Gå til innhold

Hvordan få de bra/snille mennene?


TLRR

Anbefalte innlegg

Altså jeg har en som jeg har datet, som alt har gått rett vest med. Han er alt jeg ønsker meg. Vi har samme verdier, er veldig like i mye. Han er en sånn jeg absolutt vil bli sammen med, snill og god og merker samtalene med han er veldig bra, han har gitt meg motivasjon til å begynne å trene igjen og pushe meg selv. ALT er bra med han bortsett fra at jeg tror ikke han er interessert i meg.

Så i løpet av uka har jeg jobbet med et prosjekt som skal vare ut januar. Der er det en fyr som har tullet masse meg meg, sender meg meldinger og vil at jeg skal være med å finne på ting. Det er lett å lese at han er interessert. Problemet er at dette er en person som jeg overhodet aldri kunne tenkte meg å være sammen med. Jeg kan fint være med han som en venn, men han er en såkalt bad guy med kriminell fortid. Har fortalt han her om daten bare for å få han til å backe unna, men det funka bare mot sin hensikt. 

Hvorfor er det alltid slik? De snille og gode vil aldri, mens de andre vil..

Endret av TLRR
la ut for fort
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, TLRR skrev:

Altså jeg har en som jeg har datet, som alt har gått rett vest med. Han er alt jeg ønsker meg. Vi har samme verdier, er veldig like i mye. Han er en sånn jeg absolutt vil bli sammen med, snill og god og merker samtalene med han er veldig bra, han har gitt meg motivasjon til å begynne å trene igjen og pushe meg selv. ALT er bra med han bortsett fra at jeg tror ikke han er interessert i meg.

På tide å finne ut om han er interessert i deg da kanskje?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutte å gå etter ''bad boysene''? 

Anonymkode: dc58c...138

Altså trykka enter før jeg fikk skrevet ferdig. Jeg går ikke etter de, jeg prøver å unngå de alt jeg kan.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, hocane skrev:

På tide å finne ut om han er interessert i deg da kanskje?

Ja, skal spørre han til uka for da har jeg mer å  bruke tiden min på hvis det går feil vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De snille guttene er såpass snille at de ikke går etter deg. Du må gå og finne de. De er ikke ute på byen og taxier på deg i fylla. 

Dette finnes på seriøse datingsider på Internett med profil. Ikke tinder. 

Anonymkode: 2f328...a7f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Letiana skrev:

Hva er det som gjør at du tror han ikke er interessert? 

Alt har bare vært rart hele uka. Ikke hørt noe fra han, men han kan ha vært veldig opptatt. Vet han er i sine vanlige rutiner igjen til uka så skal høre med han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De snille guttene er såpass snille at de ikke går etter deg. Du må gå og finne de. De er ikke ute på byen og taxier på deg i fylla. 

Dette finnes på seriøse datingsider på Internett med profil. Ikke tinder. 

Anonymkode: 2f328...a7f

Noen sider å anbefale? Jeg har sukker, men der er det like mye tull som tinder. Dessuten er ikke noen av de to fra Norge, de er fra samme land( helt tilfeldig), men så forskjellige som det går an å få blitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TLRR skrev:

Alt har bare vært rart hele uka. Ikke hørt noe fra han, men han kan ha vært veldig opptatt. Vet han er i sine vanlige rutiner igjen til uka så skal høre med han. 

Hørtes ut som en mann, hehe. Vi jenter er ganske gode til å overanalysere ALT. Sikkert ikke dumt å snakke med han, vet han forresten at du er interessert i mer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, toothfairy skrev:

Be han ut da vel :) Så finner du fort ut om han er keen eller ei.

Mener du han første? Ja, har vært ute med han et par ganger. Kjent han siden November. Skal høre med han igjen 

2 minutter siden, Letiana skrev:

Hørtes ut som en mann, hehe. Vi jenter er ganske gode til å overanalysere ALT. Sikkert ikke dumt å snakke med han, vet han forresten at du er interessert i mer? 

Hehe, ja overanalysere er vi gode på... Ja, på en måte vet han det.

Lurer også på hvordan jeg skal avvise han på jobben fordi jeg MÅ jobbe med han til slutten av januar. Og vil ikke at det skal bli super kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, TLRR skrev:

 

Hehe, ja overanalysere er vi gode på... Ja, på en måte vet han det.

Lurer også på hvordan jeg skal avvise han på jobben fordi jeg MÅ jobbe med han til slutten av januar. Og vil ikke at det skal bli super kleint.

Da er nok en rett frem prat en god ide ;)
Å det samme gjelder vel irgunnen for kolleagen din også, dog på en fin måte. Det er vanskelig, men det det blir ikke lettere ved å utsette det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Letiana skrev:

Da er nok en rett frem prat en god ide ;)
Å det samme gjelder vel irgunnen for kolleagen din også, dog på en fin måte. Det er vanskelig, men det det blir ikke lettere ved å utsette det. 

Takk for svar. Ja får bra krysse fingrene.

Uff ja, skal egentlig gå en tur med han jobb fyren i dag. Får bare forklare han det på en hyggelig måte at jeg ikke vil være noe mer enn venner med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper å slutte å fokusere på at du skal få deg en mann. Da lyser man bare ut desperasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, TLRR skrev:

Altså jeg har en som jeg har datet, som alt har gått rett vest med. Han er alt jeg ønsker meg. Vi har samme verdier, er veldig like i mye. Han er en sånn jeg absolutt vil bli sammen med, snill og god og merker samtalene med han er veldig bra, han har gitt meg motivasjon til å begynne å trene igjen og pushe meg selv. ALT er bra med han bortsett fra at jeg tror ikke han er interessert i meg.

Så i løpet av uka har jeg jobbet med et prosjekt som skal vare ut januar. Der er det en fyr som har tullet masse meg meg, sender meg meldinger og vil at jeg skal være med å finne på ting. Det er lett å lese at han er interessert. Problemet er at dette er en person som jeg overhodet aldri kunne tenkte meg å være sammen med. Jeg kan fint være med han som en venn, men han er en såkalt bad guy med kriminell fortid. Har fortalt han her om daten bare for å få han til å backe unna, men det funka bare mot sin hensikt. 

Hvorfor er det alltid slik? De snille og gode vil aldri, mens de andre vil..

det er helt motsatt. de snille og gode vil alltid, bad boisa vil kunn ha ligg og gå videre. dessverre ødlegger dere damer for dere selv når dere sikler etter bd boisa og friendzoner de gode mennene med gode hensikter. deres egen feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Jolene skrev:

Det hjelper å slutte å fokusere på at du skal få deg en mann. Da lyser man bare ut desperasjon.

Altså jeg har egentlig ikke vært uten etter å finne en mann, jeg bare hadde en app på tlf som jeg egentlig hadde tenkt å slette rett før han tok kontakt der. 

4 minutter siden, pewdiepie skrev:

det er helt motsatt. de snille og gode vil alltid, bad boisa vil kunn ha ligg og gå videre. dessverre ødlegger dere damer for dere selv når dere sikler etter bd boisa og friendzoner de gode mennene med gode hensikter. deres egen feil

Nei, det vil de ikke! Jeg sikler ikke etter bad boys, de har jeg hatt nok av på jobben min til å aldri ville ha! Jeg hadde aldri friendzona en hyggelig fyr før jeg hadde blitt ordentlig kjent med han. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, TLRR skrev:

Altså jeg har egentlig ikke vært uten etter å finne en mann, jeg bare hadde en app på tlf som jeg egentlig hadde tenkt å slette rett før han tok kontakt der. 

Nei, det vil de ikke! Jeg sikler ikke etter bad boys, de har jeg hatt nok av på jobben min til å aldri ville ha! Jeg hadde aldri friendzona en hyggelig fyr før jeg hadde blitt ordentlig kjent med han. 

jada, alle damene sier de ikke sikler etter badbois, det vi menn har lært for lengst er at vi aldri skal høre hva kvinner sier de går etter , heller hva de faktisk går for i real life

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, TLRR said:

Altså jeg har en som jeg har datet, som alt har gått rett vest med. Han er alt jeg ønsker meg. Vi har samme verdier, er veldig like i mye. Han er en sånn jeg absolutt vil bli sammen med, snill og god og merker samtalene med han er veldig bra, han har gitt meg motivasjon til å begynne å trene igjen og pushe meg selv. ALT er bra med han bortsett fra at jeg tror ikke han er interessert i meg.

Så i løpet av uka har jeg jobbet med et prosjekt som skal vare ut januar. Der er det en fyr som har tullet masse meg meg, sender meg meldinger og vil at jeg skal være med å finne på ting. Det er lett å lese at han er interessert. Problemet er at dette er en person som jeg overhodet aldri kunne tenkte meg å være sammen med. Jeg kan fint være med han som en venn, men han er en såkalt bad guy med kriminell fortid. Har fortalt han her om daten bare for å få han til å backe unna, men det funka bare mot sin hensikt. 

Hvorfor er det alltid slik? De snille og gode vil aldri, mens de andre vil..

Nå har jeg inntrykk av at det er langt flere jenter som klager på det omvendte, at alle gutter de går etter viser seg å være playere eller «bad boys» som bare er ute etter å leke seg med dem, og at guttene som er reelt interessert som regel bare er vennemateriale fordi det ikke oppstår noen spenning der.

Men selv om din beskrivelse er omvendt av det vi ofte hører her på KG, kan det være en ganske parallell forklaring. Mitt inntrykk er at mange jenter først og fremst har lyst på menn de merker det er vanskelig å få, og når man først har fått det for seg at denne mannen er attraktiv ser man ham med spesielle forskjønnende briller slik at han fremstår som bedre enn han er.

Vet jo ikke om dette kan være en forklaring i ditt tilfelle, men tanken slo meg. I så fall er det nettopp dette at du merker at han ikke ser på deg som potensiell kjæreste som trigger ditt begjær, gjør at du oppfatter ham som en som er verdt å «eie». Og det er en litt ulykksalig psykologisk mekanisme for det gjør jo at menn du har sjans på ikke oppleves som like attråverdige.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...