Gå til innhold

Prøvere med GB-fertilitetsmonitor.


Prøver18

Anbefalte innlegg

Flere her som bruker monitor? har du noen triks/kjerringråd som skal hjelpe på prøvingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpt meg CB monitoren, starter fra neste mens. Håper jeg er gravid da så jeg slipper bruke den, da gir jeg den bort til noen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du monitor generelt? Jeg kjøpte CB-monitor (advanced), men opplevde den som litt "låst" i forhold til når i syklus man kan teste (av litt ulike grunner kunne jeg trengt å teste en del gjennom syklusen). Men har man normal syklus tror jeg den funker utmerket, og man slipper å tolke strekene selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på den her om dagen. Er på dag 8 og har fått utslag på stigning av østrogen så jeg er spent. Enten så er kroppen i ubalanse eller så kommer eggløsning denne syklusen. Håper på det beste. 

Anonymkode: f4478...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt den, og holdt på å drepe den.

Altså  - den funket fint når den funket, men det var for krevende å teste så mye som man må. FOr meg som har ganske stabil syklus så var det relativt bortkastet sammenliknet med billigtester.

Og for meg som er langtidsprøver så skapte det unødig mye stress tror jeg, billigtester kan tas kun i fertil periode. Det kunne omtrent aldri CB`en, den spurte etter tester mye tidligere.

Heldigvis ble den ødelagt og jeg fikk refusjon :P 

Anonymkode: f6958...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...