Gå til innhold

Kunne du datet en mann som bor hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 12.1.2018 den 15.47, AnonymBruker skrev:

Ja, har venner med samme inntekt som meg og ser hvor trangt mange har det, de kan sjelden bli med ut i helgene fordi de ikke har penger å priotere på det og slik vil ikke jeg ha det. Man lever kun en gang og jeg vil ikke leve som de.

Ts

Anonymkode: 7e2b4...087

Det kan man si, men hvis du ser litt fremover, så sitter de der med hus, bil og nedbetalt lån, mens du har «levd livet», sølt bort pengene på byen og bor fortsatt på gutterommet. Hver og en må leve som man vil, men du kan nok ikke regne med å være øverst på premiehylla for de fleste kvinner hvis det vedvarer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2018 den 15.51, AnonymBruker skrev:

Betaler av og til strømmen. Slipper husarbeid, unntatt mitt eget rom. Sparer penger på konto til den dagen jeg eventuelt flytter ut.

Ts

Anonymkode: 7e2b4...087

Jeg håper for dine foreldres del at dette er trolling. La de få nyte tilværelsen sin uten å måtte brødfø en voksen, snyltende latmakk av en sønn. Jeg ville aldri datet en som deg. 

Endret av Kalimeera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2018 den 7.40, Horten Market skrev:

Du minner meg om Jesus. Han bodde også hjemme til han var 30, og hver gang han gjorde noe var det et under. Ble en meget populær mann i sin tid.

Men ikke fordi han bodde hjemme. Det er vel egentlig ingen som vet noe særlig annet enn at han sannsynligvis var snekker en periode som ung. Ellers nada info fra tidlig i tenårene til han var 30. Jeg tenker heller at han var selvstendig og flyttet ut i 13-14 års alderen, jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som resten her: aldri i livet. Ønsker ikke en partner som ikke en gang evner å gjøre helt normale ting som å betale regninger og gjøre husarbeid, det blir jo bare en ekstra belastning. Ingen ønsker seg det.

Har forresten egen leilighet men har likevel råd til å reise på byen og på turer når jeg har lyst til det. Er man smart økonomisk går det helt fint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...