Gå til innhold

Ligger med full angst. Kan dere fortelle noe koselig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppdaget at vi hadde kaninunger i dag ❤️ Kaninene går i stor utegård i hagen, og har lange ganger under jorda så vi har ikke full kontroll på dem :P i dag når jeg var ute for å gi mat så jeg tre små loddne dotter som stakk hodet ut av det ene hullet i bakken 😍😍

Anonymkode: 84220...672

Kan du legge ut bilde?😍😍

Anonymkode: 64a0c...8a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du legge ut bilde?😍😍

Anonymkode: 64a0c...8a2

Har ikke bilde av disse - de holder seg stort sett under jorden ennå, men her er forrige kull fra i fjor vår 😍

6CF9A44A-02C0-4849-B98A-E6CB3C67AD7A.jpeg

Anonymkode: 84220...672

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke bilde av disse - de holder seg stort sett under jorden ennå, men her er forrige kull fra i fjor vår 😍

6CF9A44A-02C0-4849-B98A-E6CB3C67AD7A.jpeg

Anonymkode: 84220...672

Herregud, jeg tror jeg dør på meg! 😊❤️

Anonymkode: ffbe8...419

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Jeg tror ikke dere forstår hvor mye dere hjalp meg. Jeg fikk sove for første gang på 3 døgn etter å ha lest svarene deres. Ble roet helt ned, lo til og med. Og siden har jeg lest litt hver kveld. ❤ Dere er tvers gjennom fantastiske, og jeg elsker historiene deres.

Anonymkode: 54ddc...fd0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man dør på en ærerik måte havner man i Valhall.

Det trøster meg når jeg er redd.

Anonymkode: 5ec5a...aac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fortelle verdens dårligste vits:"ingen er så hemma som en svenske i Sverige" 😂den er sååååååå dårlig, men jeg holdt på å le meg ihjel da jeg hørte den.

 

 

Anonymkode: ec989...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang mannen min skulle kjøpe hrretruser og var sååååååå fornøyd for de var så billige,så hadde han ved enn feil kjøpt en tre pk med string truser.

Han nektet å prøve de

Jeg lo så jeg grein de var aaaltfor store til meg,og havnet på fretex 👌

 

Anonymkode: ec989...345

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en historie til fra i dag som kanskje får deg til å le litt. Jeg bor i toppen av en LAAANG asfaltert og ganske bratt bakke. Jeg måtte avgårde, og det hadde jo selvsagt blitt klinkis over natten, det så jeg med en gang jeg gikk ut døren. Hva fader gjør jeg nå tenkte jeg.. så jeg tok noen forsiktige skritt og skjønte at dette blir ikke noe av. Så jeg satte meg på en måte litt på skoene mine og skled sånn forsiktig nedover mens jeg prøvde å styre litt med hendene, og gjett om jeg mistet all kontroll og var i full fart på vei ned bakken mens jeg skriker som en gris på slaktehus. Naboene som skulle på jobb kom hoppende frem for å se hva som skjer, jeg skrek og var så redd, heldigvis tenkte hun ene nabodamen fort og åpna bagasjeerommet og fant frem et tau hun hadde liggende, og kasta det på meg, heldigvis fikk jeg tak og ble taua inn av henne, mens halve nabolaget kikka på. Var så flau at jeg trodde jeg skulle krepere, naboen fikk rygga opp så jeg kom meg inn igjen og kunne skifte, og heldigvis kom de og sandet før jeg måtte ut igjen, winter wonderland, dere!

Anonymkode: a4b23...78b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...