skrevet 20 ganger før. Familien kan ryke. Regner med du har et kontrasvar på lager siden du spør om noe jeg har sagt så mange ganger.

Anonymkode: 22555...8c6

Jeg spurte deg om du vet hva fatal betyr.

Noe som du hevdet at du viste, men utifra svaret ditt her og hva du har skrevet før så vet du tydligvis ikke hva fatal betyr.

Fatal betyr med dødelig utgang. 

Jeg syns du burde lære hva ord betyr før du slenger dem rundt deg i diskusjoner, og i hverfall sjekke hva det betyr når noen spør om du virkelig skjønner hva du skriver. Det er tydlig at du har problemer med å skjønne hva du skriver. F.eks hvordan du tolket tiden det tar å få svar på en HIV test.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.1.2018 den 1.37, Summer lady skrev:

Seriøst kødder dere? Er det fordi ts er dame at det plutselig er ok å være utro? Selvfølgelig er dette helt forkastelig oppførsel, og mannen din bør få vite det senere når barnet er bedre. 

Enig. Håper faktisk at mannen får vite på en eller annen måte. Utroskap er aldri greit.

Anonymkode: fa85d...b5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fatalt betyr med dødelig utfall. Men det er kanskje den giljotinen du nevnte tidligere? At utroskap straffes med døden? Dette er ikke Saudi Arabia. 

Anonymkode: 8b083...a91

Litt vel ekstremt. Men det lager såpass mye problemer, at jeg skulle faktisk ønske at utroskap var ulovlig ved norsk lov, og straffbart på en eller annen måte.

Anonymkode: fa85d...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tba skrev:

Jeg spurte deg om du vet hva fatal betyr.

Noe som du hevdet at du viste, men utifra svaret ditt her og hva du har skrevet før så vet du tydligvis ikke hva fatal betyr.

Fatal betyr med dødelig utgang. 

Jeg syns du burde lære hva ord betyr før du slenger dem rundt deg i diskusjoner, og i hverfall sjekke hva det betyr når noen spør om du virkelig skjønner hva du skriver. Det er tydlig at du har problemer med å skjønne hva du skriver. F.eks hvordan du tolket tiden det tar å få svar på en HIV test.

 

 

Merkelig hva folk skal henge seg opp i. Jeg har sagt at jeg vet hva fatalt betyr. Det betyr ikke at det ikke brukes i ikke-dødelige situasjoner også. Eller som du sier: "slenger dem rundt deg i diskusjoner". 

Legger ved noen linker hvor du kan se at ordet blir brukt.

https://www.siste.no/meninger/politikk/innenriks/fatalt-for-store-og-arbeiderpartiet/o/5-47-101497

https://www.nrk.no/sport/helsvart-for-krogh-og-rothe_-_-ma-ha-bommet-fatalt-1.13845934

http://astorfk.no/g47/l0/Menn-Senior

Det er heller ikke jeg som "tolker tiden det tar å få svar på en HIV test". Jeg siterte ordrett fra siden til Hivnorge.no. Jeg går ut i fra at disse vet dette så mye bedre enn deg, men du ser likevel ikke ut til å ha tatt deg bryet med å sjekke dette selv, men holder på dine konstruerte og feilaktige oppfatning på dette. Deg om det.

Jeg registrerer at din stadige kverulering på det jeg skriver har sammenheng med mitt synspunkt og råd til TS i den opprinnelige saken som er postet i HI. Dette kommer jeg ikke til å endre på uansett hvor mye du kverulerer. At du ikke er enig i det jeg mener får være din sak. Å diskutere videre med deg vil bare føre til ytterligere avsporing av saken, så jeg kommer ikke til å svare deg videre i denne tråden.

Anonymkode: 22555...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig hva folk skal henge seg opp i. Jeg har sagt at jeg vet hva fatalt betyr. Det betyr ikke at det ikke brukes i ikke-dødelige situasjoner også. Eller som du sier: "slenger dem rundt deg i diskusjoner". 

Legger ved noen linker hvor du kan se at ordet blir brukt.

https://www.siste.no/meninger/politikk/innenriks/fatalt-for-store-og-arbeiderpartiet/o/5-47-101497

https://www.nrk.no/sport/helsvart-for-krogh-og-rothe_-_-ma-ha-bommet-fatalt-1.13845934

http://astorfk.no/g47/l0/Menn-Senior

Det er heller ikke jeg som "tolker tiden det tar å få svar på en HIV test". Jeg siterte ordrett fra siden til Hivnorge.no. Jeg går ut i fra at disse vet dette så mye bedre enn deg, men du ser likevel ikke ut til å ha tatt deg bryet med å sjekke dette selv, men holder på dine konstruerte og feilaktige oppfatning på dette. Deg om det.

Jeg registrerer at din stadige kverulering på det jeg skriver har sammenheng med mitt synspunkt og råd til TS i den opprinnelige saken som er postet i HI. Dette kommer jeg ikke til å endre på uansett hvor mye du kverulerer. At du ikke er enig i det jeg mener får være din sak. Å diskutere videre med deg vil bare føre til ytterligere avsporing av saken, så jeg kommer ikke til å svare deg videre i denne tråden.

Anonymkode: 22555...8c6

Det blir tullete å bli så survete og beskylde meg for å kvereulere, når det er du som startet med kverulere på hva jeg skrev først.

Det jeg gjør er å påpeke at du ikke har skjønt hva siterer fra HIV Norge. Jeg skjønner at du har lest mye på HIV Norge og andre sider om kjønnssykdommer. Med den omtrent totalt fraværende moralen du har rundt utroskap og ærlighet så er nok det påkrevet. Bare så utrolig trist at du ikke skjønner hva du leser og tolker det akuratt  som det passer deg.

I den konteksten som du brukte ordet fatalt er lagt mere feil en de overskriftene som du har funnet. Selv om de finner flere som gjør noe feil så blir det ikke riktig av den grunn.

Jeg har ingen ambisjoner om å  få deg til å endre mening, men det er absurd at du beskylder noen for det siden du har vært så aktiv og kverulert med omtrent alle som har andre meninger enn deg i denne tråden helt fra starten.

Jeg regner at grunnen til at du er så engasjert er at du er av den typen mann (kakerlakk) som sitter på utesteder og speider etter kvinner som TS som du kan "redde". Det er sikkert grei måte for deg å få dine seksuelle behov dekket selv om det stygt å utnytte kvinner som har vanskelig eller har en livskrise. Eventuelle problemer for familien til dama etterpå er det ingen ting å tenke på fordi det er bare å lyve, og kjønnssykdommer er til for å bagatelisere. 

Da er jeg ferdig med å diskutere/kverulere med deg.

 

Endret av Tba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tba skrev:

Det blir tullete å bli så survete og beskylde meg for å kvereulere, når det er du som startet med kverulere på hva jeg skrev først.

Det jeg gjør er å påpeke at du ikke har skjønt hva siterer fra HIV Norge. Jeg skjønner at du har lest mye på HIV Norge og andre sider om kjønnssykdommer. Med den omtrent totalt fraværende moralen du har rundt utroskap og ærlighet så er nok det påkrevet. Bare så utrolig trist at du ikke skjønner hva du leser og tolker det akuratt  som det passer deg.

I den konteksten som du brukte ordet fatalt er lagt mere feil en de overskriftene som du har funnet. Selv om de finner flere som gjør noe feil så blir det ikke riktig av den grunn.

Jeg har ingen ambisjoner om å  få deg til å endre mening, men det er absurd at du beskylder noen for det siden du har vært så aktiv og kverulert med omtrent alle som har andre meninger enn deg i denne tråden helt fra starten.

Jeg regner at grunnen til at du er så engasjert er at du er av den typen mann (kakerlakk) som sitter på utesteder og speider etter kvinner som TS som du kan "redde". Det er sikkert grei måte for deg å få dine seksuelle behov dekket selv om det stygt å utnytte kvinner som har vanskelig eller har en livskrise. Eventuelle problemer for familien til dama etterpå er det ingen ting å tenke på fordi det er bare å lyve, og kjønnssykdommer er til for å bagatelisere. 

Da er jeg ferdig med å diskutere/kverulere med deg.

 

Du MÅ ikke la slike tvangstanker komme inn i hodet dit. Det blir, som du selv sier, ikke mere sant bare fordi du lager deg sannheter. Jeg kan glede deg med at dette du tror ikke stemmer.

Anonymkode: 22555...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/14/2018 at 1:02 AM, AnonymBruker said:

Går helt fint. En reaksjon i en vanskelig tid. Ingen trenger å vite, blir nok bare verre om du sier noe.

Hadde holdt kjeft for evig.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/14/2018 at 2:08 AM, AnonymBruker said:

Prøv å ro deg ned. Dette var et knull som kom ut av en spesiell situasjon. Det er ingen grunn til å ødelegge hele familien med alt styret som er pga dette.

Glem hele greia og gjør det aldri igjen. Det er utvilsomt det beste for absolutt alle parter.

Moralens voktere har ikke vett til å sette seg inn i slikt uansett, så de bør du unngå å høre på.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/14/2018 at 2:13 AM, AnonymBruker said:

Ja, om du hadde hatt samme belastning som TS, kunne jeg forstått det. Om ikke, er du bare en tulling.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/14/2018 at 2:22 AM, AnonymBruker said:

Jeg sier ikke at det er en unnskyldning. Jeg sier bare at siden det har skjedd og mtp situasjonen rundt det, er det best å ti stille om det.

Om det ikke skjer igjen er det ingen grunn til å sette alt over styr. TS har makten her og kan styre videre slik hun vil i forholdet. Heldigvis.

Om ikke moralens voktere evner å se dette, får de bare kverne videre på sitt.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/14/2018 at 2:24 AM, AnonymBruker said:

Selvfølgelig håper vi ikke at Norge kommer i krig. Det burde være åpenbart. Uansett hadde du da hatt verre ting å bekymre deg om, enn at medsøstrene dine skrever for fulle seil.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/14/2018 at 2:29 AM, AnonymBruker said:

Er ingen unnskyldning, sier jeg jo. Prøv å se helheten her og ikke vær så opptatt av å i verste fall splitte en familie pga at noen har gjort noe uoverveid i en vanskelig situasjon og som er et enkelttilfelle.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/14/2018 at 2:37 AM, AnonymBruker said:

Deg om det. Andre ser kanskje situasjonen an og har evne til å se konsekvensene av å åpne kjeften.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/14/2018 at 2:44 AM, AnonymBruker said:

Man må lure på hvem som er mest tragisk...De som støtter at en kan fortsette forholdet eller de som ønsker at andre skal havne i liknende situasjoner? En må huske på at å ønske at folk sine barn skal havne på sykehus osv neppe fremstår som mindre tragiske folk.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/14/2018 at 2:46 AM, AnonymBruker said:

Jeg tviler sterkt på at det er manglende moral som er TS sitt problem. Heller det at situasjonen ble taklet på en måte som ikke var ønskelig. Slikt kan skje den beste under press og det er lett for andre å moralisere i vei over slikt. Uten å ane hvordan det føltes for den som sto midt oppe i det.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/14/2018 at 2:47 AM, AnonymBruker said:

Syns du forresten at uttrykket "løpe ned byen for å få pikk" var korrekt i denne saken...?

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/14/2018 at 2:54 AM, AnonymBruker said:

Det du sier stemmer. De færreste ville gjort dette. Men nå har det skjedd og det er slik det er. Jeg regner med de likevel er støttende og flinke foreldre for det.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/14/2018 at 2:54 AM, AnonymBruker said:

Dette er ikke det jeg assosierer med "å løpe ned byen for å få pikk"

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/14/2018 at 2:55 AM, AnonymBruker said:

Rimelig logisk. De fleste ønsker ikke å rive opp familier pga at uoverveid feiltrinn.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/14/2018 at 3:05 AM, AnonymBruker said:

 

Jeg er mann. Ordbruken din gir ingen tilsvar fra meg.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/14/2018 at 3:07 AM, AnonymBruker said:

Uffda.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/14/2018 at 3:14 AM, AnonymBruker said:

Tror de fleste er enig med meg. Mit første innlegg har mest likes av alle.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/14/2018 at 1:46 PM, AnonymBruker said:

Ja, likesene kommer ikke av seg selv. De som forstår at dette er en spesiell situasjon, er nok ikke de som hyler like høyt som moralistene her inne. De tror at de er de beste og at det er ikke mennesklig å feile. Det er bare det at de ser ikke selv hvor dumt det ser og høres ut i det virkelige liv.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/14/2018 at 1:59 PM, AnonymBruker said:

Jeg tror det er mindre lavmål å prøve å holde familien sammen, enn å la det gå åt skogen pga et uoverveid feiltrinn i en fæl situasjon.

Men noen evner ikke se helheten, de er altfor opptatt av feiltrinnet og skal kun fokusere på det. Du kan gjerne tro du er bedre enn meg, men da må du evne å se helheten i ting, ikke bare en enkelthendelse. Dette gjelder stort sett alt vi foretar oss i samfunnet.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/14/2018 at 2:26 PM, AnonymBruker said:

Japp. Man er som kjent ikke en maskin. Alle kan gjøre feil, men bør ikke nødvendigvis henrettes pga dette.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/14/2018 at 2:51 PM, AnonymBruker said:

Meget godt skrevet. Er glad for å se at det finnes andre som også evner å se helheten, uten å dra folk til giljotinen med en gang.

Er veldig mange sneversynte moralister her, som sannsynligvis ikke er så plettfrie som de vil ha det til, i virkeligheten:-)

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/14/2018 at 11:53 PM, AnonymBruker said:

Som var straffbar.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/15/2018 at 12:04 AM, AnonymBruker said:

Er vel mer at de forstår situasjonen og ikke er så forbanna svart-hvitt som mange er.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/15/2018 at 12:21 AM, AnonymBruker said:

Joda. Vi gjør feil hver dag hele livet. Men det er denne Utroskapen som skal være så grusom at det ødelegger alt. Det har nemlig folket bestemt. Det er ingen unnskyldning whatsoever, til giljotinen med deg. Du må dø. Minst.

Best å holde kjeft, slik at ikke moralistene kommer og tar deg om du har et svakt øyeblikk. For da er du ferdig, serru.

Dritt renner som kjent nedover.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/15/2018 at 12:31 AM, AnonymBruker said:

Forherliger det ikke. Bare fordømmer det ikke i så høy grad som moralistene. Der man må dø for å ha vært utro.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/15/2018 at 12:34 AM, AnonymBruker said:

Deg om det. Folket er splittet. Mitt første innlegg har fortsatt mest likes:-)

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/15/2018 at 9:48 AM, AnonymBruker said:

Der hvor folk selv setter grensene. Man kan med fordel la være å dømme folk nord og ned pga en feil som er blitt gjort. Du skjønner åpenbart ikke at jeg er den liberale her, som ikke er for å ødelegge hele familier pga et engangs feiltrinn.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/15/2018 at 9:49 AM, AnonymBruker said:

Hva troll og hvorfor 15 år? 65 stk er enig i hva jeg sa i mitt første innlegg. Hvordan gjør det meg til troll og 15 år?

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/15/2018 at 9:49 AM, AnonymBruker said:

Ok. Prøv å formuler deg bedre neste gang du mener noe da.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/15/2018 at 10:46 AM, AnonymBruker said:

Jada. Jeg greier ikke å anse at et menneske som har gjort et feiltrinn skal sees på som en vandrende kreftsvulst. Det blir for meg en søkt oppfatning av et medmenneske. I denne saken er det heller ingen som "puler rundt" men har begått en feil en gang pga en vanskelig situasjon. Men jeg forstår at du må få det til å høres verre ut enn det er, for å fremme poenget ditt. Det gjør det derimot ikke mer riktig.

Det er nok ikke kun snakk om "smak" men heller evnen til å skjønne at folk begår feil og evnen til å likevel se på de som mennesker og ikke vandrende kreft.

Btw: Iom at du ser på TS som en vandrende kreftsvulst, hvor lenge gjelder da dette? Livet ut? Eller er det rom for tilgivelse og forståelse en gang ila livet? La oss si hun lever i 40 år til.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/15/2018 at 10:46 AM, AnonymBruker said:

Nei jeg skjønner denne ikke var så lett å forklare for deg.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/15/2018 at 12:50 PM, AnonymBruker said:

Fortsatt uforståelig at du ikke skjønte meningen min med likesene.

Sorry, men her tar du feil. Igjen. Jeg har aldri sagt hvor "rett" jeg ar, jeg bare uttrykker mitt synspunkt om saken og dertilhørende "utroskap". Og i da skrivende stund er det 65 stk som er enig i det jeg sier. Det er ikke jeg som får likesene, men derimot meningen jeg uttrykte.

Du vrir det til som at noen har rett og ikke rett i denne saken.Det finnes det som kjent ikke noe fasitsvar på, da folk har ulike meninger. Men å kalle folk for kreftsvulster og slikt utfra denne saken kan neppe sies å være rett uansett.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/15/2018 at 12:52 PM, AnonymBruker said:

Så denne personen og andre i lignende situasjoner ville vært som kreft for deg livet ut? Hva om det var folk i nær familie eller slekt som gikk i baret?

Du framstår som et meget dømmende vesen. Men, men. Deg om det:-)

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/16/2018 at 5:01 PM, AnonymBruker said:

Oslo universitetssykehus, Ullevål, opplyser til HivNorge at for diagnostikk av hivinfeksjon, bruker alle laboratoriene i Norge kombinasjonstester som påviser både hivantigen og hivantistoffer. Man kan se utslag på disse kombinasjonstestene hos enkelte allerede ca. 10 dager etter smitte, men her er det store individuelle variasjoner. Hos de fleste finner man utslag på testen etter 2-6 uker.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/16/2018 at 6:01 PM, AnonymBruker said:

Ikke "minst 6 uker". Mellom 2 og 6 uker. Prøv å se på fakta, ikke trekk det i feil retning bare fordi du skal få det til å høres verre ut.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/16/2018 at 6:46 PM, AnonymBruker said:

Ok, vent 12 uker da. Verdt det for å holde tett om dette:)

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/16/2018 at 6:59 PM, AnonymBruker said:

Overhodet ikke. Kan ha fatale konsekvenser.

Anonymkode: 22555...8c6

 

On 1/16/2018 at 8:06 PM, AnonymBruker said:

Ja.

Anonymkode: 22555...8c6

 

16 hours ago, AnonymBruker said:

Skrevet 20 ganger før. Familien kan ryke. Regner med du har et kontrasvar på lager siden du spør om noe jeg har sagt så mange ganger.

Anonymkode: 22555...8c6

 

16 hours ago, AnonymBruker said:

Neida. Bare å holde kjeft det.

Anonymkode: 22555...8c6

 

10 hours ago, AnonymBruker said:

Merkelig hva folk skal henge seg opp i. Jeg har sagt at jeg vet hva fatalt betyr. Det betyr ikke at det ikke brukes i ikke-dødelige situasjoner også. Eller som du sier: "slenger dem rundt deg i diskusjoner". 

Legger ved noen linker hvor du kan se at ordet blir brukt.

https://www.siste.no/meninger/politikk/innenriks/fatalt-for-store-og-arbeiderpartiet/o/5-47-101497

https://www.nrk.no/sport/helsvart-for-krogh-og-rothe_-_-ma-ha-bommet-fatalt-1.13845934

http://astorfk.no/g47/l0/Menn-Senior

Det er heller ikke jeg som "tolker tiden det tar å få svar på en HIV test". Jeg siterte ordrett fra siden til Hivnorge.no. Jeg går ut i fra at disse vet dette så mye bedre enn deg, men du ser likevel ikke ut til å ha tatt deg bryet med å sjekke dette selv, men holder på dine konstruerte og feilaktige oppfatning på dette. Deg om det.

Jeg registrerer at din stadige kverulering på det jeg skriver har sammenheng med mitt synspunkt og råd til TS i den opprinnelige saken som er postet i HI. Dette kommer jeg ikke til å endre på uansett hvor mye du kverulerer. At du ikke er enig i det jeg mener får være din sak. Å diskutere videre med deg vil bare føre til ytterligere avsporing av saken, så jeg kommer ikke til å svare deg videre i denne tråden.

Anonymkode: 22555...8c6

 

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Du MÅ ikke la slike tvangstanker komme inn i hodet dit. Det blir, som du selv sier, ikke mere sant bare fordi du lager deg sannheter. Jeg kan glede deg med at dette du tror ikke stemmer.

Anonymkode: 22555...8c6

TS troller i sin egen tråd....

Anonymkode: 75c5f...e78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis ts hadde vært en mann hadde det vært full nedslakt fra kg folket. Istedenfor er det støtteerklæringer og "jeg dømmer deg ikke "m.m. Omstendighetene var skjerpende, ikke formildende. Det ultimate svik. Hvis det er slik man takler.motgang.. Er antageligvis ikke første gangen vil jeg tro. Noe av det verste jeg har lest. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2018 den 1.15, AnonymBruker skrev:

Helt oki. Du trengte tross alt nærhet fra en annen mann.

Anonymkode: 70188...f45

Ikke oki hun har jo allerede mann !  Hadde det vært like oki om det var mannen som var utro med sykt barn ?

Anonymkode: f3b60...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2018 den 2.14, AnonymBruker skrev:

Et knull i en spesiell situasjon? Herregud, håper aldri Norge kommer i krig eller noe, da ligger vel mine medsøstre som enkelte her er og skrever for fulle seil da.

Anonymkode: 86159...9ca

Hahaha.. du får det sagt .  Mange norske kvinner har veldig lav seksual moral og er som menn. Det er Ikke for ingenting at vi ligger på verdens toppen i ons, utroskap og kjønnssykdommer !

Anonymkode: f3b60...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.1.2018 den 22.05, Arya2000 skrev:

Hvis ts hadde vært en mann hadde det vært full nedslakt fra kg folket. Istedenfor er det støtteerklæringer og "jeg dømmer deg ikke "m.m. Omstendighetene var skjerpende, ikke formildende. Det ultimate svik. Hvis det er slik man takler.motgang.. Er antageligvis ikke første gangen vil jeg tro. Noe av det verste jeg har lest. 

Motgang? Dette er for et traume å regne for de aller fleste mennesker, og man reagerer ikke likt i alle slike situasjoner nei. Første gang jeg opplevde noe traumatisk i livet mitt ble jeg sint, trakk meg unna og skjøv alle bort. Jeg ville ikke snakke, ville ikke lytte og ville ikke «være sammen med». Neste gang hadde jeg lært mye av dette, og oppførte meg derfor ikke likt. Det er ingenting som tyder på at TS ikke selv er klar over at oppførselen hennes var gal, og heller ingenting som tilsier at hun ikke vil jobbe med seg selv og sine reaksjonsmønstre. Det er svært få, om noen, som har sagt at TS har reagert riktig, fornuftig og godt på situasjonen de har vært i, men veldig mange har faktisk opplevd hvor ulogisk man kan reagere i traumatiske situasjoner, og da er man ganske blåst om man velger å bruke tid på å fortelle TS at «din reaksjon er verre enn min, du er et dårlig menneske som alltid har drømt om å være utro og som benyttet anledningen nå som følte du hadde muligheten til å få sympati etterpå». 

Forresten er de fleste utroskapstrådene jeg har lest på dette forumet av typen «kona mi har gått opp 20 kg, og jeg tenner ikke på henne lenger. I går høvlet jeg over den 15 år yngre sekretæren. Hvordan kan jeg fortsette å ha meg med sekretæren uten at kona finner ut av det?» eller «Vi har ikke så mye sex lenger, men jeg vil ikke ha skilsmisse av hensyn til barna, hvor skaffer jeg meg en diskret elsker/elskerinne?». Ingenting av dette er sammenlignbart med TS’ situasjon, så svarene vil vel heller neppe bli nøyaktig de samme. Når en kvinne skriver noe tilsvarende de to eksemplene jeg kom med, får hun samme type svar som menn som starter slike tråder. Hadde en mann startet denne tråden ville jeg gitt han samme råd som TS, da kjønn er meg revnende likegyldig i slike saker. 

Anonymkode: 79caa...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...