Gå til innhold

Er det bare jeg som er sjalu eller...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min og jeg har vært sammen i 2,5 år. Vi har vært samboere tidligere, men pga. jobb måtte han flytte mange timer unna. Vi tilbringer ca. halvparten av mnd. sammen da jeg er student og har mulighet til å reise mye til han og vi har det generelt veldig bra sammen. 

Det som er greia nå er at jeg (nok en gang) har oppdaget en ny jente på snapchatten hans. Han mener hun bare er der fordi de snakker om jobb. Han sier han møtte henne i en sosial setting i sommer med andre guttekompiser (alle de er i et forhold). Det jeg ikke skjønner er hvorfor de ikke kan snakke om jobb på fb? Hun ligger høyt oppe på lista hans på snap. Er det bare jeg som overreagerer? Hvis han ikke skjuler noe, hvorfor forteller han meg ikke bare om henne? Han har et stort sosialt nettverk og han møter en gang i blant de venninnene han har hatt lenge over på en kaffe. Jeg spurte om det hadde vært naturlig for han å møte denne jenta han nå snapper med på en kaffe, og han svarte nei på det spørsmålet... Er det da noe venninne? Jeg føler ikke at jeg kommer noen vei ved å ta det opp heller, for vi har snakket om dette utallige ganger. Jeg er lite sjalu, lar han stort sett få gjøre som han vil, men dette her plager meg enormt. Han er en sosial type, jeg vil aldri ta fra han det livet. Det er noe av det jeg liker med han som person.

Vi har hatt et par runder før på bruk av snap/sosiale medier, hva man sier og ikke sier til venninner/jenter når man er i et forhold. Bl.a. har han tidligere i forholdet køddet seksuelt med ei "venninne"/bekjent, dette innså han at ikke var ok. Han har også hatt flere tlf. samtaler med ei jente han tidligere har holdt på med. Alt dette har skjedd bak min rygg, men som jeg har funnet ut på egenhånd. Vi har snakket om disse tingene og lagt det bak oss, men jeg føler at han ikke lærer av det. 

 

Anonymkode: 027d6...e5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At ikke du heller finner deg en kjæreste som oppfører deg som en voksen mann med egeninteresse av å ha et godt forhold! 

Anonymkode: 7b6cf...21c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp guttevalpen og finn deg en Mann! 

Anonymkode: ced8b...15d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At ikke du heller finner deg en kjæreste som oppfører deg som en voksen mann med egeninteresse av å ha et godt forhold! 

Anonymkode: 7b6cf...21c

Jeg kommer aldri til å droppe han ;) Vi har det veldig bra sammen og aldri hatt en skikkelig krangel. Men er det bare jeg som må ta dette enda en gang opp? Han mener at kompisene hans gjør akkurat det samme nemlig

Anonymkode: 027d6...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dropp guttevalpen og finn deg en Mann! 

Anonymkode: ced8b...15d

gjesp!

Anonymkode: 027d6...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er aldri et godt tegn med en gutt som snapper med en jente på snap. Snapchat er en bildeapp ikke en chatteapp. Jeg ville vært bekymret selv dersom jeg var deg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, hocane skrev:

Er aldri et godt tegn med en gutt som snapper med en jente på snap. Snapchat er en bildeapp ikke en chatteapp. Jeg ville vært bekymret selv dersom jeg var deg.

Nå er det jo faktisk sånn at det går ann å være venner med det motsatte kjønn uten at det trenger å være noe mer av den grunn. Jeg har flere guttekompiser, helt uproblematisk å ha de på snap.

Anonymkode: 027d6...e5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo faktisk sånn at det går ann å være venner med det motsatte kjønn uten at det trenger å være noe mer av den grunn. Jeg har flere guttekompiser, helt uproblematisk å ha de på snap.

Uproblematisk dersom det blir sendt nudes også da eller? Det er nemlig en ting gutter og jenter gjør på snap.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer aldri til å droppe han ;) Vi har det veldig bra sammen og aldri hatt en skikkelig krangel. Men er det bare jeg som må ta dette enda en gang opp? Han mener at kompisene hans gjør akkurat det samme nemlig

Anonymkode: 027d6...e5b

Du får ikke noe svar på dette fra meg. Så lenge du velger en dårlig mann har du satt døren åpen for alle verdens rare og dustete situasjoner. 

Anonymkode: 7b6cf...21c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

gjesp!

Anonymkode: 027d6...e5b

Er dere fjorten begge to?

Anonymkode: 7b6cf...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var faktisk ute etter et saklig svar, ikke spekulasjoner rundt forholdet (= 

Anonymkode: 027d6...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere fjorten begge to?

Anonymkode: 7b6cf...21c

Nei, snart 30. Enn du?

Anonymkode: 027d6...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kommer aldri til å droppe han ;) Vi har det veldig bra sammen og aldri hatt en skikkelig krangel. Men er det bare jeg som må ta dette enda en gang opp? Han mener at kompisene hans gjør akkurat det samme nemlig

Anonymkode: 027d6...e5b

Vel, hva er  i granskauen er vitsen i å skrive her når du uansett kommer til å finne deg i det??

JA! Det er mistenkelig og NEI det er ikke vanlig eller akseptabelt blankt voksne uanstendig  folk.

Er sånne ting det er selvfølge, trenger ikke ta det opp som et temaet en gang.

Lykke til..... 

Anonymkode: 1b28d...4cd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, hva er  i granskauen er vitsen i å skrive her når du uansett kommer til å finne deg i det??

JA! Det er mistenkelig og NEI det er ikke vanlig eller akseptabelt blankt voksne uanstendig  folk.

Er sånne ting det er selvfølge, trenger ikke ta det opp som et temaet en gang.

Lykke til..... 

Anonymkode: 1b28d...4cd

Det handler jo om dette er normalt eller om jeg må ta det opp med han nok en gang da...

Anonymkode: 027d6...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Det jeg ikke skjønner er hvorfor de ikke kan snakke om jobb på fb?

Hvorfor er det bedre å snakke på Facebook enn på Snapchat?

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun ligger høyt oppe på lista hans på snap. Er det bare jeg som overreagerer?

Og det har noe å si fordi...?

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg føler ikke at jeg kommer noen vei ved å ta det opp heller, for vi har snakket om dette utallige ganger.

Hva er det du egentlig å ta opp, og hvorfor fortsetter du å gnage på det?

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det bare jeg som overreagerer?

JA.

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har hatt et par runder før på bruk av snap/sosiale medier, hva man sier og ikke sier til venninner/jenter når man er i et forhold. 

Anonymkode: 027d6...e5b

OMG. Stakkars mann. Snakk om detaljstyring av livet hans.

Anonymkode: 335d6...8a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

OMG. Stakkars mann. Snakk om detaljstyring av livet hans.

Anonymkode: 335d6...8a7

"Vi har hatt et par runder før på bruk av snap/sosiale medier, hva man sier og ikke sier til venninner/jenter når man er i et forhold. Bl.a. har han tidligere i forholdet køddet seksuelt med ei "venninne"/bekjent, dette innså han at ikke var ok. Han har også hatt flere tlf. samtaler med ei jente han tidligere har holdt på med." - les alt i sammenheng du, takk (= 

Anonymkode: 027d6...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

"Vi har hatt et par runder før på bruk av snap/sosiale medier, hva man sier og ikke sier til venninner/jenter når man er i et forhold. Bl.a. har han tidligere i forholdet køddet seksuelt med ei "venninne"/bekjent, dette innså han at ikke var ok. Han har også hatt flere tlf. samtaler med ei jente han tidligere har holdt på med." - les alt i sammenheng du, takk (= 

Anonymkode: 027d6...e5b

Jeg leste alt. At han sa til deg at han "innså at det ikke var OK" var jo selvsagt for å slippe maset ditt. Hvorfor i all verden skal han ikke få lov til å snakke på telefonen med noen han tidligere har hatt et forhold med? 

Jesus.

Anonymkode: 335d6...8a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste alt. At han sa til deg at han "innså at det ikke var OK" var jo selvsagt for å slippe maset ditt. Hvorfor i all verden skal han ikke få lov til å snakke på telefonen med noen han tidligere har hatt et forhold med? 

Jesus.

Anonymkode: 335d6...8a7

Maset? Hvis du skriver her bare for å provosere synes jeg du kan finne på noe bedre å gjøre =D 

Anonymkode: 027d6...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mannlige venner, og disse ligger øverst på min snapliste. Fordi det er tilfeldigvis disse som svarer mest og jeg sender til alle nedover på lista. 

Anonymkode: 5a379...e3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Maset? 

Anonymkode: 027d6...e5b

At du åpenbart prøver å detaljstyre hvem han har lov til å ha kontakt med på Snapchat og telefon peker i lang retning det ja. 

Du svarte forøvrig ikke på de andre spørsmålene mine.

Anonymkode: 335d6...8a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...