Gå til innhold

Mann som glor på andre kvinner...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, mange som legger mye i dette. Jeg kan se på en dame, dama kan se på meg, blikkene våre møtes som i et flørtende "hun likte du?" Hvis vi er i det humøret. Og andre veien. Glor selvsagt ikke, det gjorde jeg heller ikke da jeg var singel. Men ser på noe som tiltrekker meg? Selvfølgelig. Men altså, har man ikke kjent på sterk tiltrekning selv så er det kanskje vanskelig å forstå.

Anonymkode: 0aeda...fe1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 hours ago, AnonymBruker said:

Er helt normalt. Menn er menn. Dette er da i allefall ingen dumpegrunn, så lenge han bare ser på. Men burde kanskje roet seg litt når han er med deg. Ødelegger det selvtilliten er det vel deg det er noe galt med:sarkasme:

Anonymkode: 928c9...db4

Interessant at du sier at "menn er menn", for det er akkurat det de som gjør dette ikke er. Sånn type glaning er noe man forbinder med tenåringsgutter og andre som ikke har velutviklede sosiale evner. Man er sammen med en mann, ikke med et dyr, og da forventer man selvkontroll. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min gjorde det, er en grunn til at han er en eks. Har ei venninne som har en naturlig stor(!) rumpe, veldig spretten og som jeg er veldig misunnelig på. Det er umulig å ikke legge merke til det. Men da jeg tok eksen min i å stirre på den HELE TIDEN så toppet det seg. Mens kjæresten min nå er ikke sånn i det hele tatt. Vi var på besøk med henne en hel helg og da var jeg litt var på om han så på rumpa hennes og fulgte litt med på hvor han så, men han virket ikke å legge merke til rumpa hennes engang. Det var betryggende.

Anonymkode: 7b7d1...bc2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om det? Helt greit at han ser på andre damer altså, men noen ganger stirrer han veeeeeldig. Oppdager noen ganger at han kan gå å stirre på andres romper, og følge dem opp og ned med blikket. 

Hva hadde dere gjort? 

 

 

Anonymkode: 17e31...5f8

Dårlig tegn. Og det mener jeg virkelig. Min eks var slik, og han var såpass styrt av testosteron, at han ikke alltid styrte sjarken i rett havn. For å si det slik. 

Ja det er normalt å kikke litt. Det er IKKE normalt å STIRRE, spesielt med dama si til stede. Eksen min bet seg i sin egen hale. Jeg forlot han. Han har i ettertid fått 4 unger med 4 forskjellige damer. Og alle har de forlatt han etter tur.

Idag er han 56 år og alene. Kan STIRRE i øst og vest så mye han vil. Men for en stakkarslig fyr.

Det verste er at han trodde jeg var sjalu da jeg stilte spørsmål ved om han virkelig stirret begjærlig på andre damer med meg ved sin side. Han tok helt feil. Jeg syns han var en stor primitiv fjott som fikk seg til noe sånt. Det skjønte ikke forskjellen. 

Min nåværende mann er heldigvis intelligent. Så jeg slipper slike ting 🌞

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, noe av det ekleste jeg vet. Gutter/menn som glor på jenter. Om det er kjæresten min eller noen andre! 🤮

Anonymkode: e2e12...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mannen bør fokusere på d han har istedefor d han ikke har....

Man kan ikke ha igjen øynene, men glaning hører til singellivet, og hvis han har så stort behov for å glane på andre damer, værsego, men da får han gjøre d uten meg!

Og en annen sak, jeg synes d er kleint å bli glanet på, jeg har avsluttet treninga pga at 2 menn glana på meg, d er ekkelt!

Anonymkode: 37a18...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...