Gå til innhold

Hvordan få de bra/snille mennene?


TLRR

Anbefalte innlegg

De snille og gode er vanskelige å få tak i fordi de ikke løper etter deg (finnes unntak). Du må løpe etter de, men ikke vær desperat. De vil gjerne bli kjent med deg, men er litt redde for å si at de er interessert. Sjelden du finner noe bra på typiske utesteder, så prøv andre arenaer, - f.eks. en felles fritidsaktivitet. Han du er interessert i kan godt være interessert i deg, men han liker sikkert å gjøre ting uten at du er med hele tiden. 

Anonymkode: 2b211...728

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Cuckold skrev:

Nå har jeg inntrykk av at det er langt flere jenter som klager på det omvendte, at alle gutter de går etter viser seg å være playere eller «bad boys» som bare er ute etter å leke seg med dem, og at guttene som er reelt interessert som regel bare er vennemateriale fordi det ikke oppstår noen spenning der.

Men selv om din beskrivelse er omvendt av det vi ofte hører her på KG, kan det være en ganske parallell forklaring. Mitt inntrykk er at mange jenter først og fremst har lyst på menn de merker det er vanskelig å få, og når man først har fått det for seg at denne mannen er attraktiv ser man ham med spesielle forskjønnende briller slik at han fremstår som bedre enn han er.

Vet jo ikke om dette kan være en forklaring i ditt tilfelle, men tanken slo meg. I så fall er det nettopp dette at du merker at han ikke ser på deg som potensiell kjæreste som trigger ditt begjær, gjør at du oppfatter ham som en som er verdt å «eie». Og det er en litt ulykksalig psykologisk mekanisme for det gjør jo at menn du har sjans på ikke oppleves som like attråverdige.

Mulig du er inne på noe her, men selv om noen er snill og god betyr vel ikke det at de liker alle jenter? Jeg har alltid vært en "drittsekk" magnet og sliter med å finne en som er snill.  Når jeg var yngre tenkte jeg jo mer på denne spenningen, men nå vet jeg jo at det ikke er noe å gå etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De snille og gode er vanskelige å få tak i fordi de ikke løper etter deg (finnes unntak). Du må løpe etter de, men ikke vær desperat. De vil gjerne bli kjent med deg, men er litt redde for å si at de er interessert. Sjelden du finner noe bra på typiske utesteder, så prøv andre arenaer, - f.eks. en felles fritidsaktivitet. Han du er interessert i kan godt være interessert i deg, men han liker sikkert å gjøre ting uten at du er med hele tiden. 

Anonymkode: 2b211...728

Det er helt i orden for meg. Jeg vil ha en kjæreste som også har et liv utenom, og for meg er det helt greit at han reiser på gutteturer og har sine egne interesser som ikke jeg må være med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undres litt over begrepet "snill"? 

Fordi en fyr er beskjeden og ofte tafatt nok til å ikke tørre å vise interesse, så er vel ikke dette synonymt med at han er full av godhet, omsorg og andre verdier vi gjerne forbinder med snille folk? 

Anonymkode: e8d4a...a4a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg undres litt over begrepet "snill"? 

Fordi en fyr er beskjeden og ofte tafatt nok til å ikke tørre å vise interesse, så er vel ikke dette synonymt med at han er full av godhet, omsorg og andre verdier vi gjerne forbinder med snille folk? 

Anonymkode: e8d4a...a4a

I denne sammenheng er vel snill en som er høflig, omsorgsfull og grei mot alle. I motsetning til mer egoistiske typer..

Anonymkode: 55974...ad4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De snille guttene er såpass snille at de ikke går etter deg. Du må gå og finne de. De er ikke ute på byen og taxier på deg i fylla. 

Dette finnes på seriøse datingsider på Internett med profil. Ikke tinder. 

Anonymkode: 2f328...a7f

så alle menn som tar initiativ er bad guys?

Anonymkode: ce988...4ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg undres litt over begrepet "snill"? 

Fordi en fyr er beskjeden og ofte tafatt nok til å ikke tørre å vise interesse, så er vel ikke dette synonymt med at han er full av godhet, omsorg og andre verdier vi gjerne forbinder med snille folk? 

Anonymkode: e8d4a...a4a

Når jeg tenker snill mener jeg god, har omsorg, høflig, hyggelig mot andre og kan oppføre seg i forskjellige settinger.

og ikke minst en som tar et nei for et nei uten å bli furt eller sur.

 

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

så alle menn som tar initiativ er bad guys?

Anonymkode: ce988...4ca

Får da håpe ikke det🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Er det virkelig noen som anbefaler å finne snille menn på nettflørting? :skratte:

 

:ohmy:

 

:skratte::skratte::skratte:

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Overrasket skrev:

Er det virkelig noen som anbefaler å finne snille menn på nettflørting? :skratte:

 

:ohmy:

 

:skratte::skratte::skratte:

Vet det var mulig før, men nå har jeg egentlig ikke trua på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Overrasket skrev:

Er det virkelig noen som anbefaler å finne snille menn på nettflørting? :skratte:

 

:ohmy:

 

:skratte::skratte::skratte:

Hvor er det man finner dem, da? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem. Kommer i kontakt med sånne playere som er høye på seg selv,har ligget med masse damer og som er så "kule", men de stille og mer rolige guttene er totalt uinteresserte.

Men snill er jo et litt merkelig begrep når det kommer til menn fordi mange av dem tror at det å være tafatt tøffel som blir sur fordi han var jo snill mot deg så da skal han ha sex og som kun er gentleman mot de han vil ha sex med=kjempesnill.

En snill for meg er en som bryr som andre,oppfører seg som en gentleman mot alle (ikke bare hun dama han håper å ha sex med),som er ekte,god og hjelpsom.

Anonymkode: 68139...ccf

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt veldig snille menn, og de er like snille som dagen er lang, og det er jo bra, men de er så ufattelig tafatte og tar aldri initiativet til noe. De lar meg styre alt, og det blir så utrolig kjedelig i lengden. Det er jo ikke det at jeg ser etter en som er bad boy, og det er en misforståelse mange snille menn tenker; jeg er for snill, du vil bare ha en bad boy. Men nei, jeg vil ikke det, jeg vil ha en snill fyr som samtidig er spennende, tar initiativ og utfordrer meg. 

Men problemet er jo ofte at de som er litt mer spennende, tar initiativ osv har andre egenskaper enn de som er snille som lam. Man vet kanskje ikke hvor man har dem til enhver tid, og da må man tenke etter om man søker trygghet eller spenning, for man får ofte ikke alt, eller jeg har aldri fått alt. Men jeg søker jo etter han som har alt, men tiden får vise om jeg finner ham. 

Anonymkode: 116b7...9de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tråd. 

Når jeg leser den får jeg inntrykk av at "bad boy" ikke nødvendigvis er "ond" , men en mer dominerende person med indre drivkraft. Han drives av det han selv vil, og mindre av hva andre vil. Det ligger i kortene at han tenker litt mer på seg selv. 

En mindre dominerende mann liker å følge andre, og gjøre det han får beskjed om. Han er på en måte "snill" siden han gjør det andre vil/bestemmer.

Så, nei jeg tror ikke det går an å få en mann som er veldig initiativrik, men samtidig hele tiden tar hensyn.De mest pågående en slags bulldozere som turer frem. Både på jobb og privat. 

Det går an å få en som er midt i mellom. En som matcher så begge er omtrent like dominerende. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, pewdiepie skrev:

jada, alle damene sier de ikke sikler etter badbois, det vi menn har lært for lengst er at vi aldri skal høre hva kvinner sier de går etter , heller hva de faktisk går for i real life

Ja, og hva tror du skjer om fyren TS ikke vil ha, fortsetter å pushe? Han får det som han vil til slutt. Ikke alltid, men ofte nok. Når den snille fyren ikke viser nok interesse, er det bedre å ha en fyr enn ingen fyr.

Så påstanden er både rett og gal. Pågående menn som kvinner sier de ikke vil ha, får seg dame lettere.

Et tips til damer som vil ha de snille, er å våge å vise interesse selv. Det skal lite til før en mann får nok selvtillit til å komme deg i møte.

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

så alle menn som tar initiativ er bad guys?

Anonymkode: ce988...4ca

Snille menn er mindre pågående, så da taper de ofte hvis de har konkurranse om damen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke få noe som ikke eksisterer.

Anonymkode: aa031...c69

Følger denne. De er ikke snille, de har bare ikke fått seg så mye så de har fortsatt den overdrevne respekten vi menn gjerne har for kvinner før vi forstår dere litt bedre og slutter å sette hele kjønnet under ett på en pidestall. De må da være ganske lett å få tak i, bare vær tydelig interessert. Vær den ene fremoverlente dama som får han til å forstå at kvinner faktisk vil ha han, ikke bare motsatt. 

Anonymkode: 8ca77...890

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid hatt veldig snille menn, og de er like snille som dagen er lang, og det er jo bra, men de er så ufattelig tafatte og tar aldri initiativet til noe. De lar meg styre alt, og det blir så utrolig kjedelig i lengden. Det er jo ikke det at jeg ser etter en som er bad boy, og det er en misforståelse mange snille menn tenker; jeg er for snill, du vil bare ha en bad boy. Men nei, jeg vil ikke det, jeg vil ha en snill fyr som samtidig er spennende, tar initiativ og utfordrer meg. 

Men problemet er jo ofte at de som er litt mer spennende, tar initiativ osv har andre egenskaper enn de som er snille som lam. Man vet kanskje ikke hvor man har dem til enhver tid, og da må man tenke etter om man søker trygghet eller spenning, for man får ofte ikke alt, eller jeg har aldri fått alt. Men jeg søker jo etter han som har alt, men tiden får vise om jeg finner ham. 

Jeg har alltid hatt inntrykket av at mange kvinner foretrekker snille menn nettopp fordi de er så enkle å kontrollere. Har en kompis som gjør absolutt alt kona sier, ganske trist å se på egentlig, jeg kommer aldri til å bli sånn, ligger ikke i min natur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, hocane said:

Jeg har alltid hatt inntrykket av at mange kvinner foretrekker snille menn nettopp fordi de er så enkle å kontrollere. Har en kompis som gjør absolutt alt kona sier, ganske trist å se på egentlig, jeg kommer aldri til å bli sånn, ligger ikke i min natur.

Det er kanskje spennende i starten, men det blir bare dritkjedelig etter hvert, da kan jeg heller skaffe meg en hund som lystrer når jeg vil. Jeg vil ha en mann som tar initiativ og utfordrer meg. Og det er også en god del menn som liker å ha en "mamma" som fikser alt, og de blir så innmari turn off i lengden.

Anonymkode: 116b7...9de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kanskje spennende i starten, men det blir bare dritkjedelig etter hvert, da kan jeg heller skaffe meg en hund som lystrer når jeg vil. Jeg vil ha en mann som tar initiativ og utfordrer meg. Og det er også en god del menn som liker å ha en "mamma" som fikser alt, og de blir så innmari turn off i lengden.

Anonymkode: 116b7...9de

Tror det er et resultat av feminismen som har gått altfor langt. Det har skapt en generasjon med feminiserte menn, og det tjener ingen av kjønnene. Forhåpentligvis vil ting bli bedre etter millennium generasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, TLRR said:

Hvordan få de bra/snille mennene?

Ta initiativ. De kanskje holder litt avstand fordi at de er lei av å bli avvist, latterliggjort eller utnyttet av kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, hocane said:

Tror det er et resultat av feminismen som har gått altfor langt. Det har skapt en generasjon med feminiserte menn, og det tjener ingen av kjønnene. Forhåpentligvis vil ting bli bedre etter millennium generasjonen.

Veldig enig, og jeg er kvinne selv. Jeg vil ha en ordentlig mann som er mann på alle måter og ikke bare dilter etter meg. 

Anonymkode: 116b7...9de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...