Gå til innhold

Irriterende lang orgasme.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her om dagen jeg hadde sex, fikk jeg en egentlig ikke ekstremt vill orgasme, men en helt uventet en. Jeg pleier å få orgasme som varer type opptil 30 sekunder. Denne var bare så irriterende lang. Den varte mye lenger og ble nesten ubehagelig. Etter 5 minutter ble jeg litt engstelig før den til slutt flashet ut.

Aldri opplevd dette før. 

Anonymkode: 2b63d...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm har opplevd noe lignende, men de orgasmene er ekstremt svake?

Anonymkode: 62924...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min orgasme begynte ikke spesielt sterkt, men ble veldig sterk mot slutten. Men da var jeg helt utmattet etter en veldig lang litt sånn halveis slapp orgasme.

Anonymkode: 2b63d...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at det var det det var...? 

Anonymkode: 34c04...616

Jo helt sikker. Jeg bikket over kanten, men ble ikke så intenst, men det varte i flere minutter, før orgasmen flashet å ga meg intens orgasme opplevelse med kramper og alt.

Anonymkode: 2b63d...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de vet forsatt lite om det men er kvinner som plutselig opplever en utvikling hvor de så og si konstant har orgasme, og de startet med at de hadde lengre orgasmer enn vanlig så kanskje en tur til legen hadde vært lurt bare for å være sikker.

Anonymkode: d704d...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

de vet forsatt lite om det men er kvinner som plutselig opplever en utvikling hvor de så og si konstant har orgasme, og de startet med at de hadde lengre orgasmer enn vanlig så kanskje en tur til legen hadde vært lurt bare for å være sikker.

Anonymkode: d704d...5b1

Huff. Opplever at orgasmen varer lengre nå enn før, men denne siste var spes. Langvarig.

Anonymkode: 2b63d...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...