Gå til innhold

Tenner såååå på å bli dominert..!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja sånn er det.. ;) 

Har så lenge jeg husker syntes der vært spennende med tanken rundt bdsm. Tau, handjern, gagball, stropper, og tanken om å bli tatt hardt (type voldtekt..), samt å bli fratatt all kontroll- har alltid fascinert og tent meg..! 

Men i flere år var jeg gift med en mann som aldri viste tegn til slikt tenningsmønster, og jeg klarte aldri å innrømme disse tankene for han i frykt for hva han skulle tenke om meg..(!) 

Men nå har jeg vært skilt i snart ett år, og jeg har møtt en man som har samme «fetisj» som meg! Han liker, og tenner på- å dominere meg, og jeg synes dette er den beste sexen jeg noen gang har opplevd!! 

Han slår/spanker meg HARDT (slik at jeg får store merker i flere dager etterpå!), han tar kvelertak på meg, binder meg fast (både hender og føtter), lugger, osv osv... Og jeg ELSKER DET!!!! 

Men samtidig så tenker jeg hva som er galt meg han for at han tenner på å gi meg denne behandlingen...? Å hva som er galt med MEG FOR AT JEG TENNER PÅ DENNE BEHANDLINGEN!!!? 

Jeg har aldri vært utsatt for omsorgssvikt eller voldtekt, så det er ingenting i historien min som tilsir at jeg skulle like slik sex(..) Og når det gjelder han så trur jeg heller ikke han har opplevd noe slikt.. 

Må nesten tilføye at etter denne tøffe behandlingen han gir meg, så er han verdens mest omsorgsfulle!! Han stryker, susser, klemmer og koser med meg!! Vi snakker alltid om hva vi gjorde og hva som var bra/mindre bra med det.. Vi har også avtalt småkaldt safeword, nor jeg aldri har først behov for å bruke.. 

:ninuskapus:

Anonymkode: 9c3a8...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe galt med deg / dere. Så lenge dere begge respekterer hverandre og hverandres grenser er alt helt fint. Dette er helt normale seksuelle preferanser. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere så mye dere orker, bare vær litt forsikring med kvelingen 

Anonymkode: 43cc2...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...