Gå til innhold

Hjelp! Kjønnsleppereduksjon...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for at jeg skal bestille time for å få redusert den ene kjønnsleppen min ettersom den er så utrolig plagsom og ganske mye større enn den andre. Dette har jeg tenkt på i mange år nå. 

Jeg har aldri snakket om plagene mine med NOEN. Det er synd, men jeg syns det er skikkelig flaut å snakke om siden det er så tabu. Jeg er 20 år og bor hjemme med mamma og pappa. Jeg lurer på om det går an å få tatt denne operasjonen uten at de får vite om det? Jeg kommer jo sikkert til å få vondt i ettertid og har hørt at noen blir sengeliggende en stund. Da kommer jo familien min til å skjønne at det er noe. Jeg vil liksom bare ikke snakke med dem om det..... Jeg vil gjøre inngrepet ved en privat klinikk der de bruker lokalbedøvelse og jeg kan dra hjem rett etterpå. Hadde følt behov for å fortelle dem det dersom jeg skulle hatt narkose og måtte ligge på oppvåkning og alt det der, så det vil jeg ikke ha. Jeg har penger til operasjonen selv.

Et det noen som har erfaring med dette? Snakket dere med andre om det eller har dere holdt det for dere selv? :roll:

Anonymkode: 74075...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil råde deg til å ikke gjøre det, du kan risikere å få sexlivet ditt ødelagt for alltid. Det er helt vanlig å ha en kjønnsleppe som er lengre enn den andre.

Lange kjønnslepper øker også den seksuelle stimulien for både menn og kvinner, og det er faktisk et vanlig fenomen med det som heter labia stretching av nettopp disse årsakene, der man aktivt drar i kjønnsleppene hver dag over tid i puberteten for å få de så lange som mulig. For menn så griper det mere rundt penis, og gjør at det føles ut som at penis aldri trekker seg helt ut av vagina mellom støtene på en måte og på kvinner stimulerer det de samme nervene som er festet til klitoris og gjør det lettere å oppnå orgasme, Det er vanlig i mange afrikanske kulturer med labia stretching, faktisk sier menn der at det er tegn på kvinnelighet og at kvinner med korte kjønnslepper risikerer utro menn (ja sykt å si men det sier litt om hvor mye bedre sex de har med kvinner med lange kjønnslepper) , og til og med prestene der lærer unge jenter teknikken for å strekke ut kjønnsleppene. Det har også blitt et vanlig fenomen i vesten, blandt annet storbritannia og frankrike er dette et kjent fenomen for å øke seksuell tilfredstillelse. Menn elsker også å slikke et underliv med lange kjønnslepper så det er noe å leke med der, og ikke bare et hull liksom.

Lange kjønnslepper leder også bedre urin vekk når man tisser, uten kjønnslepper ville det bare rent bortover lårene og rumpa og ikke bli ledet i en sluse nedover. Og beskytter underlivet bedre for bakterier og annet puss og fremmedlegemer.

Mange som opererer kjønnsleppene opplever å ha en hard kant der stingene er satt som forblir sår hele livet og dermed gjør sex smertefullt, det er heller ikke uvanlig å miste følelsen helt, og de samme nervene som kjønnsleppene er festet i er de samme nervene som leder til klitoris , så man vil virkelig ikke miste følelse der nede...! Og ja det er ekstreme smerter tiden i etterkant, ikke kun pga operasjonen i kroppens mest sensitive deler, men også fordi underlivet påvirkes uansett hva man gjør, om man står, eller om man ligger, eller om man går eller sitter. Og i urin så er det salt, så da svir såret skikeklig, er det jeg har lest om andres opplevelse etter en sånn operasjon.
Du skal heller ikke glemme at du må i narkose, og selvom sjansen er relativt liten for akuratt det, så kan man faktisk dø av å ligge i narkose og aldri våkne opp igjen.

Anonymkode: 9c591...9a4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kort kjønnsleppe og en lang(veldig lang). Må på en måte stappe kjønnsleppen litt «oppunder» for å ikke kjenne ubehag. Når den ligger sånn som jeg liker det, har jeg det veldig bra. Har hørt både det ene og det andre ang. store kjønnslepper, og må si det at JEG LIKER DEN LANGE, PLAGSOMME, KJØNNSLEPPA MI! Så lenge det fungerer, ikke gjør noe med det. 

Anonymkode: 074d1...07d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det går veldig fint. Det gjør ikke så vondt at du blir sengeliggende.

Bare vær flink med hygienen og smør med Brulidine. Det er en sårkrem som også er bakteriehemmende. Den mykner også opp såret, som gjør at du ikke får en hard kant med tørr og nysydd hud og størknet blod. :) Det gjorde vondt å tørke seg etter dusj, men ikke vondere enn et sår hvorsomhelst annet sted. :)

Jeg opererte begge kjønnsleppene da, ikke bare én. Kanskje det er enda mindre vondt å bare operere én ettersom du ikke får to sårkanter med sting som stikker i hverandre. Jeg måtte virkelig styre for å unngå denne gnikkingen mot hverandre og stikkingen av stingene. Gikk jo helt fint, men det slipper du. ;)

Anonymkode: b4bd9...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har operert (begge) kjønnsleppene. Jeg var hjemme fra jobb i 5 dager, hadde svært lite vondt. Men det var litt vondt å være tilbake på jobb, da jeg ikke fant en god sittestilling. Sa til kolleger at jeg hadde slått halebeinet og derfor måtte sitte litt rart. Hadde forresten lest tips om at det kunne svi å tisse og at det lønte seg å tisse mens man dusjet. Så jeg tisset i dusjen med rennende vann den første uken. 

Angående å fortelle det til noen. Dette er et sårt tema, og jeg ønsket ikke å fortelle noen om det. Men jeg endte med å si det til mamma, og hun ble med meg til og fra operasjonen. Hun var ikke enig i min avgjørelse, men støttet meg likevel. Ingen andre vet om det. 

Lykke til! Jeg er i hvertfall veldig glad for at jeg bare hoppet i det, etter å ha tenkt på kjønnsleppereduksjon i årevis. 

Anonymkode: e9b8e...bd8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig, veldig vondt i en uke etterpå, ikke snakk om at jeg kunne skjult det for den/dem jeg bor med. 

Anonymkode: 35649...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.1.2018 den 0.58, AnonymBruker skrev:

Vil råde deg til å ikke gjøre det, du kan risikere å få sexlivet ditt ødelagt for alltid. Det er helt vanlig å ha en kjønnsleppe som er lengre enn den andre.

Lange kjønnslepper øker også den seksuelle stimulien for både menn og kvinner, og det er faktisk et vanlig fenomen med det som heter labia stretching av nettopp disse årsakene, der man aktivt drar i kjønnsleppene hver dag over tid i puberteten for å få de så lange som mulig. For menn så griper det mere rundt penis, og gjør at det føles ut som at penis aldri trekker seg helt ut av vagina mellom støtene på en måte og på kvinner stimulerer det de samme nervene som er festet til klitoris og gjør det lettere å oppnå orgasme, Det er vanlig i mange afrikanske kulturer med labia stretching, faktisk sier menn der at det er tegn på kvinnelighet og at kvinner med korte kjønnslepper risikerer utro menn (ja sykt å si men det sier litt om hvor mye bedre sex de har med kvinner med lange kjønnslepper) , og til og med prestene der lærer unge jenter teknikken for å strekke ut kjønnsleppene. Det har også blitt et vanlig fenomen i vesten, blandt annet storbritannia og frankrike er dette et kjent fenomen for å øke seksuell tilfredstillelse. Menn elsker også å slikke et underliv med lange kjønnslepper så det er noe å leke med der, og ikke bare et hull liksom.

Lange kjønnslepper leder også bedre urin vekk når man tisser, uten kjønnslepper ville det bare rent bortover lårene og rumpa og ikke bli ledet i en sluse nedoven.

Anonymkode: 9c591...9a4

Jeg har helt usynlige indre kjønnlepper dvs. de er stramme og er helt skjult av de store. Det siste jeg kunne tenkt meg var å strekke i de slik at de ble lengre.   Herregud hvor mye rart en skal lese. 

Og nei, jeg har ingen problemer med urinering.  Ingen urin som renner på verken lår eller rumpe her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...