Gå til innhold

Vil bli gravid etter SA


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For 4 dager siden fant jeg ut at svangerskapet har stoppet opp. Holder enda på å blø. Svangerskapet var ikke planlagt, men ikke en negativ overraskelse. Skulle egentlig vært 8 uker på vei nå, så hadde blitt veldig vant til tanken på at vi skulle få en til baby. 

Jeg har utrulig lyst å prøve på nytt igjen med en gang jeg er ferdig å blø, selv om det ikke var planlagt denne gangen. Men kjæresten har ikke lyst... Dette gjør meg helt knust. Hver dag kommer jeg over noen som er gravid, eller ser ultralyd bilder på nettet, og jeg knekker helt sammen😢 Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å komme meg over dette. SA var utrulig trist uansett, men det hadde vært mindre trist om jeg visste at vi kunne prøve på nytt igjen med en gang. Men siden han ikke vil det vet jeg ikke hvordan jeg skal komme meg over det. 

Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget. Kanskje trøstende ord for hvordan jeg skal komme over det? Eller kanskje hjelp til hva jeg kan si til kjæresten for å få han til å forstå hvor lyst jeg har på en baby? Føler ikke jeg kan si for mye til han heller, for jeg kan ikke tvinge han til å få baby, eller gi han så dårlig samvittighet at han sier ja...

Uff hele situasjonen er utrulig vond, og jeg klarer ikke tenke på noe annet...

Anonymkode: 3922a...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig trist.. Jeg føler virkelig med deg :( Har du prøvd å snakke med han om hvor sterkt du ønsker dette? Hvordan tok han din SA? Du kan jo evt. bare ha sex med han uten å begynne på noen prevansjon, men det føles jo aldri bra å føre noen bak lyset på den måten.. Har selv mistet akkurat mistet i uke 4+4, men her er vi begge enige om å prøve så raskt blødningene er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, hotfudge skrev:

Så utrolig trist.. Jeg føler virkelig med deg :( Har du prøvd å snakke med han om hvor sterkt du ønsker dette? Hvordan tok han din SA? Du kan jo evt. bare ha sex med han uten å begynne på noen prevansjon, men det føles jo aldri bra å føre noen bak lyset på den måten.. Har selv mistet akkurat mistet i uke 4+4, men her er vi begge enige om å prøve så raskt blødningene er over.

Ja har sagt hvor mye jeg ønsker det. Men han er ikke helt klar for en ny (vi har en på 1 år). Han var klar over at jeg ville ha 2 tette, men føler seg ikke klar ennå. Han syntes at SA’ en var trist, men han hadde jo ikke fått noe spesielt forhold til graviditeten ennå, siden det var så tidlig, så han ble ikke så veldig lei seg. Mest lei seg på mine vegne. Har så lyst på unge at man nesten vurderer å bare droppe prevensjon, men som du sier så ville det blitt vanskelig å leve med seg selv etterpå...uff trist at du også mistet, men bra at dere skal prøve på nytt😊

Anonymkode: 3922a...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt til han at siden ønsket ditt om barn er så stort, vil du ikke beskytte deg mot graviditet. Det får da være han sitt ansvar å beskytte seg. :) 

Sex er for å lage barn, trossalt. :fnise:

Anonymkode: c3215...af5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2018 den 21.17, AnonymBruker skrev:

Jeg ville sagt til han at siden ønsket ditt om barn er så stort, vil du ikke beskytte deg mot graviditet. Det får da være han sitt ansvar å beskytte seg. :) 

Sex er for å lage barn, trossalt. :fnise:

Anonymkode: c3215...af5

Vi har fått snakket onkli om det nå, og jeg har fått frem hvor inderlig jeg ønsker dette. Han har fortalt meg hvorfor han ikke ville, og grunner til det var bare noe vi måtte snakke om. Så da har vi bestemt oss for å prøve. Vi skal ikke teste eggløsning og gå helt amokk, men vi skal kose oss som kjærester uten prevansjon 😂 også skjer det når det skjer. Håper det skjer ganske fort da. Har hørt mange blir fort gravid etter SA, er det sant eller? 

Ønsker så sterkt unge i 2018, så håper det sitter fort. Er såå spent 😃

Anonymkode: 3922a...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...