Gå til innhold

Er jeg sinnsykt forelsket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er helt sprøtt. Har godt som vært "obsessed" av en person I mer enn ett år nå. Det er flere grunner til at en relasjon til vedkommende ville være uetisk. Hadde tidligere en slags stilling som ytte en slags service til vedkommende. Dessuten er han, en ung mann, en familevenn og aldersforsjellen er stor, til og med større enn den mellom Vendela Kirsebom og Petter med meg som den eldste av oss. Har hittil foretrukket menn som er eldre enn meg selv, men nå har jeg liksom fått øynene opp for unge men. Han det er snakk om er utrolig sjarmerende. Dessuten har han flørtet mye med meg og da flere ganger temmelig seksuelle utspll (muntlig). Selv om han faktisk ikke har mye erfaring selv. Tror det er flørtingen som har gjort at jeg er blitt forelsket, for jeg tror jeg er forelsket. Men det er også utseende og fysikk som jeg liker. Han er stor og sterk, kjekk pen og sexy. Akkurat nå er han den kjekkeste mannen jeg kan tenke meg. Jeg har vært gift I mange år og vedkommende er I ferd med å binde seg til en annen dame. Hun er bare litt eldre enn ham. Jeg blir sykt sjalu av å tenke på ham med andre damer selv om jeg vet at det hverken kan eller bør bli oss noen gang I dette liv. Jeg har begynt å unngå ham fordi hele greia med ham gjør vondt. Jeg har humørsvingninger og depresjon også, tror jeg. Skal tro om dette er såkalt "Twinflame - relasjon" som visstnok skal være en og samme sjel I to forskjellige kropper. Kanskje jeg burde bruke denne smertefulle erfaringen til å skape en sang? Så er det flere en meg som har falt for "feil" person?

Anonymkode: 1870b...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet hvordan du har det. Jeg har selv vært helt obsessed av en fyr i over ett år. Var så glad på starten da jeg endelig forelsket meg på nytt. Ville vel ikke helt se hvor dårlig match vi egentlig var, men sorgen startet sakte men sent. Og har tenkt på han siden. Alder er perfekt, han virker så god og han er singel. En siste ting ødelegger alt. Det føles meningsløst når man blir forelsket i en man egentlig vet man ikke kan inngå noe med. 

Lurer på hva som blir problemet mitt med en evt neste forelskelse, er redd det kan bli alder her og...ville vært typisk. 

Gruer meg litt til noen uker, da kan jeg risikere å treffe på ham......

Anonymkode: d8538...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvorfor er det egentlig slik at man forelsker seg når det er helt håpløst. Akkurat nå føles det som om jeg aldri kommer vil komme over det.

Anonymkode: 1870b...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det forelskelse tror dere?

Anonymkode: 1870b...3d7

Gir egentlig faen. ALLTID skal noen hekte seg opp i ordene foran temaet. Følelser er følelser, gi for en gangs skyld faen i om det er forelskelse, betatthet, avstandsforelskelse, avstandsbetatt, har følelser for eller hvilket som helst ord... 

Anonymkode: d8538...c73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver selv det er flørtingen som gjorde deg betatt. Så jeg tolker det som dette er noe du savner, altså oppmerksomhet og det å bli sett. Samtidig som det kanskje spennende med en yngre person. Så er det noe med å ta det gode som har kommet ut av dette og fortsette videre. Ikke hause det opp mere når dere treffes igjen, men bare anerkjenne at denne personen er fin og sånn og sånn, men at dere er opptatt begge to, han i en begynnende relasjon.

Anonymkode: 5d220...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, AnonymBruker said:

Du skriver selv det er flørtingen som gjorde deg betatt. Så jeg tolker det som dette er noe du savner, altså oppmerksomhet og det å bli sett. Samtidig som det kanskje spennende med en yngre person. Så er det noe med å ta det gode som har kommet ut av dette og fortsette videre. Ikke hause det opp mere når dere treffes igjen, men bare anerkjenne at denne personen er fin og sånn og sånn, men at dere er opptatt begge to, han i en begynnende relasjon.

Anonymkode: 5d220...358

Jeg blir så sint av å tenke på at andre damer vil få kroppen hans og ikke jeg. Tror han er usikker på damen jeg nevnte men vet at han har et rikt sosialt liv med blant annet gutteturer der han har mulighet for å treffe nye og yngre damer. Han er drømmemannen. Ikke rik men fornuftig og talentfull. Dette høres kanskje klisjeaktig ut for dem som ikke er midt oppe I det selv. I've got it bad.

Anonymkode: 1870b...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir så sint av å tenke på at andre damer vil få kroppen hans og ikke jeg. Tror han er usikker på damen jeg nevnte men vet at han har et rikt sosialt liv med blant annet gutteturer der han har mulighet for å treffe nye og yngre damer. Han er drømmemannen. Ikke rik men fornuftig og talentfull. Dette høres kanskje klisjeaktig ut for dem som ikke er midt oppe I det selv. I've got it bad.

Anonymkode: 1870b...3d7

Jeg forstår deg. Jeg er selv forelsket i en sånn typisk mann det ikke er lurt å forelske seg i. Igjen, han er ikke psykopat eller noe dårlig, men det er andre ting jeg ikke vil nevne her...da vil folk spørre om jeg er hun som opprettet "den tråden". Jeg vet ikke om han har noen, virker ikke slik, men siden jeg ikke klarer å se noen fremtid der blir det vel noen andre som får han.

hvor gammel er du og hvor gammel er han? Skjønner at du ikke vil i noe forhold hvis du er mye eldre.

Anonymkode: d8538...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...