Gå til innhold

Hemmelighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt noen på nettet som dominerer meg seksuelt. Rettere sagt kontrollerer hun sexlivet mitt, eller sexlivet vårt - meg og dama. Jeg nyter det voldsomt og har opplevd en form for tenning som jeg ikke har kjent på før, men det er destruktivt. Jeg betaler henne for bilder. Det er bare småpenger i forhold til hva jeg tjener og hun er student så det går til en god sak.Bildene er ganske uskyldige. Det er svart/hvitt bilder av henne i sensuelle settinger, men de er ansiktsløse. Hun har en mørk personlighet som tenner meg, men jeg vet ikke mer om henne enn den dominante hun utgir seg for å være, og ikke vil jeg det heller. Hun vet lite om meg og det er ingen intensjoner om å møtes. Jeg er mye eldre enn henne uansett.

Hun dominerer meg som sagt. Jeg betaler for hennes bilder og i gjengjeld så avgjør hun om jeg får ha sex med min samboer eller ikke. Hun må være fornøyd for at hun skal tillate meg det, og selv om hun er det så har hun faktisk nektet meg det bare fordi hun kan. Det både tenner meg og frustrere meg. Det som tenner meg mest er at hun bestemmer om dama mi skal ha sex eller ikke, uten at dama mi vet det. Det tenner meg at en kvinne skal ha sånn kontroll over en annen kvinnes liv.

 

Jeg har holdt på sånn i noen måneder, og jeg har selvfølgelig tatt mindre initiativ til sex pga dette, men jeg har også måttet avvise henne uten noen god grunn, noe som er helt ulikt meg. Vi har mindre sex, men dama ser ikke ut til å være mindre lykkelig i forholdet og det ser ikke ut til å påvirke henne negativt. Kontrollen dominaen min blir krydderet i hverdagen  som tenner meg ekstra, og som ikke ser ut til å ha negative effekter på dama mi.

Det føles moralsk galt  iblant, men samtidig har det utelukkende positive effekter for meg, for dominaen min og ingen negative effekter på dama mi eller samlivet vårt. Jeg har heller ingen intensjoner om å fortsette dette til evig og jeg har ingen interesse av å bli kjent med dette kvinnemenneske eller ha noe kontakt annet enn online. Kan det fortsette en stund til?

Anonymkode: 6a254...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er jo utro, så forstår godt at du føler at dette er moralsk galt, for det er det!
Jeg syns du bør avslutte denne hemmelige sexrelasjonen med den andre kvinnen.

Anonymkode: b8c58...728

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo utro, så forstår godt at du føler at dette er moralsk galt, for det er det!
Jeg syns du bør avslutte denne hemmelige sexrelasjonen med den andre kvinnen.

Anonymkode: b8c58...728

Hvordan er vedkommende utro? De har aldri gjort noe og ikke engang møttes?

Anonymkode: e9859...bd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er vedkommende utro? De har aldri gjort noe og ikke engang møttes?

Anonymkode: e9859...bd7

De har jo en seksuell affære selvom den er online og ikke har møttes.
Han har seksuell kontakt med en annen kvinne og mottar seksuelle bilder og inkluderer henne i sexlivet sitt. Det er utroskap.

Anonymkode: b8c58...728

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har dratt din samboer inn i din fantasi og fetish, uten hennes samtykke.. Og du syns det er ok? 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har jo en seksuell affære selvom den er online og ikke har møttes.
Han har seksuell kontakt med en annen kvinne og mottar seksuelle bilder og inkluderer henne i sexlivet sitt. Det er utroskap.

Anonymkode: b8c58...728

Jeg er ikke utro.

Anonymkode: 6a254...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, SlemUlv skrev:

Så du har dratt din samboer inn i din fantasi og fetish, uten hennes samtykke.. Og du syns det er ok? 

Da regner jeg med du mener det med bildene? Hva hvis jeg ikke hadde betalt for bilder av henne, hadde det da vært i orden?

Anonymkode: 6a254...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da regner jeg med du mener det med bildene? Hva hvis jeg ikke hadde betalt for bilder av henne, hadde det da vært i orden?

Anonymkode: 6a254...92c

Nei.. du lar en annen dame styre samboeren din, uten din samboers samtykke.. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SlemUlv skrev:

Nei.. du lar en annen dame styre samboeren din, uten din samboers samtykke.. 

Hun styrer ikke henne. Hun styrer meg?

Anonymkode: 6a254...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det som tenner meg mest er at hun bestemmer om dama mi skal ha sex eller ikke, uten at dama mi vet det. Det tenner meg at en kvinne skal ha sånn kontroll over en annen kvinnes liv.

 

Anonymkode: 6a254...92c

Så du skrev ikke dette? Du lar ikke denne "dominaen" også styre samboeren din sitt sexliv? Uten din samboers samtykke? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke utro.

Anonymkode: 6a254...92c

Jo det er du.

Anonymkode: b8c58...728

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er ikke utro.

Anonymkode: 6a254...92c

Fortell om det til kjæresten din, så finner du ut om det er greit eller ikke.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde du tenkt om det var samboeren din som gjorde dette, uten din viten og samtykke?

Anonymkode: c65ad...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke bare utro, du er light hobbyhorekunde. Du betaler til og med for sensuelle bilder av dama, og du synes ikke det er utroskap?

Anonymkode: 0ed48...457

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

men dama ser ikke ut til å være mindre lykkelig i forholdet og det ser ikke ut til å påvirke henne negativt.

Anonymkode: 6a254...92c

Hva hvis dine avvisninger etc. egentlig gjør henne usikker, uten at hun sier det? Det er godt mulig dette påvirker henne negativt, selv om du ikke tror det.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten.. en fyr som gjør det du gjør, burde ikke si hva dama føler eller hvirdan hun har det.

Anonymkode: 0ed48...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke bare utro, du er light hobbyhorekunde. Du betaler til og med for sensuelle bilder av dama, og du synes ikke det er utroskap?

Anonymkode: 0ed48...457

Dette!!

Anonymkode: b8c58...728

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke bare utro, du er light hobbyhorekunde. Du betaler til og med for sensuelle bilder av dama, og du synes ikke det er utroskap?

Anonymkode: 0ed48...457

Hva om jeg ikke kjøper bildene da? Kun betaler for dominansen

Anonymkode: 6a254...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva om jeg ikke kjøper bildene da? Kun betaler for dominansen

Anonymkode: 6a254...92c

Du har jo fortsatt seksuell kontakt med en annen, som er utroskap.
Og å betale for seksuelle tjenester er horekjøp.

Seriøst. Get it. Slutt.

Anonymkode: b8c58...728

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har jo fortsatt seksuell kontakt med en annen, som er utroskap.
Og å betale for seksuelle tjenester er horekjøp.

Seriøst. Get it. Slutt.

Anonymkode: b8c58...728

Føles ut som du sier det av prinsipp og helt uten vilje til å forstå. Hvorfor skal jeg slutte med noe som er spennende og som ikke skader noen av de involverte?

Anonymkode: 6a254...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...