Gå til innhold

Janne Jemtland


JuliaKepler

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skriver i den tråden også, ja.

Anonymkode: a27e3...8e0

Finner den ikke. Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er også merkelig at telefonen hennes slo inn i en liten periode langt fra hjemmet. Akkurat som om telefonen har vært avslått for plutselig å bli slått på (for å lage villedende spor?).

Anonymkode: 5b095...bd8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

"Janne Jemtlands forsvinning: Politiet utelukker ikke at blodspor er plantet"https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2018/01/11/195362449/janne-jemtlands-forsvinning-politiet-utelukker-ikke-blodspor-er-plantet

Det samme har jeg tenkt

 

Anonymkode: 5b095...bd8

Samme her. Er overhodet ikke veldig sannsynlig at blodet skulle bli funnet i samme betydelige mengde to forskjellige steder.

Noen her som prøver å forvirre politiet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er også merkelig at telefonen hennes slo inn i en liten periode langt fra hjemmet. Akkurat som om telefonen har vært avslått for plutselig å bli slått på (for å lage villedende spor?).

Anonymkode: 5b095...bd8

Om hun er blitt drept har vedkommende muligens glemt å fjerne telefonen fra kroppen hennes og er hun da kjørt bort kan dette være en forklaring på hvorfor den har slått inn såpass langt borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, moroklompen skrev:

Samme her. Er overhodet ikke veldig sannsynlig at blodet skulle bli funnet i samme betydelige mengde to forskjellige steder.

Noen her som prøver å forvirre politiet.

Men om det er slik, må jo blodet ha vært i en slags beholder. Da kan det kanskje finnes spor i blodet av hva slags beholder blodet har vært i kontakt med?

Anonymkode: 5b095...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om sporene er plantet, ville jeg tenkt at hun befinner seg langt unna der sporene er. Kanskje i motsatt retning i forhold til strekningen hjemmet og der sporene var.

Anonymkode: 5b095...bd8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om sporene er plantet, ville jeg tenkt at hun befinner seg langt unna der sporene er. Kanskje i motsatt retning i forhold til strekningen hjemmet og der sporene var.

Anonymkode: 5b095...bd8

Mhm, spørs hvor kaldt personen har klart å holde hodet i situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som fikk tak i hva som var opplyst i VG om den bilen som var observert?

Anonymkode: 5b095...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen av dere som fikk tak i hva som var opplyst i VG om den bilen som var observert?

Anonymkode: 5b095...bd8

Jeg fant det her: "11. januar

Bil nytt spor i Janne-saken

Et vitne skal ha tipset politiet om en bil i området der politiet og Sivilforsvaret de siste dagene har lett etter Janne. Det skriver Hamar Arbeiderblad. Observasjonen skal være gjort 29. desember, samme dag som tobarnsmoren forsvant. Etter det HA erfarer, kan vitnets forklaring ha vært en viktig år sak til at politiet tok opp søket i området rundt boligen denne uken. " https://www.vg.no/spesial/2018/janne-forsvinningen/

Anonymkode: 5b095...bd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husmusa70
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Om sporene er plantet, ville jeg tenkt at hun befinner seg langt unna der sporene er. Kanskje i motsatt retning i forhold til strekningen hjemmet og der sporene var.

Anonymkode: 5b095...bd8

Nemlig, hva med Ringsakerfjellet? Ingen kameraer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen av dere som fikk tak i hva som var opplyst i VG om den bilen som var observert?

Anonymkode: 5b095...bd8

Står bare at ett vitne har observert en bil i område samme dag som hun forsvant, ingen andre detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husmusa70
8 minutter siden, moroklompen said:

Mhm, spørs hvor kaldt personen har klart å holde hodet i situasjonen.

Det spørs vel på bakgrunnen til personen, man kan trene på å holde hodet kaldt og være kreativ i krevende situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, moroklompen said:

Mhm, spørs hvor kaldt personen har klart å holde hodet i situasjonen.

Ikke kaldt nok, siden blodmengden har gitt politiet grunn til å konkludere at noe alvorlig har tistøtt JJ, og siden hun ikke er å finne skadet eller død i nærheten, er det juridisk anledning til å anta en alvorlig kriminell handling. Dette gir igjen politiet mulighet for å ransake JJs bolig.

Anonymkode: 0f6ce...31f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper virkelig at hun blir funnet i god behold. Ettersom timene og dagene går, minsker sjansen for dette. Men håpet har man alltid. Hun er student på skolen der jeg går.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke sånn at det er en forbrenningsovn på nabogården? Er den sjekket ut? 

Anonymkode: 260bb...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, moroklompen skrev:

Står bare at ett vitne har observert en bil i område samme dag som hun forsvant, ingen andre detaljer.

"Vitne: Observerte bil den natten Janne forsvant" http://www.tv2.no/nyheter/9606427/

Anonymkode: 5b095...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ganske opplagt hvor sporene peker nå og dette er en sak som har fått enorm med medieoppmerksomhet. Mye har skjedd de siste dagene, og mye skjer bak kulissene. Snart vet vi nok alt.

La oss i alle fall slutte å late som Hedmark har fått en ny fylkesmester i gjemsel.

Anonymkode: 1dcf3...d60

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...