Gå til innhold

Når kjæresten er god venn med eksen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som om eksen betyr mere for ham enn det du gjør... Å hun burde holde seg unna han... Å bo ilag under studiesamling hørtes unormalt ut, like unormalt som den middagen engang i uka.

Anonymkode: e0448...043

Han har mer kontakt med eksen, en min skilte venn som har to barn med eksen,

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I motsetning til de andre her, så tror jeg det bare er vennskap mellom de. Jeg tenker i forhold til min egen eks- vi har alltid vært venner, og vi prater fremdeles sammen (ikke bare fordi vi har et barn sammen) men fordi vi setter pris på vennskapet som er, og alltid har vært der. 

Det kunne ikke falle meg inn å være intim med han igjen. Forhåpentligvis vil eksen hans komme over han med tiden, så hun kan involvere deg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde satt foten ned og sagt "greit, dere kan være venner. men da vil jeg bli kjent med henne". Det er hun som ikke vil, og om hun faktisk er over han, så bør det være greit å treffes. Hadde han ikke gått med på det så hadde jeg hatt det bedre med en jeg var trygg på, og ikke var bff med eksen. 

Anonymkode: cbcca...cf9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir mer og mer overrasket over hvordan ting har blitt de siste årene. Sier det etter utallige innlegg her på siden og andre steder. Det diskuteres hva som er utroskap hele tiden, men det er totalt mangel på respekt, egosentrisk tankegang, og det virker som mange går inn i et forhold for å få anerkjennelse, få omsorg, og etc.. Og,ikke gi..

 

Altså, det er jo helt på bærtur at han opprettholder kontakt med ex`n på denne måten. Satt i system, i form av  middag fast en gang i uken, de to sammen...? Hææ..

Ja, nå er nok jeg litt preget av et forhold med en psyk person, hvor alt jeg sa at jeg ikke var komfortabel med ble gjort, og det jeg ikke likte, ble ikke gjort.

Har definisjonen på jeg elsker deg, blitt til, jeg må holde den jeg "elsker" nede, og kontrollere henne i form av å ta hensyn til ex`n slik at ex`n får sin ukentlige middagsdate med meg. Fordi han sier at han er konfiktsky? Men når i heiteste huleste ble det mer konflikter av å beholde ex`n og samtidig få ny kjæreste. Sett ift å bare forholde seg til ei dame. ?

Jeg opplevde også den siste tiden før jeg gikk fra min psyko  at det ble mer og mer ex tilstede ved ulike anledninger.... . Barnekortet ble tatt frem, noe som bare selektivt ble brukt.. Jeg har jo også barn, og det må være likt. Jeg kunne ikke i min villeste fantasi vanke med min ex. Jeg gjorde det jo slutt..  skulle jeg bedt ex`n,og hans nye dame,  samtalle ex\ene til psyko ex og etc..

Nei, det er ikke riktig, men for all del, min ex, hadde kontakt med rubbel og bit på sosiale medier, likes, hjerter og kommentarer.. Seff, bare for å kontrollere..

Til slutt, blir vi alle ufrivillig deltagere i Sister Wives. Og, verdens syn på kjærlighet har blitt sprø..o)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...