Gå til innhold

Ny kjæreste som prioriterer jobb fremfor alt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts, dere kommer ikke til å legge dere og stå opp sammen... Vi la oss samtidig på mandag denne uka, ellers har han dratt ut på salting/brøyting på kvelden, og kommer hjem en time etter jeg har dratt på jobb om morgenen. Ofte har han dratt ut igjen før jeg kommer hjem fra jobb. (Og jeg jobber "vanlig" 07.30-15.30). Står alene med husarbeid, handling og matlaging. Noen ganger kommer han hjem til middag, andre dager drar han rett fra "vanlig" dagjobb til nattkjøring. Slik er livet her hvertfall.. 

Anonymkode: 66067...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er man ikke fornøyd bytt han ut livet er alt for kort til å være med en tulling som prioritere jobben forann alt. han har helt sikkert tid til å flørte og sende meldinger rundt. Når du ikke er en prioritet nå blir du det i hvertfall ikke med tiden :)

Anonymkode: 2e02b...cc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Cartman skrev:

Jeg er arbeidsnarkoman selv. Ser ikke noe galt med det. Nok av mennesker i verden som sliter med å få endene til å møtes. Derfor er det bare bra å jobbe mye og tjene godt. Jeg ville sett på dette som utelukkende positivt!

Men det funker kun å leve slik om man er singel og barnløs. Om ikke går all den jobbingen utover de nærmeste. De aller fleste som ligger på dødsleiet. Det de pleier å angre på er at de brukte for mye tid på jobb og for lite tid på familien

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...