Gå til innhold

Hjelp med økonomisk problem ifbm retur av gave fra nettbutikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igjen, hvorfor gjorde du ikke dette selv om du ville ha noe annet? Hva sa giver når dere ordnet dette da? Sa du at du kunne tenkt deg noe annet fra et annet sted?

Synes fortsatt det høres veldig spesielt ut da, hva om 4-5 stk jeg ga julegave til ønsket å bytte til annen farge/modell/str, skulle jeg da tatt de tilbake og ordnet alt og så gi tilbake?

Anonymkode: 01024...7bf

Hehe, gi folk en sjanse til å svare da. Som sagt, dette var fra nettbutikk uten fysisk butikk. Giver så selv kvaliteten da gaven ble åpnet, og var skuffet/sint over at den var sånn.

 

Anonymkode: a283c...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kommer vel litt an på hva det er, men har byttet flere ganger uten kvittering/bestilling i mitt navn - men da er det ting kun den nettbutikken har og et bytte (ikke penger tilbake). Du kunne jo bare ha spurt venninna di om ordrenummer da fordi du ønsket å bytte, slik mange har kvitteringer liggende om man skal bytte i fysisk butikk.

Men hva ble sagt? Nevnte du at du kunne tenkt deg det samme fra en annet butikk istedetfor og at det er derfor du ville bytte? Eller noe helt annet? Det må jo ha vært naturlig å snakke om det da dere vurderte å returnere?

Anonymkode: 01024...7bf

Jeg vil ikke ha noe fra den butikken siden de tydeligvis selger kinavarer/typisk kinakvalitet. Da kan jeg like gjerne bestille fra ebay selv, noe jeg ikke vil gjøre når det gjelder strømførende ting. 

Jeg sa ikke at jeg ønsket tilsvarende fra et annet sted, da jeg regnet med at det hadde vært en normal ting å gjøre når ting ble som det ble. 

Anonymkode: a283c...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen ønsker å bytte en gave fra meg, så er det ikke JEG som skal ha tilgodeseddelen/pengene! Jeg har jo gitt dette produktet bort og det hører ikke til meg lenger. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...