Gå til innhold

Hvilken aktivitet kan jeg begynne på? Treningsstudio er så kjedelig!!!


ulven298

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 15 år.

Jeg går på treningsstudio ca 2 ganger i uka... jeg kunne jo egt gått flere ganger, men jeg synes det er så sinnsykt kjedelig! Jeg er jo glad i å være aktiv, men vekter osv er ikke noe for meg.

Jeg har gått på dans, cheerleading og håndball før. Er ikke så stor fan av sånne fotball greier heller.

har veldig lyst til og starte på volleyball, med tanke på at dette er noe jeg synes er gøy i gymtimene på skolen! Desverre er det ingen nybegynner lag her jeg bor:(

noen som kan hjelpe meg å finne en aktivitet jeg kan begynne på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må jo nesten bare se hva som er tilgjengelig der du bor og om du kunne tenke deg noe av det. 

Ellers kan det være å gå i fjellet, jogge ute? 

Jeg er veldig glad i styrketrening ute i naturen og å bruke de hjelpemidler som er der, inklusive trapper. 

Anonymkode: 32874...7ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må jo nesten bare se hva som er tilgjengelig der du bor og om du kunne tenke deg noe av det. 

Ellers kan det være å gå i fjellet, jogge ute? 

Jeg er veldig glad i styrketrening ute i naturen og å bruke de hjelpemidler som er der, inklusive trapper. 

Anonymkode: 32874...7ed

På hytta mi har jeg bokstavelig talt blitt tvingt til og bli med mamma og pappa på tur. Hater det

Går ofte vanlige småturer med hunden min da:)

Anonymkode: 5d91e...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må endre litt holding om du skal finne noe. Hva med å ta kontakt med volleyballgruppen? Det er jo ikke sånn at de utestenger folk pga de ikke har spilt volleyball før. 

Anonymkode: 92773...b24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror du må endre litt holding om du skal finne noe. Hva med å ta kontakt med volleyballgruppen? Det er jo ikke sånn at de utestenger folk pga de ikke har spilt volleyball før. 

Anonymkode: 92773...b24

Venninna mi ville starte på volleyball for et par uker siden... de sa at de ikke hadde et lag for nybegynnere

Anonymkode: 5d91e...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venninna mi ville starte på volleyball for et par uker siden... de sa at de ikke hadde et lag for nybegynnere

Anonymkode: 5d91e...d88

Da må du rett og slett finne noe annet du har lyst til. 

Å gå tur med hund er ikke særlig trening hvis du er litt trent fra før av.

Anonymkode: 32874...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må du rett og slett finne noe annet du har lyst til. 

Å gå tur med hund er ikke særlig trening hvis du er litt trent fra før av.

Anonymkode: 32874...7ed

Jeg vet godt at å gå tur med hunden min ikke er trening! Jeg går på treningsstudio.

Gå tur med hunden min gjør jeg bare fordi hun må lufte seg, å jeg er en ansvarlig eier og gjør det. Har aldri sagt at det var trening:)

Anonymkode: 5d91e...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet godt at å gå tur med hunden min ikke er trening! Jeg går på treningsstudio.

Gå tur med hunden min gjør jeg bare fordi hun må lufte seg, å jeg er en ansvarlig eier og gjør det. Har aldri sagt at det var trening:)

Anonymkode: 5d91e...d88

Hvorfor nevnte du tur med hunden da? 

Anonymkode: 32874...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert klatring?! Som regel veeeeldig godt miljø blandt de som holder på, en kan trene både innendørs og utendørs, sosialt, inkluderende og vanvittig gøy. Meistring på mange nivåer, Både fysisk og mentalt :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor nevnte du tur med hunden da? 

Anonymkode: 32874...7ed

Fordi hun nevnte at jeg kunne gå tur i fjellet, og jeg skrev eller mente hvertfall at de eneste turene jeg er villig til og gå uten og bli tvingt er tur med hunden min.

Anonymkode: 5d91e...d88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lill3My skrev:

Har du vurdert klatring?! Som regel veeeeldig godt miljø blandt de som holder på, en kan trene både innendørs og utendørs, sosialt, inkluderende og vanvittig gøy. Meistring på mange nivåer, Både fysisk og mentalt :-) 

Takk for tipset, jeg har faktisk aldri tenkt på det før:)

endelig et ordentlig svar:))

Anonymkode: 5d91e...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Lill3My skrev:

Har du vurdert klatring?! Som regel veeeeldig godt miljø blandt de som holder på, en kan trene både innendørs og utendørs, sosialt, inkluderende og vanvittig gøy. Meistring på mange nivåer, Både fysisk og mentalt :-) 

Itilleg til at jeg har hatt bursitt i skulderen min, og trenger og trene den opp! Så klatring er sikkert supert for meg:)))))

Anonymkode: 5d91e...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tipset, jeg har faktisk aldri tenkt på det før:)

endelig et ordentlig svar:))

Anonymkode: 5d91e...d88

Seriøst? Du har da virkelig fått ordentlige svar! Det er umulig å forslå noe konkret når man ikke vet hva du har tilgjengelig. Jeg kan selvsagt remse opp en haug med aktiviteter, men det er ikke særlig konstruktivt.

Anonymkode: 32874...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skøyting? 

Turn?

karate?

hiphop? 

Sang? 

 

Anonymkode: e9e7a...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Du har da virkelig fått ordentlige svar! Det er umulig å forslå noe konkret når man ikke vet hva du har tilgjengelig. Jeg kan selvsagt remse opp en haug med aktiviteter, men det er ikke særlig konstruktivt.

Anonymkode: 32874...7ed

Det er og ramse opp masse aktiviteter jeg spør om.

hva trodde du jeg spurte om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skøyting? 

Turn?

karate?

hiphop? 

Sang? 

 

Anonymkode: e9e7a...366

Takk for tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler innebandy 😊

Anonymkode: eece2...d6d

Innebandy er også utrolig gøy! Må Desverre reise en halvtime for vær trening da:((

men tusen takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med noe så enkelt som løping/jogging ute i skogen? Så kan du gå over til langerenn om vinteren. Med litt musikk på øret er jo dette helt fantastisk.

Anonymkode: 9a8e0...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...