Gå til innhold

Rimelige bomullstruser som dekker rumpa og ikke går oppi rævsprekken?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk uansett :) 

Tusen takk, skal sjekke ut denne! 

Tusen takk for tips, skal sjekke ut :)

Anonymkode: 030a1...50d

Takk for hyggelig tilbakemelding :blomst: Lykke til med handlingen :blomst:

Anonymkode: 9a600...9f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for hyggelig tilbakemelding :blomst: Lykke til med handlingen :blomst:

Anonymkode: 9a600...9f6

Takk for det! :) 

Anonymkode: 030a1...50d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, dette problemet kjenner jeg godt til. Jeg skjønner ikke hvordan alle venninnene mine kan bruke hipstere, men de har flatere rumpe enn meg, så det er vel svaret. Jeg syns mange truser enten glir inn i rumpa, eller de er for lave i livet og strammer derfor unødig i livet, eller de er for stramme nede. Og så har jeg noen ganger kjøpt bomullstruser som passer før første vask (jada, bør sikkert alltid vaske dem før bruk, men gjør ikke alltid det), og så krymper de i stoffet etter første vask, eller strikken blir for stram oppe eller nede etter første vask. Så jeg har endelig lært at jeg må kjøpe bomullstruser store nok, så det er rom for at de kan krympe litt. Og nå nylig har jeg funnet de beste trusene på Cubus, i en sånn 3-pakk. Men selv de sitter dårlig under bukser, syns jeg. Bruker disse under skjørt og kjoler, og om natta, men stringtruser under bukser (og gode stringtruser er et spørsmål for seg...). Det er det eneste som sitter ved buksebruk, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler Sparkjøp jeg også, - jeg har butikken i nærheten og kjøper alltid truser der. Billige og gode bomullstruser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Vera Vinge skrev:

Ah, dette problemet kjenner jeg godt til. Jeg skjønner ikke hvordan alle venninnene mine kan bruke hipstere, men de har flatere rumpe enn meg, så det er vel svaret. Jeg syns mange truser enten glir inn i rumpa, eller de er for lave i livet og strammer derfor unødig i livet, eller de er for stramme nede. Og så har jeg noen ganger kjøpt bomullstruser som passer før første vask (jada, bør sikkert alltid vaske dem før bruk, men gjør ikke alltid det), og så krymper de i stoffet etter første vask, eller strikken blir for stram oppe eller nede etter første vask. Så jeg har endelig lært at jeg må kjøpe bomullstruser store nok, så det er rom for at de kan krympe litt. Og nå nylig har jeg funnet de beste trusene på Cubus, i en sånn 3-pakk. Men selv de sitter dårlig under bukser, syns jeg. Bruker disse under skjørt og kjoler, og om natta, men stringtruser under bukser (og gode stringtruser er et spørsmål for seg...). Det er det eneste som sitter ved buksebruk, syns jeg.

Haha godt det ikke bare er meg! Kjenner godt til problemstillingene du illustrerer her ja. Driver nå å "bruker opp" alle de ekle syntetiske blonde-stringtrusene fra Bik Bok og Cubus (de rimelige som ligger sammenrullet i ei skål ved kassa). De var greie da jeg kjøpte de, nå er de både stygge og misfargede, stive, krympa og stramme. Aldri mer skal jeg kjøpe syntetiske truser, med ett unntak; jeg kan anbefale de seamless stringtrusene (og vanlige truser) som man får kjøpt bl.a. på Cubus og Kappahl!! De er faktisk svært myke og behagelige, og strammer ikke selv etter mange vask. Jeg har riktignok en størrelse eller to større enn vanlig i de stringtrusene der, men de er uansett myyyyee bedre enn de ekle syntetiske blondetrusene. Og andre truser med søm som nærmest skjærer en i skrittet.

Takk for tipset om 3-pakk fra Cubus! De må jeg sjekke ut. Jeg fant også nå disse trusene her og her, i bambus og tåler 60-graders vask, og til en veldig okei pris. Tenkte kanskje at jeg skulle prøve de! 

Anonymkode: 030a1...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Neinøff skrev:

Si meg; Er årsaken til din aggresjon at du bruker for trange bomullstruser? 

Aggresjon? Hva skvaldrer du om? 

Anonymkode: 030a1...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hanne67 skrev:

Anbefaler Sparkjøp jeg også, - jeg har butikken i nærheten og kjøper alltid truser der. Billige og gode bomullstruser.

Takk for anbefalingen! Må nok se nærmere på de ja. Bare synd Sparkjøp er milevis unna her jeg bor, så det får bli en gang jeg er i nærheten.

Anonymkode: 030a1...50d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også cubus sin 3 pakk, synes de er supre :)

Anonymkode: f0299...a94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aggresjon? Hva skvaldrer du om? 

Anonymkode: 030a1...50d

Hele innlegget ooooser av sinne.

Endret av N-Nøff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Neinøff skrev:

Hele innlegget ooooser av sinne.

Og innleggene dine ooooser av kjedsomhet og provokasjonstrang. 

Anonymkode: 030a1...50d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Vera Vinge skrev:

Ah, dette problemet kjenner jeg godt til. Jeg skjønner ikke hvordan alle venninnene mine kan bruke hipstere, men de har flatere rumpe enn meg, så det er vel svaret. Jeg syns mange truser enten glir inn i rumpa, eller de er for lave i livet og strammer derfor unødig i livet, eller de er for stramme nede. Og så har jeg noen ganger kjøpt bomullstruser som passer før første vask (jada, bør sikkert alltid vaske dem før bruk, men gjør ikke alltid det), og så krymper de i stoffet etter første vask, eller strikken blir for stram oppe eller nede etter første vask. Så jeg har endelig lært at jeg må kjøpe bomullstruser store nok, så det er rom for at de kan krympe litt. Og nå nylig har jeg funnet de beste trusene på Cubus, i en sånn 3-pakk. Men selv de sitter dårlig under bukser, syns jeg. Bruker disse under skjørt og kjoler, og om natta, men stringtruser under bukser (og gode stringtruser er et spørsmål for seg...). Det er det eneste som sitter ved buksebruk, syns jeg.

Det glemte jeg å nevne i det forrige innlegget mitt - de trusene der er ikke for et studentbudsjett. Derfor har jeg ikke ørten av dem, hehe! Pluss at bomull er mye bedre for underlivet. Derfor har jeg ikke investert i ørten av de trusene der. 

Anonymkode: 030a1...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KappAhl sine bomullstruser er min favoritt. Sitter bra, strammer ikke.

Anonymkode: 1771d...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

KappAhl sine bomullstruser er min favoritt. Sitter bra, strammer ikke.

Anonymkode: 1771d...e39

Takk for tips! :)

Anonymkode: 030a1...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med Change sine enfargede bomullstruser. Men de finnes i to typer (som jeg ikke så når jeg kjøpte dem) og den ene er smalere enn den andre, den smale går inn i rumpa. Men når er det en god stund siden jeg kjøpte disse, så det er mulig de ikke selger dem lenger. De har holdt seg så bra, god kvalitet. 

Anonymkode: 389c4...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig fornøyd med Change sine enfargede bomullstruser. Men de finnes i to typer (som jeg ikke så når jeg kjøpte dem) og den ene er smalere enn den andre, den smale går inn i rumpa. Men når er det en god stund siden jeg kjøpte disse, så det er mulig de ikke selger dem lenger. De har holdt seg så bra, god kvalitet. 

Anonymkode: 389c4...cc2

De er sikkert litt dyre? 

Anonymkode: 030a1...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...