Gå til innhold

Mann som glor på andre kvinner...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om det? Helt greit at han ser på andre damer altså, men noen ganger stirrer han veeeeeldig. Oppdager noen ganger at han kan gå å stirre på andres romper, og følge dem opp og ned med blikket. 

Hva hadde dere gjort? 

 

 

Anonymkode: 17e31...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj - hadde latt ham stirre, men ikke giddi å være tilskuer til det. Altså; jeg hadde dumpa fyren. Vet det er normalt å titte litt iblant, men å glo eller stirre åpenlyst mener jeg er skamløst. Ikke noen jeg gidder å være sammen med!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt: Det der kan du gjøre når du ikke er med meg.

Anonymkode: c82a8...5a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dårlig erfaring med en ex som ikke klarte å styre instinktene sine og gjorde akkurat det samme. Var ødeleggende for selvtilitten min. Følte meg uattraktiv og ikke den rette for å si det sånn. Alle må få kikke, men man kan prøve å styre seg litt tenker jeg.

Anonymkode: 2527c...445

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sikkert tittet litt jeg også. Han har god smak ;)

Anonymkode: fc0b2...494

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han titter særs lite på andre damer. Han kan nesten ikke virke interessert, men han er bare litt sjenert. Vi kan påpeke andre som vi synes ser bra ut i positive ord, og det går begge veier, men det er ingen stirring involvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo veldig mange deilige mannfolk der ute.

Stopp opp og glan du også når det kommer en høy breiskuldra kjekkas forbi. 

 

Anonymkode: fd329...e1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde sikkert tittet litt jeg også. Han har god smak ;)

Anonymkode: fc0b2...494

Så du er synsk du altså?

Anonymkode: 4467e...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om det? Helt greit at han ser på andre damer altså, men noen ganger stirrer han veeeeeldig. Oppdager noen ganger at han kan gå å stirre på andres romper, og følge dem opp og ned med blikket. 

Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: 17e31...5f8

Hvorfor gidder du å være sammen med en slik tulling?

Jeg mener, det er greit å synes noe ser pent ut, men å stirre åpenlyst og åpenbart? Vitner om svekkede sjelsevner, spør du meg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gjør min og.. spesielt rumper. jeg blir ganske sur. han sier at han ikke gjør det, eller tenker over det. Kvalmende

 

Anonymkode: 00d46...efa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det gjør min og.. spesielt rumper. jeg blir ganske sur. han sier at han ikke gjør det, eller tenker over det. Kvalmende

 

Anonymkode: 00d46...efa

Dumpegrunn, faktisk.

Anonymkode: 1ce9e...ee5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om det? Helt greit at han ser på andre damer altså, men noen ganger stirrer han veeeeeldig. Oppdager noen ganger at han kan gå å stirre på andres romper, og følge dem opp og ned med blikket. 

Hva hadde dere gjort? 

 

 

Anonymkode: 17e31...5f8

Er helt normalt. Menn er menn. Dette er da i allefall ingen dumpegrunn, så lenge han bare ser på. Men burde kanskje roet seg litt når han er med deg. Ødelegger det selvtilliten er det vel deg det er noe galt med:sarkasme:

Anonymkode: 928c9...db4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så turn off med menn som stirrer på damer. Jeg var sammen med en sånn en gang, og i hvert fall med han så var dette et symptom på større problemer. 

Jeg er ofte på motsatt side av dette. Blir ofte stirra på av menn. Når menn gjør dette når de er sammen med damene sine, så syns jeg så synd på damene. Ikke kult, og ganske nedverdigende for alle parter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At menn orker dette tenker jeg.

Ikke får de kroppen til den rumpegående forbidama de ser på. Hun bare suser jo forbi videre i livet.

Og - samtidig risikerer de å miste den virkelige dama i livet sitt, nemlig deg!

Det ligger litt gambling i dette.

Jeg hadde forlatt typen til fordel for en bedre. En det er verdi å satse på.

 

 

Anonymkode: bc7d4...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du er synsk du altså?

Anonymkode: 4467e...6c7

Nei, men jeg er bifil :)

Han sier gjerne til meg når det er i hans øyne fine damer. Da har jeg jo også merka at han har kikka på dem. Og de er jo fine, de. Må si meg helt enig :)

Anonymkode: fc0b2...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om det? Helt greit at han ser på andre damer altså, men noen ganger stirrer han veeeeeldig. Oppdager noen ganger at han kan gå å stirre på andres romper, og følge dem opp og ned med blikket. 

Hva hadde dere gjort? 

 

 

Anonymkode: 17e31...5f8

Jeg truet med å gjøre det slutt med han. Sa at han måtte ut å leke seg ferdig. Og finne seg en dame å roe seg med etter det.

Jeg sa også at han viser med dette at han bruker meg og utnytter meg til noe annet, nytt,mer spennende dukker opp og at jeg derfor ikke kan stole på han. Jeg gjorde det slutt. Men,

Han tvang seg tilbake til meg. Og er nå mere hensynsfull på alt sånt. 

Jeg legger merke til at han fortsatt virker "på jakt" etter noe å se på.. sånn helt ukontrollert eller ubetenksomt, når vi er utendørs. Jeg skal gjøre det slutt igjen, men denne gangen for godt!

Han har i mine øyne valgt de mange fine damene han ikke får. De som bare suste forbi. Og dumpet meg litt hver gang blikket hans gjorde dette valget. Nå mister han meg engang til, men aldri får han en sjanse igjen heller. Han har valgt dette selv spør du meg!

Det finnes bedre menn enn disse glanerne!

 

 

Anonymkode: bc7d4...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Og - samtidig risikerer de å miste den virkelige dama i livet sitt, nemlig deg!

 

 

 

Anonymkode: bc7d4...92c

Ikke store tapet når hun ellers legger sånne begrensninger på deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...