Gå til innhold

Jeg gjorde noe veldig dumt. Barnet vårt ligger på sykehus og jeg dro og lå med en annen mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor klarer ikke kvinner å svare på spm : hva hadde du gjort om han var utro i denne situasjonen? Vil ikke dere svare fordi dere vet at dere hadde blitt helt gal i hode og klikket? Nei her håper jeg karma kommer en vakker dag å serverer som fortjent. Ikke nok med at du var utro, går han ifra deg så må han betale bidrag, se barnet mindre.. du sitte med alle rettigheter (fordi det er sååå synd i deg at mannen gikk ifra deg🙄)

Uansett.. fortell mannen din så han får gå videre og ha en trofast kone resten av livet

Anonymkode: f8684...263

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går helt fint. En reaksjon i en vanskelig tid. Ingen trenger å vite, blir nok bare verre om du sier noe.

Hadde holdt kjeft for evig.

Anonymkode: 22555...8c6

100 % enig!

Anonymkode: 464a3...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor klarer ikke kvinner å svare på spm : hva hadde du gjort om han var utro i denne situasjonen? Vil ikke dere svare fordi dere vet at dere hadde blitt helt gal i hode og klikket? Nei her håper jeg karma kommer en vakker dag å serverer som fortjent. Ikke nok med at du var utro, går han ifra deg så må han betale bidrag, se barnet mindre.. du sitte med alle rettigheter (fordi det er sååå synd i deg at mannen gikk ifra deg🙄)

Uansett.. fortell mannen din så han får gå videre og ha en trofast kone resten av livet

Anonymkode: f8684...263

Da ville jeg ikke visst det. Hadde jeg visst det, ville ikke forholdet vært til å redde uansett, og er det snakk om èn eneste gang, så er det ikke verdt å bryte opp familien for. Livet mitt er ikke svart/hvitt, jeg tror man kan gjøre en feil èn gang og aldri mer gjøre den samme feilen, uten at man er en forferdelig person eller har dårlig moral. 

De aller fleste mennesker jeg kjenner som har vært igjennom en alvorlig krise for første gang har reagert annerledes enn de selv hadde trodd på forhånd, uten at det gjør dem til dårligere/svakere mennesker totalt sett. 

 

Anonymkode: 79caa...301

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barnet vårt har hatt en kritisk tilstand siden jul(trenger å anonymisere) men er nå på bedringens vei selv om vi ikke får reise hjem før om to uker. Denne tiden har vært et sant helvetet med bekymringer, null søvn og et annet barn som krever sin del av oppmerksomhet. I går hadde jeg og mannen en krangel(var han som skulle være med barnet på sykehuset) og jeg skulle egentlig dra hjem til andre barnet vårt. Men barnet ville fælt overnatte hos min søster og mitt tantebarn. Sa det var ok. Istedenfor å dra hjem dro jeg på byen og etter tre glass begynte jeg å gråte. For jeg rakk ikke gråte når barnet var på det dårligste. Etter det dro jeg på et annet utested, tok et par drinker til og møtte en veldig søt mann. Vi klinte og dro hjem til han og hadde sex. Liker han ikke på den måten og han er glemt nå. Er jeg en grusom person? Jeg hadde så veldig behov for nærhet fra en mann i det øyeblikket.

Anonymkode: 0474b...fd5

 

Han sitter å våker for deres syke barn å det du tenker på er alkohol, trøst å sex med en annen fyr?

Hadde jeg vært mannen din burde dette vært noe du aldri, les A-L-D-R-I kunne ha sluppet ut. Da hadde du løst ut ragnarok skal jeg si deg.

Han er på sitt svakeste nå. Hans kjæreste i livet ligger der alvorlig syk å den hjelpesløsheten han føler at han ikke kan hjelpe barnet sitt på annen måte enn å bare være der. At han ikke kan bytte med barnet sitt.

Er mannen din virkelig så fæl at du du må sparke ham når han ligger nede for telling?

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du i psykiatrien? Jeg føler meg ganske fin. Men jeg følte meg plutselig veldig ulykkelig etter alkoholen i går det skal sies.

TS

Anonymkode: 0474b...fd5

Jeg synes dette var et veldig egoistisk trekk.

Du føler deg ganske fin? Gjør ikke alle som burde ha snakket med en psykiater det?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Du er det. Når ting var så ille. Men på bedringens veg. Fucket du det til slik at det ikke noensinne kan bli bra igjen. 

Kunne kanskje gått rundt grøten og pakket det inn. Men her ble det klar tale. 

Anonymkode: 84ac4...96d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen er helt uvesentlig, det finnes ingen gode grunner til utroskap. Om man ønsker å ligge med andre får man gjøre slutt med nåværende partner først.

Anonymkode: 8b083...a91

Du forstår ikke at hun ikke "ønsket å logge med andre", hun søkte trøst fordi hun var fortvilet. Hun var ute av seg av fortvilelse over datteren. En uhåndterlig situasjon, hvor hun ikke hadde noen å vende seg til. Det ble alkoholen og en tilfeldig kar på byen. For andre er det sterkere saker over tid (blir narkomane). For eksempel. Dette var en unntakstilstand, ikke et ønske om et ligg.

Anonymkode: e9cad...42c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette ville jeg HATET å måtte forholde meg til dersom det var mannen min som gjorde det du gjorde, og jeg var på sykehuset. Det løser absolutt ingenting å skulle lette på sin dårlige samvittighet ved å overføre til den andre parten. Glem at det har skjedd, og gå videre uten å fortelle et ord. Det er du som må leve med det, familien trenger ikke ødelegges i tillegg. Hvis noe slikt skjer meg, så vil jeg ikke vite hva han har gjort. Systematisk utroskap, derimot...

Anonymkode: 20736...93e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, pewdiepie skrev:

denne tråden viser hvor utrolig svake kvinner er mentalt. et øyeblikk uten nok oppmerksomhet og nærhet så er man utro. Man kan aldri stole på kvinners irrasjonelle følelser, de svinger hele jevla tiden for noen

det var dårlig gjort selvfølgelig, si det til din mann så han kan dumpe deg 

Noen kvinner* :) 

Det finnes mange kvinner med god moral og gode verdier, som er lojal mot mannen sin og aldri en gang kunne fantasert om å ha sex med noen andre enn mannen sin. 

Anonymkode: 06c47...84d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du forstår ikke at hun ikke "ønsket å logge med andre", hun søkte trøst fordi hun var fortvilet. Hun var ute av seg av fortvilelse over datteren. En uhåndterlig situasjon, hvor hun ikke hadde noen å vende seg til. Det ble alkoholen og en tilfeldig kar på byen. For andre er det sterkere saker over tid (blir narkomane). For eksempel. Dette var en unntakstilstand, ikke et ønske om et ligg.

Anonymkode: e9cad...42c

Hjelper ikke. Utroskap er et uakseptabelt svik og tillitsbrudd. Situasjonen unnskylder absolutt ingenting. Voksne mennesker er ansvarlige for sine handlinger og må akseptere konsekvensen. 

Anonymkode: 8b083...a91

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt med alkohol.

Hadde du ikke ruset deg, hadde det sannsynligvis ikke skjedd.

Men uansett trist at det skjedde. Du må tenke grundig igjennom hva du bør gjøre. 

Klarer du å leve med hemmeligheten ?

Vil mannen din tåle å høre sannheten?

Vil du unngå å rive opp familien?  Må du i så fall tie?

Jeg ønsker deg uansett alt godt for det syke barnet og din familie. Håper det ender godt. Ikke gjør noe overilt, men ta deg tid til å tenke💜.

 

 

Anonymkode: 2e99d...882

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkastelig. Spill med åpne kort og håp på at han tilgir deg.

Anonymkode: 2ed93...755

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde satt pris på å få vite at jeg var sammen med ei hore så jeg kunne byttet henne ut med ei ordentlig dame!

Anonymkode: 3e894...9d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye bitterhet det var her. 

Utroskap er aldri OK. Jeg kan skjønne at det var fristende å komme seg litt ut etter flere uker med usikkerhet og fortvilelse. Det blir ikke bedre av at du kranglet med mannen din i en tid dere burde støttet hverandre. 

Jeg oppfatter ikke at du dro på byen for å finne pikk..

Jeg ville holdt kjeft om sidespranget og sørget for at det aldri gjentok seg. 

Anonymkode: d10b9...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin

En ting er sikkert hadde det vært mannen som gjorde det. Så ville ingen kvinner ha forsvart det slik de gjør her.

 

 

 

Denne tråden gjør meg ekstremt glad for at jeg er singel. Bekrefter igjen at det er best og holde seg singel.

Endret av Balian de Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her har vi enda en som aldri har gjort en feil i verden.... 

Tror du virkelig denne dama var på byen for å få oppmerksomhet!?! 

Anonymkode: e9cad...42c

Såså, ikke ty til hersketeknikker som eneste svar på alt jeg skrev, du vet jeg har rett. 

Ja, ts dro på byen for å drikke og begynte til og med å grine. Hun følte seg alene, redd og holdt ikke ut med tankene sine. Et normalt menneske vil på dette tidspunktet ta opp telefonen og ringe bestevenninne eller mannen sin, men ts visste hva hun ville ha, hun dro til neste bar, fant en fyr og var utro. Du ser jo at ts heller ikke angrer, hun bryr seg ikke.

Anonymkode: 86159...9ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, pewdiepie skrev:

Man kan aldri stole på kvinners irrasjonelle følelser

Den var drøy. Menn er da ikke mindre utro? 

TS; du høres deprimert og delvdestruktiv ut. Og barnet ditt er fortsatt sykt, du kan ikke fortsette å drikke (og ha deg med andre) når du er fortvilet over det. Dette må du faktisk gjøre noe med, både for andres og din egen del. Selv om du kanskje ikke er utro igjen, så må du finne andre måter å håndtere sorgen og fortvilelsen på enn slikt som ingenting godt kommer ut av. 

Har du vurdert terapi? 

Anonymkode: df0fb...11f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, se hvor mange som deler din oppfatning i resten av tråden.

Anonymkode: bd466...e49

Ja, likesene kommer ikke av seg selv. De som forstår at dette er en spesiell situasjon, er nok ikke de som hyler like høyt som moralistene her inne. De tror at de er de beste og at det er ikke mennesklig å feile. Det er bare det at de ser ikke selv hvor dumt det ser og høres ut i det virkelige liv.

Anonymkode: 22555...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, likesene kommer ikke av seg selv. De som forstår at dette er en spesiell situasjon, er nok ikke de som hyler like høyt som moralistene her inne. De tror at de er de beste og at det er ikke mennesklig å feile. Det er bare det at de ser ikke selv hvor dumt det ser og høres ut i det virkelige liv.

Anonymkode: 22555...8c6

Er det dumt i det virkelige liv å synes at dette er lavmål? Jøss, så når en mann gifter seg med en dame, og de feks lover hverandre å være der i gode og onde dager, hva tror du onde dager betyr.? Skal man ved første og verste krise i forholdet eller familien løpe ut og være utro, fordi en ikke er voksen nok til å takle følelser, mener du? Ja, da er jeg bedre enn deg.

Anonymkode: 86159...9ca

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det dumt i det virkelige liv å synes at dette er lavmål? Jøss, så når en mann gifter seg med en dame, og de feks lover hverandre å være der i gode og onde dager, hva tror du onde dager betyr.? Skal man ved første og verste krise i forholdet eller familien løpe ut og være utro, fordi en ikke er voksen nok til å takle følelser, mener du? Ja, da er jeg bedre enn deg.

Anonymkode: 86159...9ca

Jeg tror det er mindre lavmål å prøve å holde familien sammen, enn å la det gå åt skogen pga et uoverveid feiltrinn i en fæl situasjon.

Men noen evner ikke se helheten, de er altfor opptatt av feiltrinnet og skal kun fokusere på det. Du kan gjerne tro du er bedre enn meg, men da må du evne å se helheten i ting, ikke bare en enkelthendelse. Dette gjelder stort sett alt vi foretar oss i samfunnet.

Anonymkode: 22555...8c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tilhører kanskje den delen av befolkningen som ikke ser mest kategorisk strengt på utroskap, men i akkurat denne situasjonen ville det trolig vært det siste jeg hadde funnet på. En familie i krise, og TS håndterer det med å være utro med en tilfeldig. Gud hjelpe, for en oppførsel.

Anonymkode: ca0a0...f1e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...