Gå til innhold

Hvis du ser naboene ha sex....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 13.1.2018 den 16.40, AnonymBruker skrev:

Popcorn? Det er vel vaselin og tørekerull som er rette tilbehøret her?

Anonymkode: cbd04...cfe

Vaselin? Hvor gammel er du? 40-70 år gammel?

Anonymkode: 4afb8...659

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kikker, selvsagt! Men, som andre nevner, det er ikke greit om noen har seg jevnlig foran barn. Litt diskret puling i sin egen stue er en ting, en annen ting er de som bevisst henger ut av vinduet i beste uteleketid.

Anonymkode: 00b47...6c4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vaselin? Hvor gammel er du? 40-70 år gammel?

Anonymkode: 4afb8...659

Jeg er 24 år gammel og har alltid en boks med vaselin i huset. Bruker deg dog ikke til slike ting, men jeg visste ikke at det var noe gammelmodig over vaselin? 

Anonymkode: 05626...bec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde filmet det, klippet og redigert det, brent det ut med en passende tittel, pakket det pent inn med sløyfe, julekort og alt, så hadde jeg lagt det i postkassa deres. Jeg hadde også vedlagt en lapp og spurt om de var interessert i en oppfølger.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Hadde filmet det, klippet og redigert det, brent det ut med en passende tittel, pakket det pent inn med sløyfe, julekort og alt, så hadde jeg lagt det i postkassa deres. Jeg hadde også vedlagt en lapp og spurt om de var interessert i en oppfølger.

Du burde ikke, det kan tolkes som en trussel og folk blir mer redde enn man skulle tro av sånt. Du burde i så fall gjøre det litt midlere, skrive en lapp med "Vennligst trekk for gardinen neste gang dere har sex" eller noe i den duren. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Evilposelos skrev:

Du burde ikke, det kan tolkes som en trussel og folk blir mer redde enn man skulle tro av sånt. Du burde i så fall gjøre det litt midlere, skrive en lapp med "Vennligst trekk for gardinen neste gang dere har sex" eller noe i den duren. 

Gledesdreper!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg hadde synes det hadde vært så spennende egentlig. 

Hadde nok kikket litt ekstra siden det ikke er et dagligdags syn, men hadde ikke satt meg ned og blitt sprengkåt av det. 

Ikke er det popcornmateriale heller. 

Anonymkode: 52463...57a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Heldigvis er naboene mine relativt unge.. Synes det er ganske spennende å sitte å se på de. Men selvfølgelig er det alltid noe som dekker for "godsakene", enten en stolrygg, pc-skjerm eller noe annet. Dessuten er det ofte hovedactionet skjer uten for synsfeltet, og alt jeg ser er fire føtter... Men da er det jo greit med litt fantasi..

Bare synd det er lenge siden jeg har sett noe action der nede nå...

Anonymkode: bfcce...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

Heldigvis er naboene mine relativt unge.. Synes det er ganske spennende å sitte å se på de. Men selvfølgelig er det alltid noe som dekker for "godsakene", enten en stolrygg, pc-skjerm eller noe annet. Dessuten er det ofte hovedactionet skjer uten for synsfeltet, og alt jeg ser er fire føtter... Men da er det jo greit med litt fantasi..

Bare synd det er lenge siden jeg har sett noe action der nede nå...

Anonymkode: bfcce...a5e

Legg en lapp i postkassa med ønsker om hvor de skal gjøre det, posisjoner, rekvisitter og så videre. Er de ekshibisjonister, vil de gi tegn på at de har mottatt og setter pris på oppmerksomheten.👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be de samtidig ommøblere slik de hadde det før, da var hele sofaen synlig...

Anonymkode: bfcce...a5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det hadde vært pent å se på så hadde jeg helt klart fulgt med, ja. Kunne vært riktig så morsomt det. 

Når jeg suger mannen i stua så er han alltid så nervøs for at naboen skal kunne se inn, i det ene vinduet som ikke blir dekket til. Jeg sier bare la han se. Det er jo ikke sikkert han får seg så mye av kona. 

Anonymkode: 5c1c3...3ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/14/2018 den 7.55, Coolaid skrev:

Gudameien til deg og. Du skrev "Hadde nok ikke likt å observere det nei, da de fleste av naboene mine er GODT voksne "  Det er det jeg svarte på. Tipper at du er i 20 årene og tror at du aldri blir eldre ;) 

Men det er da ingenting galt i å tenne seksuelt sånn noenlunde innenfor egen aldersgruppe? Jeg tente aldri på noen over 35 års alderen da jeg selv var 20. Nå som jeg har rundet 40 har det justert seg naturlig oppover etterhvert, men tenner fortsatt ikke på en 70-åring. Regner dog med at den dagen kommer også:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at flere av naboene mine har sett og iallefall hørt elskovsstundene til meg og samboer. Mye innsyn i stua. Sex på sofa mellom programmer eller sex på sofa rett etter jobb. Sex på sofa etter middag. Sofaen er min favorittplass😜 tenker egentlig ikke så mye på at naboene kan se oss for vi er så in the moment at det blir glemt, hehe. Men hvis det gir dem noe av å se på så får de vel se. Fortsatt overrasket over at naboen under ikke har klagd på lyden, men prøver å holde volumet nede når vi vet de er hjemme, men ikke alltid like lett å kontrollere..

En gang fersket vi naboen i å se på oss også😂 tror både han og vi ble like overrasket over oppdagelsen😂

 

Anonymkode: 4f485...669

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle besøke kompisen min.  Ringte på.  Ingen kom ut. Oj. Døren var åpen, og jeg gikk inn.  Døren til rommet hans stod åpen og der så jeg han og en annen gutt suge hverandre.  Ufff, prøvde å snu meg og snike meg ut igjen, men de så meg. Og ble litt flaue, og de stive pikkene ble slappe.....HVA skulle jeg gjort? Noen tips her. 

Anonymkode: 37209...32a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle besøke kompisen min.  Ringte på.  Ingen kom ut. Oj. Døren var åpen, og jeg gikk inn.  Døren til rommet hans stod åpen og der så jeg han og en annen gutt suge hverandre.  Ufff, prøvde å snu meg og snike meg ut igjen, men de så meg. Og ble litt flaue, og de stive pikkene ble slappe.....HVA skulle jeg gjort? Noen tips her. 

Anonymkode: 37209...32a

Om ingen svarer da jeg ringer på, pleier jeg gå derfra... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Skulle besøke kompisen min.  Ringte på.  Ingen kom ut. Oj. Døren var åpen, og jeg gikk inn.  Døren til rommet hans stod åpen og der så jeg han og en annen gutt suge hverandre.  Ufff, prøvde å snu meg og snike meg ut igjen, men de så meg. Og ble litt flaue, og de stive pikkene ble slappe.....HVA skulle jeg gjort? Noen tips her. 

Anonymkode: 37209...32a

Du får spørre om de vil gi deg en bj også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Morten1 skrev:

Du får spørre om de vil gi deg en bj også.

Hva tror du skjedde?

Anonymkode: 37209...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...