Gå til innhold

Jeg gjorde noe veldig dumt. Barnet vårt ligger på sykehus og jeg dro og lå med en annen mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Barnet vårt har hatt en kritisk tilstand siden jul(trenger å anonymisere) men er nå på bedringens vei selv om vi ikke får reise hjem før om to uker. Denne tiden har vært et sant helvetet med bekymringer, null søvn og et annet barn som krever sin del av oppmerksomhet. I går hadde jeg og mannen en krangel(var han som skulle være med barnet på sykehuset) og jeg skulle egentlig dra hjem til andre barnet vårt. Men barnet ville fælt overnatte hos min søster og mitt tantebarn. Sa det var ok. Istedenfor å dra hjem dro jeg på byen og etter tre glass begynte jeg å gråte. For jeg rakk ikke gråte når barnet var på det dårligste. Etter det dro jeg på et annet utested, tok et par drinker til og møtte en veldig søt mann. Vi klinte og dro hjem til han og hadde sex. Liker han ikke på den måten og han er glemt nå. Er jeg en grusom person? Jeg hadde så veldig behov for nærhet fra en mann i det øyeblikket.

Anonymkode: 0474b...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager men ja! Det er overhode ikke greit. Men vent til situasjonen med barnet er mer stabilt. 

Endret av LiljaMarie
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg du bør fortelle til mannen din.

Anonymkode: bd466...e49

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og burde jeg fortellee mannen?

Anonymkode: 0474b...fd5

Jeg synes du i hvert fall skal vente til situasjonen rundt barna har bedret seg. 

Anonymkode: 1e449...f09

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt oki. Du trengte tross alt nærhet fra en annen mann.

Anonymkode: 70188...f45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kanskje drøyd det med å ta opp situasjonen nå, men når barnet deres har blitt bedre er det kanskje en idé å ta opp hva som har skjedd. Kan du leve med en slik hemmelighet?

Anonymkode: 81354...a7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, sirenas said:

Nei - ikke fortell!

Hadde du satt pris på at din partner ligger med andre?

Anonymkode: bd466...e49

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Helt oki. Du trengte tross alt nærhet fra en annen mann.

Anonymkode: 70188...f45

Fine greier. Den unnskyldningen skal jeg bruke for å være utro mot typen også. Approved by KG, what can possibly go wrong?

Anonymkode: bd466...e49

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, minister-mio skrev:

du trenger noen å prate med. asap

Tenker du i psykiatrien? Jeg føler meg ganske fin. Men jeg følte meg plutselig veldig ulykkelig etter alkoholen i går det skal sies.

TS

Anonymkode: 0474b...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tenker du i psykiatrien? Jeg føler meg ganske fin. Men jeg følte meg plutselig veldig ulykkelig etter alkoholen i går det skal sies.

TS

Anonymkode: 0474b...fd5

Ville startet med mannen din. Han har krav på å få vite hva som har skjedd.

Anonymkode: bd466...e49

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du i psykiatrien? Jeg føler meg ganske fin. Men jeg følte meg plutselig veldig ulykkelig etter alkoholen i går det skal sies.

TS

Anonymkode: 0474b...fd5

neida, en venninne holder i massevis, men det er tydelig du trenger en å prate med. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, minister-mio skrev:

neida, en venninne holder i massevis, men det er tydelig du trenger en å prate med. 

Det tror jeg også. Det er som noe har bygget seg opp og ikke fått bli bearbeidet. Takk for tips 😃

TS

Anonymkode: 0474b...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst kødder dere? Er det fordi ts er dame at det plutselig er ok å være utro? Selvfølgelig er dette helt forkastelig oppførsel, og mannen din bør få vite det senere når barnet er bedre. 

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er ikke en grusom person! Mennesker reagerer forskjellig på ekstrem emosjonell belastning og stress. Hvorfor gjøre situasjonen enda verre ved å fortelle at du har vært utro? Det viktige nå er at barnet deres blir bra, og fokuset bør være der. Kan du ikke kjenne etter om det føles riktig å ta opp dette med mannen din senere?

Håper du har noen rundt deg som du stoler 100% på og som du kan snakke med og få råd og oppbacking fra.

 

 

Anonymkode: 60df1...b3e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ville du følt det om mannen din var utro?

Anonymkode: bd466...e49

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...