Gå til innhold

Har en greie med en fyr


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er litt rusten på dette her med dating. Kom for en liten stund siden ut av et 4 år langt forhold og har begynt å date litt igjen. Jeg er en forholdsperson, men jeg er i utgangspunktet ikke ute etter noe seriøst på en stund, med mindre jeg plutselig møter noen det bare klaffer med. 

I det siste har jeg flørter endel med en fyr. Vi tekster og snapper litt gjennom dagen, ringes iblant og har ligget sammen fire ganger, to av de etter byen. Vi treffes ikke så mye pga litt avstand, men det føles fint og bra når vi er sammen og både samtalen og latteren sitter løst. Jeg er veldig betatt av ham merker jeg, men jeg føler meg ikke forelsket. Prøver egentlig bare å ha det gøy og kose meg, nyte spenningen og ta det rolig. Men greia er at han til tider kan virke stille og uinteressert, men så er vi plutselig helt på igjen og har ordentlige samtaler. Dette forvirrer meg litt og irriterer meg (allikevel synes jeg det er litt godt å kjenne på det her fordi det er lenge siden sist). Jeg blir litt sånn at jeg vil vite hva «som skjer» og om jeg har sagt eller gjort noe galt. Vi er enige om at vi ikke vet hva vi er enda, da det er relativt tidlig. Allikevel får jeg en sånn der følelse av at jeg bare VIL at han skal ville ha meg, flørte masse med meg og gi meg masse, selv om jeg ikke kjenner noe særlig på følelser for han ennå på dette stadiet. 

Jeg hater å mase og trekker meg heller litt unna enn å være pågående i periodene han er litt stille. Men jeg er heller ikke en person som liker å spille spill, så jeg spør heller rett ut om det er noen grunn til at han er sånn. Får da til svar at han bare er sliten etter jobb, og det er greit. Det er helt innafor om vi bare er en flørt og litt sex i blant, men jeg kjenner at jeg ikke helt tør å spørre han om det er det vi er. Men jeg tenker så innmari mye på det her og det hadde på en måte vært greit å vite mer, fordi vi har ikke snakket om hva vi ønsker eller leter etter.

Noen som har råd og erfaringer fra samme situasjon? Bør jeg bare vente og se? 

Anonymkode: 3e776...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres helt klart ut som at dere bare er en flørt og litt sex i blandt.

Anonymkode: 46fa4...91d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt i samme posisjon... Aner ikke hva jeg skal gjøre.. Fikk høre av noen andre st han har snakket om meg og at han liker meg... Men han er helt umulig å skjønne noenting av. 

Egebtlig er det greit, er ikke klar for forhold, og jeg hadde fått helt panikk om han var på meg hele tiden, men jeg tenker på ham hele tiden!! 😖(har avvist flere sånne som er for på meg i det siste, jeg føler meg kvelt når det blir sånn...)

Anonymkode: be955...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...