Gå til innhold

Kjæreste med størrelse-kompleks


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått meg ny kjæreste, og han har alvorlige problemer med størrelsen på penisen sin. Han skal hele tiden spøke om det - i dag fikk jeg tilsendt et bilde (humor-bilde han fikk av kompisen sin, der det var en stor penis i bildet) med "er visst slik de skal se ut". Jeg elsker penisen hans og synest den er helt perfekt. Tykkelsen er perfekt til at det er behagelig å suge han lenge uten å bli sliten i kjeven (eksen hadde relativt stor penis og dette var et stort problem siden jeg elsker å suge), samtidig som jeg kjenner han godt inni meg. Akkurat passe lang så han ikke bunner meg til smerte (jeg tåler ikke mye der). Med andre ord er den perfekt for meg. Jeg har hatt sex med en mann med stor penis (20 cm) og jeg klarte ikke fullføre fordi det var så vondt. Likevel klarer ikke kjæresten min å legge fra seg forestillingen om at jeg og jenter generelt ønsker seg menn med store peniser. Dette temaet blir stadig tatt opp enten med humor eller usikkerhet, og i tillegg får han den noen ganger ikke stiv pga disse tankene. Da vi var sammen i går så ville jeg suge han siden jeg har mensen. Jeg ønsket at han skulle komme i munnen min, men han "turte ikke fordi han aldri hadde gjort det før" så jeg runket han til han kom. Etter orgasmen var han klein og sa "nå føler jeg meg teit", så tydelig at han får en sånn "skam følelse" etter endt orgasme. Skjønner meg ikke helt på han. Dette har skjedd flere ganger.

Kjenner jeg synst det er litt turn off med all denne usikkerheten hans. Pga kompleksene hans så har han bare fått til å ha sex med meg og et par andre ekser  (med alle andre mindre seriøse relasjoner han har prøvd å ligge med så fikk han den ikke opp). Så dette er jo tydeligvis noe som sitter dypt.

Noen som har råd til hva jeg evt kan gjøre her? Noen som har vært borti det her selv? 🙈 Hvordan takle det?

 

Anonymkode: 5542d...b73

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si at dette er noe dere må jobbe med sammen. Han er i fornektelse der han tenker at uansett hva du sier så sier du det bare for å trøste han.

Har du sagt alt dette du skriver her til kjæresten? Altså, satt deg ned med han og forklart om lengden hans, tykkelsen hans, hvorfor den passer perfekt og samtidig nevnt den personen du var med som var større og sagt at det var vondt og ubehagelig og at du er overlykkelig over at du fant en fyr med normal penis?

Anonymkode: f06d8...105

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si at dette er noe dere må jobbe med sammen. Han er i fornektelse der han tenker at uansett hva du sier så sier du det bare for å trøste han.

Har du sagt alt dette du skriver her til kjæresten? Altså, satt deg ned med han og forklart om lengden hans, tykkelsen hans, hvorfor den passer perfekt og samtidig nevnt den personen du var med som var større og sagt at det var vondt og ubehagelig og at du er overlykkelig over at du fant en fyr med normal penis?

Anonymkode: f06d8...105

Selv om dette er godt og positivt ment, så vil det nok ikke bli oppfattet slik av en som har så store komplekser for størrelsen sin og tanker om at man må være så stor som mulig. Blir litt som å si til en som ønsker å være så tynn som mulig og sliter med det, at det er mye finere sånn de ser ut nå med litt ekstra å ta i. Man mener det godt, men det kan gjøre vondt verre. 

Synes det er bedre at du sier han er mer enn bra nok som han er og gi han komplimenter på ting han gjør veldig bra for eksempel. Skjønner jo at det er slitsomt med en som er så usikker på seg selv, og at det går ut over dere begge to og kanskje sexen i seg selv også. Du kan jo spørre han hvorfor han er så usikker på det og si at han ikke har noe han burde føle seg usikker på når det kommer til størrelse. 

Anonymkode: cd620...ba9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Selv om dette er godt og positivt ment, så vil det nok ikke bli oppfattet slik av en som har så store komplekser for størrelsen sin og tanker om at man må være så stor som mulig. Blir litt som å si til en som ønsker å være så tynn som mulig og sliter med det, at det er mye finere sånn de ser ut nå med litt ekstra å ta i. Man mener det godt, men det kan gjøre vondt verre. 

Synes det er bedre at du sier han er mer enn bra nok som han er og gi han komplimenter på ting han gjør veldig bra for eksempel. Skjønner jo at det er slitsomt med en som er så usikker på seg selv, og at det går ut over dere begge to og kanskje sexen i seg selv også. Du kan jo spørre han hvorfor han er så usikker på det og si at han ikke har noe han burde føle seg usikker på når det kommer til størrelse. 

Anonymkode: cd620...ba9

Her er jeg helt uening. Basert på at personen synes at han er for liten (nå vil jeg si at det er noe veldig forskjellig mellom penis størrelse, som har noe med partneren å gjøre, og en person sin tykkelse, som ikke har noe med noen andre å gjøre). Han virker til å være i fornektelse og den beste løsningen jeg ser er å forklare at du har vært med noen han tenker på som ideell, og at det var vondt og ikke fungerte. Som mann hadde jeg foretrukket å høre noe slik som dette selv.

Anonymkode: f06d8...105

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så slitsomt for dere begge! Han kan sikkert komme over det med tid og stunder. Du kan bygge opp selvtilliten hans ved å være raus med komplimenter og vise at du nyter kroppen hans.

Spørsmålet er om du orker å være med på dette. Er han verdt lang lang tid med mas om størrelse, ereksjonsproblemer og usikkerhet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er homofil? Veldig opptatt av peniser og sliter med å ha sex med damer.

Anonymkode: 3429d...3da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han burde gjøre det slutt med deg, hvis han elsker deg. Du fortjener en bedre kuk enn det der, som virkelig kan tilfredsstille deg. At han har samvittighet til å holde deg nede slikt er kvalmt

Anonymkode: 96834...ec6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller du går fra han. Det er ikke noe liv laga her, dette kommer til å ta slutt før eller siden

Anonymkode: 96834...ec6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Han burde gjøre det slutt med deg, hvis han elsker deg. Du fortjener en bedre kuk enn det der, som virkelig kan tilfredsstille deg. At han har samvittighet til å holde deg nede slikt er kvalmt

Anonymkode: 96834...ec6

Du leste visst ikke HI ordentlig.

Anonymkode: 2eb76...459

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du leste visst ikke HI ordentlig.

Anonymkode: 2eb76...459

Hun har vel bare hatt dårlige elskere med stor penis. Hun burde finne seg en god elsker med stor penis, det vil overgå god sex med en middels penis anytime

Anonymkode: 96834...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hun har vel bare hatt dårlige elskere med stor penis. Hun burde finne seg en god elsker med stor penis, det vil overgå god sex med en middels penis anytime

Anonymkode: 96834...ec6

:klo:

Anonymkode: 2eb76...459

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette drev kjæresten min med også. Jeg tok det opp, og sa at for meg er penisen hans perfekt, og jeg driter i om han anser den for liten eller normal. Men når han sitter og sier slike ting, så ødelegger han gleder min over hans penis, og det er rett og slett turn off. Jeg sa rett ut at jeg var så lei av dette, og minnet han om at jeg selv ikke tenkte tanken på at den var liten på noe vis, før han selv begynte å spøke med det. 

Sammenlignet også, og spurte hvordan han hadde følt det om jeg hele tiden klaget over puppene mine, slik at han gang på gang måtte bekrefte at de var bra nok. 

Jeg sa også at JEG har sagt penisen din er super for meg, og når han allerede har hørt meg si det, tok han det opp bare for å fiske etter mer skryt av den? Jeg tok han litt på samme følelsen med jenter som hele tiden sier "jeg er så stygg", bare for å få motargumenter av de rundt seg. 

Anonymkode: 50f71...2aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har nettopp fått meg ny kjæreste, og han har alvorlige problemer med størrelsen på penisen sin. Han skal hele tiden spøke om det - i dag fikk jeg tilsendt et bilde (humor-bilde han fikk av kompisen sin, der det var en stor penis i bildet) med "er visst slik de skal se ut". Jeg elsker penisen hans og synest den er helt perfekt. Tykkelsen er perfekt til at det er behagelig å suge han lenge uten å bli sliten i kjeven (eksen hadde relativt stor penis og dette var et stort problem siden jeg elsker å suge), samtidig som jeg kjenner han godt inni meg. Akkurat passe lang så han ikke bunner meg til smerte (jeg tåler ikke mye der). Med andre ord er den perfekt for meg. Jeg har hatt sex med en mann med stor penis (20 cm) og jeg klarte ikke fullføre fordi det var så vondt. Likevel klarer ikke kjæresten min å legge fra seg forestillingen om at jeg og jenter generelt ønsker seg menn med store peniser. Dette temaet blir stadig tatt opp enten med humor eller usikkerhet, og i tillegg får han den noen ganger ikke stiv pga disse tankene. Da vi var sammen i går så ville jeg suge han siden jeg har mensen. Jeg ønsket at han skulle komme i munnen min, men han "turte ikke fordi han aldri hadde gjort det før" så jeg runket han til han kom. Etter orgasmen var han klein og sa "nå føler jeg meg teit", så tydelig at han får en sånn "skam følelse" etter endt orgasme. Skjønner meg ikke helt på han. Dette har skjedd flere ganger.

Kjenner jeg synst det er litt turn off med all denne usikkerheten hans. Pga kompleksene hans så har han bare fått til å ha sex med meg og et par andre ekser  (med alle andre mindre seriøse relasjoner han har prøvd å ligge med så fikk han den ikke opp). Så dette er jo tydeligvis noe som sitter dypt.

Noen som har råd til hva jeg evt kan gjøre her? Noen som har vært borti det her selv? 🙈 Hvordan takle det?

 

Anonymkode: 5542d...b73

Si det til han, men ikke nevn xer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

Hva med å si det du har sagt her? At du ikke synes den for liten, men at usikkerheten hans begynner å bli litt slitsom. Finn en grei måte å pakke det inn på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har sagt alt jeg kan si. Jeg nyter sexen med han og gir utrykk for at jeg nyter det, jeg viser at jeg nyter penisen hans ved å ta mye initiativ til å suge han, og jeg suger han lenge og viser at jeg nyter å gjøre det og at det tenner meg. Skulle da tro at dette skulle være nok?

Jeg selv hadde store komplekser med store kjønnslepper da jeg var yngre og før jeg debuterte, men jeg fikk meg en eldre kjæreste som virkelig viste at han ble skikkelig tent og gira av å se på meg og slikke meg - og viste at han nøyt vaginaen min. Da forsvant den sperren min helt og jeg har blitt fornøyd med meg selv. Trodde at det samme kunne gjelde kjæresten min nå, men det ser ikke ut som at noe hjelper.

I går ble jeg litt provosert, da sa jeg "du må faktisk bare akseptere at det er den penisen du har, hadde det vært bedre for deg om du hadde hatt en så stor penis at jeg ikke hadde klart å ha sex med deg?". Da sa han at han skulle slutte, ihvertfall prøve. Men i dag forteller han meg at han hadde en ekkel drøm om at flere andre menn med store peniser tilfredsstilte meg, fordi han selv ikke fikk det til. 😩

Ts

Anonymkode: 5542d...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette drev kjæresten min med også. Jeg tok det opp, og sa at for meg er penisen hans perfekt, og jeg driter i om han anser den for liten eller normal. Men når han sitter og sier slike ting, så ødelegger han gleder min over hans penis, og det er rett og slett turn off. Jeg sa rett ut at jeg var så lei av dette, og minnet han om at jeg selv ikke tenkte tanken på at den var liten på noe vis, før han selv begynte å spøke med det. 

Sammenlignet også, og spurte hvordan han hadde følt det om jeg hele tiden klaget over puppene mine, slik at han gang på gang måtte bekrefte at de var bra nok. 

Jeg sa også at JEG har sagt penisen din er super for meg, og når han allerede har hørt meg si det, tok han det opp bare for å fiske etter mer skryt av den? Jeg tok han litt på samme følelsen med jenter som hele tiden sier "jeg er så stygg", bare for å få motargumenter av de rundt seg. 

Anonymkode: 50f71...2aa

Tusen takk for tips - dette skal jeg prøve! 😊 Kanskje litt omvendt psykologi funker på han 🙊

Ts

Anonymkode: 5542d...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du burde vurdere om dette er et forhold å satse på...

Anonymkode: 96834...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg hadde giddet å dille rundt med en guttunge med peniskomplekser. Masete og usexy

Anonymkode: 160b8...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen venninner som gjør dette, altså ikke helt det samme, men de klager på vekta. Alltid for tykke, veier for mye, ser så dårlig ut. Det er veldig slitsomt. Du kan jo begynne å spørre han 20 ganger om dagen om du ser for tjukk ut :fnise:

Anonymkode: 1880c...240

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har vel bare hatt dårlige elskere med stor penis. Hun burde finne seg en god elsker med stor penis, det vil overgå god sex med en middels penis anytime

Anonymkode: 96834...ec6

Han med 20cm vet jeg ikke om var en dårlig elsker eller ei, fordi jeg måtte bare avbryte hele greia. Blødde etterpå og fikk kraftige magekramper. Eksen min med 17 cm og bra tykkelse var utrolig god i senga, men klaffer man ikke ellers i forholdet så har det ingenting å si hvor god sex man har. De gangene kjæresten min nå er skikkelig stiv og klarer å legge bort tankene litt, så er sexen helt fantastisk.

Ts

 

Anonymkode: 5542d...b73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...