Gå til innhold

Ny kjæreste som prioriterer jobb fremfor alt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Hvis den eneste problemet med mannen er at han jobber mye og er kjekk, send ham gjerne til meg. Er singel og har ingenting imot i finne en grei fyr som til og med liker å jobbe :lillesky2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, jenta7 skrev:

 Hvis den eneste problemet med mannen er at han jobber mye og er kjekk, send ham gjerne til meg. Er singel og har ingenting imot i finne en grei fyr som til og med liker å jobbe :lillesky2:

Hehe.. kanskje du kan få han om det ikke blir endringer 🙄😅 Har sett han 2 t på disse to dagene vi skulle ha sammen. Kan si 5 timer til sammen på over en uke da. I kveld var han så trøtt pga mye jobb at det ble med en tlfsamtale. Nå har vi lagt planer i morgen, får se hvor lang tid det tar før han sier at han må jobbe 😝 Men det skal sies at han ble veldig lei seg da jeg tok det her opp da. Jeg sa at det gjør ikke meg noe at han jobber mye og at han bare må jobbe så mye som han gjør, men at om han fortsetter slik så går ikke dette forholdet fremover. Jeg trenger mer enn som så for å holde følelser og interesse vedlike. Så jeg sa til han at nå er det fullstendig opp til han. Da ble han veldig mutt og han sa at han skulle skjerpe seg og ikke ta på seg unødig med jobb. Tror det ikke før jeg ser det da, men.

Ts

Anonymkode: 19532...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maleficenta skrev:

Han har ikke et normalt forhold til jobb når han tar på seg så sykt mye ekstra. Er faktisk og ganske dårlig gjort å hele tiden ta på seg ekstra på tross av at han allerede egentlig er opptatt. Er man på middagsbesøk hos moren til kjæresten så går man ikke bare fra bordet og stikker på jobb. Da sier man til den som ringer at dessverre. Jeg kan ikke ta på meg ekstra jobb nå. 

Sikker på at han ditcher sine egne unger like mye. Vedder på at dette jobbstyret er årsaken til at hans forrige forhold gikk til helsike.

Vet at datteren hans var veldig fortvilet i sommer og skjelte han ut fordi han alltid jobbet. Så dette er nok noe barna merker også. Ganske sikker på at det var derfor det ble slutt mellom han og eksen også - følelser forsvant og han tok henne for gitt, forhold trenger å vannes for at det ikke skal visne - simple logic. Samme gjelder her. Hadde vært noe annet om vi bodde sammen og la oss sammen og stod opp sammen, men sånn er det jo ikke. Også spiller barna våre en stor faktor òg - de må selvfølgelignbli veldig godt kjent før det er et tema å flytte sammen, og hvordan det skal gå til det skjønner jeg ikke. Jeg har ikke møtt barna hans engang så det er langt frem. Og når han i tillegg sier at det blir verre til sommeren.. 🙈

Ts

Anonymkode: 19532...d2c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ClickB4it skrev:

Hva mener du nå? I en overgangsperiode vil det muligens bli mindre tid, noen vil jo måtte ta to uker på rad, eventuelt kan man bytte midt i uken for å dele tilnærmet likt.

Han kan jo det men slik det ser ut så går byttingen i andres favør hele tiden. Ser for meg st hans medkolleger itnytter han til det ytterste for han er jo alltid snill og sier ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet at datteren hans var veldig fortvilet i sommer og skjelte han ut fordi han alltid jobbet. Så dette er nok noe barna merker også. Ganske sikker på at det var derfor det ble slutt mellom han og eksen også - følelser forsvant og han tok henne for gitt, forhold trenger å vannes for at det ikke skal visne - simple logic. Samme gjelder her. Hadde vært noe annet om vi bodde sammen og la oss sammen og stod opp sammen, men sånn er det jo ikke. Også spiller barna våre en stor faktor òg - de må selvfølgelignbli veldig godt kjent før det er et tema å flytte sammen, og hvordan det skal gå til det skjønner jeg ikke. Jeg har ikke møtt barna hans engang så det er langt frem. Og når han i tillegg sier at det blir verre til sommeren.. 🙈

Ts

Anonymkode: 19532...d2c

Gi opp ts. Dette fører bare til mer og mer frustrasjon. Helt utrolig at han ikke forstår at all denne ekstrajobben går ut over andre enn bare han selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, jenta7 skrev:

 Hvis den eneste problemet med mannen er at han jobber mye og er kjekk, send ham gjerne til meg. Er singel og har ingenting imot i finne en grei fyr som til og med liker å jobbe :lillesky2:

Så du ville hatt en mann som aldri hadde tid eller energi til deg pga at han jobber heeeeleeee tideeen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet at datteren hans var veldig fortvilet i sommer og skjelte han ut fordi han alltid jobbet. Så dette er nok noe barna merker også. Ganske sikker på at det var derfor det ble slutt mellom han og eksen også - følelser forsvant og han tok henne for gitt, forhold trenger å vannes for at det ikke skal visne - simple logic. Samme gjelder her. Hadde vært noe annet om vi bodde sammen og la oss sammen og stod opp sammen, men sånn er det jo ikke. Også spiller barna våre en stor faktor òg - de må selvfølgelignbli veldig godt kjent før det er et tema å flytte sammen, og hvordan det skal gå til det skjønner jeg ikke. Jeg har ikke møtt barna hans engang så det er langt frem. Og når han i tillegg sier at det blir verre til sommeren.. 🙈

Ts

Anonymkode: 19532...d2c

Har har jo da så vidt tid til barna sine og tenker at han skal klare å date og danne et forhold i tillegg. Han har tydelig ikke lært av feilen sin som gjorde at første dama dro, ikke har han endret jobbsituasjon for barna sine heller, hvorfor skulle han endre seg for deg? Tror du ville spart deg mye tid og vonde stunder om du fant deg en hvor tiden passet mer med hva du ønsker og forventer. 

Anonymkode: 6ed73...16d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Maleficenta skrev:

Gi opp ts. Dette fører bare til mer og mer frustrasjon. Helt utrolig at han ikke forstår at all denne ekstrajobben går ut over andre enn bare han selv. 

Jeg vurderer faktisk sterkt å gi opp. Nå har jeg sagt ifra om at blir det ikke bedringer så vil jeg ikke fortsette forholdet. Gir han noen uker til å vise hva han velger. Fortsetter dette så orker jeg ikke. Blir så mye skuffelse.

Ts

Anonymkode: 19532...d2c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Maleficenta skrev:

Så du ville hatt en mann som aldri hadde tid eller energi til deg pga at han jobber heeeeleeee tideeen?

Nei da, men å møtes to ganger i uke er helt ok for meg. Når man har mye å gjøre, er også en gang ok. Og hvis han blir med på middag med foreldrene mine i løpet av 4 første måneder vi dater, er jeg suuuuper fornøyd :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, jenta7 skrev:

Nei da, men å møtes to ganger i uke er helt ok for meg. Når man har mye å gjøre, er også en gang ok. Og hvis han blir med på middag med foreldrene mine i løpet av 4 første måneder vi dater, er jeg suuuuper fornøyd :nori:

Selv hvis han går midt i middagen fordi han måtte jobbe? Eller dere har lagt planer som han glatt bryter i siste øyeblikk fordi han plitselig tok på seg ekstra jobb?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber han ikke mye mer enn det som er lovlig hvis all jobbingen er i samme firma?

Anonymkode: fa2d5...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Maleficenta skrev:

Selv hvis han går midt i middagen fordi han måtte jobbe? Eller dere har lagt planer som han glatt bryter i siste øyeblikk fordi han plitselig tok på seg ekstra jobb?

Først ja. Den andre hadde jeg nok blitt sur på. Men det spørs da hva slags planer det var. Folk avlyser jo hele tiden vbare de er trøtte eller late. Han jobber jo. For meg ser dette en smule overdrevet. Har har bare de ukene han har barnefri han kan jobbe ekstra. Og de ukene han har barnefri, har hun barn. Det blir generelt litt vanskelig for dem å overnatte hos hverandre. Og jeg ser ingen grunn til at han skal endre tiden han har barn hos seg. Hun kan også fint gjøre det. I og med at det ikke ser ut at hun jobber noe ekstra når hun er uten barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Jeg er arbeidsnarkoman selv. Ser ikke noe galt med det. Nok av mennesker i verden som sliter med å få endene til å møtes. Derfor er det bare bra å jobbe mye og tjene godt. Jeg ville sett på dette som utelukkende positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jobber han ikke mye mer enn det som er lovlig hvis all jobbingen er i samme firma?

Anonymkode: fa2d5...854

Jo, det gjør han.

Ts

Anonymkode: 19532...d2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ClickB4it skrev:

Hva mener du nå? I en overgangsperiode vil det muligens bli mindre tid, noen vil jo måtte ta to uker på rad, eventuelt kan man bytte midt i uken for å dele tilnærmet likt.

Jeg mener at om ts tjener (tid sammen med mannen) på byttingen, så vil nødvendigvis ungene tape tid sammen med mannen) på byttingen. Man får ikke magisk mer tid sammen med ungene på en dag hvor man har for lite tid til en partner. 

Anonymkode: 7bbce...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, jenta7 skrev:

Først ja. Den andre hadde jeg nok blitt sur på. Men det spørs da hva slags planer det var. Folk avlyser jo hele tiden vbare de er trøtte eller late. Han jobber jo. For meg ser dette en smule overdrevet. Har har bare de ukene han har barnefri han kan jobbe ekstra. Og de ukene han har barnefri, har hun barn. Det blir generelt litt vanskelig for dem å overnatte hos hverandre. Og jeg ser ingen grunn til at han skal endre tiden han har barn hos seg. Hun kan også fint gjøre det. I og med at det ikke ser ut at hun jobber noe ekstra når hun er uten barn.

Jeg kan ikke endre på ukene mine da faren til barna mine har jobbehelg når jeg har barna og jeg har jobbehelg når han har barna. Dermed er det umulig å endre på. Jeg jobber mye selv, men da 7timers vakter.

Ts

Anonymkode: 19532...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner hva du mener. Jeg møtte en fyr for 1 år siden, etter endel om og men ble vi bare FF, men han jobber nesten døgnet rundt, eget firma pluss en jobb til, det er så og si umulig å møtes. Her er det snakk om avstand i tillegg, så vi møtes sjelden. Selvfølgelig noe annet enn en kjæreste men han har noen forhold bak seg, og han har jobbet like mye da, så vil tro at det har påvirket. I allefall sååå mye frustrert som jeg har vært så kan jeg tenke meg hvor ille det hadde vært om vi skulle hatt et ordentlig forhold med fremdrift, tror dessverre ikke de forandrer seg selv om de ønsker det aldri så mye. 

Anonymkode: 6b474...ea8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at om ts tjener (tid sammen med mannen) på byttingen, så vil nødvendigvis ungene tape tid sammen med mannen) på byttingen. Man får ikke magisk mer tid sammen med ungene på en dag hvor man har for lite tid til en partner. 

Anonymkode: 7bbce...77e

Hadde det ikke vært for at han har vakt de ukene han ikke har barna så hadde han byttet uke med barn ja. Barna hans er så store nå at de velger litt hvor de vil være og de er veldig fleksible. Tror ikke barna hadde tatt noe skade av det. Men dette er for så vidt ikke et tema ihvertfall ikke før vintersesongen er over. 

Ts

Anonymkode: 19532...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å si at han ikke klarer å si nei. Det er jo bare tull, han sier jo nei til DEG hele tiden. Minn han på det han hadde sagt om at forholdet til exen tok slutt fordi han ikke prioriterte henne. Har selv en mann som jobber som kirurg og er mye på jobb. Samtidig som han må sove endel på dagene etter nattevakter. MEN det er forutsigbart, jeg vet når han har fri, og da prioriterer han meg og barna. 

Anonymkode: cc973...d49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har erfart dette selv og tenkte at å flytte sammen så får vi mer tid. Joda, jeg så han flere timer i døgnet, men! Når han var hjemme var han sliten og trøtt, endte med masse krangling og at jeg listet meg rundt. Ellers gikk tiden til å vente på han. 

Anonymkode: 95363...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...