Gå til innhold

Janne Jemtland


JuliaKepler

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han kan ha dyttet til henne slik at hun ble skadet og døde, ha slått henne - uten at det var ment å drepe.

Anonymkode: 1dcf3...d60

Tror du selv på det?:P

Eg gjør hvertfall ikke det.

Og uansett om det er en ulykke så er det noe feil i hodet på en person som gjemmer liket på bunnen av glomma, reiser hjem til familien og melder henne savnet.. og samtidig kritiserer politiets arbeid.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, kindagirl skrev:

Tror du selv på det?:P

Eg gjør hvertfall ikke det.

Og uansett om det er en ulykke så er det noe feil i hodet på en person som gjemmer liket på bunnen av glomma, reiser hjem til familien og melder henne savnet.. og samtidig kritiserer politiets arbeid.

Vi vet jo ikke ennå. Det er mulig. Folk gjør mye rar i panikk.

Anonymkode: 1dcf3...d60

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kan ha dyttet til henne slik at hun ble skadet og døde, ha slått henne - uten at det var ment å drepe.

Anonymkode: 1dcf3...d60

Da mener du reaksjonen hans med å være "knust" og se på en langvarig leteaksjon uten å si ett ord før han ble konfrontert med funnene politiet gjorde i går?

Virker temmelig iskaldt å med ett uhell ta livet av noen for så å kvitte seg med liket, plante bevis og generelt oppføre seg slik han har.

Omtrent like troverdig som hun Kim døde av lokket på ubåten.

Vitner mer om mordere med narsissistiske trekk som overvurderer seg selv og evnene sine noe voldsomt og faktisk tror de er smarte nok til å komme unna med en slik handling.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, moroklompen skrev:

Hvis han ikke har tatt livet av henne, hvorfor skulle han da sitte på all denne infoen i så lang tid og ikke si noe før han ble konfrontert med funnene av politiet?

Kan umulig være en annen grunn enn at han håpte han kunne komme unna med det. Ingenting som tilsier at det var en ulykke.

Jeg synes bare det er feil å kalle noen drapsmann som hverken har tilstått eller er dømt for det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

ja, jeg forstår forskjellen. Jeg har opplevd forskjellen, sett den med egne øyne, sett en god venn bli drept (av min barndomskompis) rett forran øynene mine  og levd med sorgen, tapet, den følelsen av at ingenting blir noesinne de samme.  Jeg vitnet i rettssaken som 16 åring, og forstår forskjellen. Hater jeg drapsmannen, tenker jeg at han er ondskapen selv og vil han det samme? Går jeg rundt og sprer dritt om han? Nei. Han er også bare et menneske, og jeg velger å ikke ha kontakt med drapsmannen, og det går et grøss i kroppen hver gang jeg hører navnet hans. Men det er det. Han lever med sitt, og tankene til han går i grava, og jeg ble voksen over natten.

Når jeg hører folk frotse i andres tragedie, så tenker jeg at de umulig kan ha opplevd slikt selv. Og det er bra, men for oss som har hatt både vold og drap tett på, så blir bildet mer nyansert. Ytters få begår en slik handlig uten å ha traumer som trigger det.

Anonymkode: ca1ba...1ab

Du forstår tydeligvis IKKE forskjellen. Forskjellen på det du opplevde, og hvordan denne saken potensielt kunne utartet seg er; Ektemannen slipper unna, alle mistenker ham, men ingen tør å si noe. Alle er livredde. Tenker at denne iskalde mannen er livsfarlig. Men, kan ikke trekke seg unna, han er jo tross alt «uskyldig».. Du derimot, du slapp alt dette. Skjønner du nå??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, i så fall skrev:

Jeg synes bare det er feil å kalle noen drapsmann som hverken har tilstått eller er dømt for det.

Men dessverre tilsier alt at han er morderen 99.9%... Jeg er ellers enig med deg men denne saken er ganske klar, selv om han ikke har sagt "jeg har drept min kone"... :(

Anonymkode: 48f8c...6b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, i så fall skrev:

Jeg synes bare det er feil å kalle noen drapsmann som hverken har tilstått eller er dømt for det.

Dy synes det ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men dessverre tilsier alt at han er morderen 99.9%... Jeg er ellers enig med deg men denne saken er ganske klar, selv om han ikke har sagt "jeg har drept min kone"... :(

Anonymkode: 48f8c...6b6

Jeg tror også at han har drept henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, i så fall skrev:

Jeg tror også at han har drept henne.

Da forstår jeg ikke helt hvorfor du skrev det du skrev. Du tror selv at han har drept henne (meget sannsynlig i denne saken), men ønsker ikke å kalle han drapsmann før han er dømt eller har tilstått?

Anonymkode: 48f8c...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JuliaKepler skrev:

Du bidrar jo selv til å holde tråden i gang

Og hvem er du til å ta avgjørelsen for når saken skal ut av folk bevissthet? Det er enda ingen som er siktet for drapet en gang!

Du sitter her og spyr ut av deg "oppdateringer" om denne saken, men har ikke en gang fått med deg den største utviklingen i den fra i går.

1 time siden, JuliaKepler skrev:

Hurra! Da har vi siktelse også!! 

Det er ingenting å rope hurra for. "Vi" har ingenting, dette er ikke noe fotballkamp, slutt å vær så trolig respektløs.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, i så fall skrev:

Jeg tror også at han har drept henne.

Hee?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da forstår jeg ikke helt hvorfor du skrev det du skrev. Du tror selv at han har drept henne (meget sannsynlig i denne saken), men ønsker ikke å kalle han drapsmann før han er dømt eller har tilstått?

Anonymkode: 48f8c...6b6

Ja, det stemmer. Det er ikke hva jeg (eller andre) tror som bestemmer hva han er eller ikke er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, minister-mio skrev:

Du sitter her og spyr ut av deg "oppdateringer" om denne saken, men har ikke en gang fått med deg den største utviklingen i den fra i går.

Det er ingenting å rope hurra for. "Vi" har ingenting, dette er ikke noe fotballkamp, slutt å vær så trolig respektløs.

Hysj nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, i så fall skrev:

Ja, det stemmer. Det er ikke hva jeg (eller andre) tror som bestemmer hva han er eller ikke er.

Omg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke det et verdsatt juridisk prinsipp at tiltalte er/anses som "uskyldig" inntil det motsatte er bevist? 

Anonymkode: 44faf...31a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, i så fall skrev:

Ja, det stemmer. Det er ikke hva jeg (eller andre) tror som bestemmer hva han er eller ikke er.

Det er nok mange som har ulik oppfatning. Som sagt er jeg generelt enig med deg, utenom når det kommer til opplagte saker som denne er. Men, nok om det!

Anonymkode: 48f8c...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal være jublende glade for at Janne nå er funnet og noen har blitt siktet. Endelig kan bygda puste ut og komme seg videre, steg for steg.

Anonymkode: 1dcf3...d60

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...