Gå til innhold

Nesten voksen på tv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er elendige skuespillere der en av dem er Jenny Skavlan og hun blonde høye blir bare irritert å høre på dem.

Anonymkode: caaa9...87b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, og med den nye, norske "humoren" ala. side om side og presten som bare baserer seg på løgner, pinlige og krampeaktige situasjoner og null sosial forståelse eller intelligens i tillegg så går det som det går. 

Glad jeg ikke støtter NRK med en eneste krone.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt krise. Dårlig skuespill og ikke morsomt i det hele tatt. 

Anonymkode: 5e94d...16f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Bäcker

Også klager de på at serien ikke er flerkulturell på skuespillersiden. Å tilby en rolle i den serien til en fremmedkulturell skuespiller, ville være ren trakassering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det overrasker meg hvor dårlig serien faktisk er, da jeg forventet mer kvalitet av både plot og skuespillere. Føler det er et "nødskrik" på å få til noe. Norske serier bør være bedre enn det Nesten voksen viser i 2018. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den scenen der han 13-åringen, eller hva det er, og den nakne damen på kjøkkenet. Tenk om det var en jente på 13 som stod og beundret en naken manns penis.... Man har ikke kommet lengre enn at man antyder at unge gutter alltid synes nakne kvinner er digg. 

Anonymkode: d06cc...781

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den serien var så dårlig. Etter å ha sett første episode, måtte jeg søke den opp for å se hva anmeldere hadde skrevet om den. Kom ikke som et sjokk at den hadde fått terningkast to, og dessuten sto der mye der som stemte med det jeg hadde tenkt. Overdrevent og dårlig skuespill, skikkelig kjedelige karakterer, elendig humor. Bare pinlig, rett og slett. De har litt å lære fra, feks, Solsidan.  

Anonymkode: 62f1c...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Tom Bäcker

Gå inn på NRK.no og se «Herfra til Haglemoen». Den serien er så dårlig at den ble tatt av plakaten, høsten 1980.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
På 13.1.2018 den 21.36, AnonymBruker skrev:

Synes det er elendige skuespillere der en av dem er Jenny Skavlan og hun blonde høye blir bare irritert å høre på dem.

Anonymkode: caaa9...87b

Hun blonde er ufattelig dårlig. Ellers er det litt blandet. Jammen har de gravd frem gode gamle Anders Hatlo også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var nok ikke naken. Hadde nok på seg undertøy. Ellers var det teit ja. Og på kanten ja.

Anonymkode: 64b4f...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hel elendig serie. Rett og slett klein å se på. Desverre digger samboer sånne type dumme serier (Solsidan osv) så jeg er slipper ikke unna. Sitter med andre ting (strikking osv) men unngår jo ikke å høre det. 

Anonymkode: fc094...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, fryktelig dårlig skuespill og replikker. 

Anonymkode: 40c29...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt elendig.. Har sett 2 episoder og det var en prøvelse. Jenny Skavlan er virkelig en utrolig dårlig "skuespiller". Alltid oppsperrede øyne, overdreven mimikk, dårlig timing på replikk, snakker altfor høyt og teatralsk, og fremstår generelt usympatisk i alle roller jeg har sett henne...

H.K Brenner er heller ingen høydare her..

Eneste som har bittelitt teft er han som ser trøtt i trynet ut og har den ekstremt sløve, nasale stemmen... Faren til babyen. 

Anonymkode: fd1c6...629

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei nok serie for tidtrøyte. Enig i at Jenny ikke er spesielt god. Liker han med briller og ho advokaten. Og Brenner. 

Anonymkode: d67b8...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...