Gå til innhold

Er det bare jeg som er sjalu eller...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min og jeg har vært sammen i 2,5 år. Vi har vært samboere tidligere, men pga. jobb måtte han flytte mange timer unna. Vi tilbringer ca. halvparten av mnd. sammen da jeg er student og har mulighet til å reise mye til han og vi har det generelt veldig bra sammen. 

Det som er greia nå er at jeg (nok en gang) har oppdaget en ny jente på snapchatten hans. Han mener hun bare er der fordi de snakker om jobb. Han sier han møtte henne i en sosial setting i sommer med andre guttekompiser (alle de er i et forhold). Det jeg ikke skjønner er hvorfor de ikke kan snakke om jobb på fb? Hun ligger høyt oppe på lista hans på snap. Er det bare jeg som overreagerer? Hvis han ikke skjuler noe, hvorfor forteller han meg ikke bare om henne? Han har et stort sosialt nettverk og han møter en gang i blant de venninnene han har hatt lenge over på en kaffe. Jeg spurte om det hadde vært naturlig for han å møte denne jenta han nå snapper med på en kaffe, og han svarte nei på det spørsmålet... Er det da noe venninne? Jeg føler ikke at jeg kommer noen vei ved å ta det opp heller, for vi har snakket om dette utallige ganger. Jeg er lite sjalu, lar han stort sett få gjøre som han vil, men dette her plager meg enormt. Han er en sosial type, jeg vil aldri ta fra han det livet. Det er noe av det jeg liker med han som person.

Vi har hatt et par runder før på bruk av snap/sosiale medier, hva man sier og ikke sier til venninner/jenter når man er i et forhold. Bl.a. har han tidligere i forholdet køddet seksuelt med ei "venninne"/bekjent, dette innså han at ikke var ok. Han har også hatt flere tlf. samtaler med ei jente han tidligere har holdt på med. Alt dette har skjedd bak min rygg, men som jeg har funnet ut på egenhånd. Vi har snakket om disse tingene og lagt det bak oss, men jeg føler at han ikke lærer av det. 

 

Anonymkode: 027d6...e5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider