Gå til innhold

Kunne du datet en mann som bor hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig. Jeg er en mann på 30 som kun har bodd to måneder for meg selv før jeg flyttet hjem igjen til mine foreldre. Jeg har ikke noen økonomiske problemer og er i full jobb, men syntes det bare er mer behagelig å bo hjemme, i tillegg er det mye rimeligere. Har aldri hatt kjæreste og er på utkikk, men vet ikke hva dere jenter føler om at jeg bor hjemme? 

Anonymkode: 7e2b4...087

Du høres ut som en latmakk som bor hjemme hos mamma selv om du overhode ikke behøver det en gang. Si meg er det mamma som vasker klærne dine og lager maten din og?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betaler av og til strømmen. Slipper husarbeid, unntatt mitt eget rom. Sparer penger på konto til den dagen jeg eventuelt flytter ut.

Ts

Anonymkode: 7e2b4...087

Slipper husarbeid ja, for det gjør vel mamma? Og du bor fremdeles på gutterommet i alder av 30 og bidrar ikke med driften av huset, regninger eller andre ting. Nei vettu hva

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betaler av og til strømmen. Slipper husarbeid, unntatt mitt eget rom. Sparer penger på konto til den dagen jeg eventuelt flytter ut.

Ts

Anonymkode: 7e2b4...087

Det at du slipper husarbeid er en uting. Ingen damer vil være alene om å gjøre alt husarbeidet for typen som ikke gidder å løfte en finger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste bor hos foreldrene sine og er 32 år. Han hadde planlagt å flytte ut for en god del år siden, men så ble moren hans syk (kreft) og han ønsket da å fortsette å bo hjemme hos sin mor og hjelpe henne til hun ble frisk. Jeg bor også hos mine foreldre. Har bodd for meg selv tidligere men ble akutt syk og trengte operasjon, og har trengt litt hjelp til fysiske ting i ettertid. Jeg dømmer ingen, og «å bo hos foreldrene» er ikke en dealbreaker i seg selv for min del. MEN, jeg vil gjerne bo for meg selv/sammen med kjæresten min, og det er noe vi planlegger. Å bo hos mamma fordi det er behagelig høres litt ut som latskap ... 

Anonymkode: 1a99d...d50

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk. Vært borti min andel av «menn» som deg. Forventer at kjærester skal være mammaen din og det er mer enn jeg kan tåle! Trenger en mann på linje med meg selv både økonomisk, sosialt, inntellektuelt og praktisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er flink til å spare, og tenker å flytte ut når du penger til leilghet, så kanskje ja.

Boligmarkedet er vansklig i dag. Synes det høres fornuftig ut.

Anonymkode: 1603b...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er flink til å spare, og tenker å flytte ut når du penger til leilghet, så kanskje ja.

Boligmarkedet er vansklig i dag. Synes det høres fornuftig ut.

Anonymkode: 1603b...39b

Selv om han ikke gidder å gjøre husarbeid eller noe?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Kjæresten min er eldre enn deg og bodde hjemme et par måneder over sommeren, da kontrakten tok slutt der han bodde før, og vi skulle flytte sammen til et nytt land litt senere, og da var det lettere å bare bo hos foreldrene et par måneder enn å finne ny bolig for så kort tid. Det syntes jeg ikke var noe problem, og jeg har gjort dette selv, men å bo hos foreldrene sine permanent i den alderen synes jeg er utrolig avtennende. Hadde følt at jeg måtte ta ansvar for deg om vi skulle flytte sammen. Kan du lage mat, f.eks. eller er dette noe en potensiell samboer måtte gjort for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et no-go! Du bor hjemme fordi det er komfortabelt? Ja, er jo flott at mamma lager mat og støvsuger og vasker boxershortsene og de sure sokkene dine, men hvordan skal du da klare deg aleine i det hele tatt? Det vil jo bli et sjokk for deg å bo med en dame da, om hun ber deg sette på vaskemaskina eller lage mat mens hun henter ungene i barnehagen eller blir litt senere hjemme fra jobb.
Du kan ikke forvente å få en slavedame heller.

Å bo hos foreldrene i den alderen der finnes nesten ikke større turn-off :(
Og hvordan tenker du det skal være i en dating fase og de første årene av forholdet inntil dere flytter sammen? Sitte på gutterommet hjemme hos mor å se på film med henda over dyna? Hun kan aldri dusje eller gå naken fra dusj til seng hos "deg" eller noe, og det blir feil å kun omgåes i hennes leilighet også. Ta ansvar for voksenlivet ditt!

Anonymkode: 7d848...0eb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har venner med samme inntekt som meg og ser hvor trangt mange har det, de kan sjelden bli med ut i helgene fordi de ikke har penger å priotere på det og slik vil ikke jeg ha det. Man lever kun en gang og jeg vil ikke leve som de.

Ts

Anonymkode: 7e2b4...087

Oi. Jeg håper faktisk at dette er en slags spøk. Ts du kommer til å slite med å finne en kvinne som kommer til å godta dette her i lengden... Vil du forvente å "leve behagelig" sammen med en kjæreste også? Altså, at din kjæreste vil ta over mamma-rollen? Eller vil du kanskje velge å være særboere, der du bor hjemme og kjæresten i sitt eget hjem? :klo:

Anonymkode: d7edd...936

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Bo hjemme hos foreldra for det er behagelig? Det er ensomt å bo alene, det vet jeg. Men hvorfor bor du ikke sammen med venner? Jeg har hatt mange forhold, men har vært singel en stund nå, ja det ble ensomt men nå har en kompis flyttet inn. Litt for han har ikke så god råd og litt for det er moro å bo sammen med gode venner. Kan ikke du det? Jeg kunne forstått deg hvis du hadde økonomiske problemer eller leiet i kjelleren hos foreldrene. Da har du i det minste din egen leilighet. Du drar ikke damer av å bo sammen med foreldrene dine når du er 30 år og grunnen er for det er behagelig. Betaler du for deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Jeg kan ikke helt forstå hvordan noen orker å bo hjemme oss foreldrene når de er 30 år.  Jeg synes jeg bodde lenge hjemme oss mine foreldre og jeg var 20 da jeg flyttet hjemmefra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Torelli skrev:

Nei, bli selvstendig. Behagelig er i såfall et rææva argument for å forbli en mammadalt etter passerte 30 år. 

Du blir ikke mammadalt bare fordi du flytter hjem i igjen. Selv dro jeg fra dama for to år siden og flyttet hjem, enkelt og greit fordi jeg sparer penger og fordi jeg syns det er triveligere enn med et masete og overstresset kvinnfolk som gjerne skal planlegge neste måneds middager i dag. Ordner alt selv, eneste forskjellen er at jeg er roomies med morsan og farsan, som er knakende kjekt siden de er flotte mennesker og jeg kan hjelpe dem med snømåking og plenklipping på deres litt eldre dager. Kjøper større hus neste år, som jeg skal eie HELT alene uten surt kvinnfolk. Kall meg mammadalt om du vil, jeg er helt økonomisk uavhengig neste år, i en alder av 31.

Anonymkode: 1bc58...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du blir ikke mammadalt bare fordi du flytter hjem i igjen. Selv dro jeg fra dama for to år siden og flyttet hjem, enkelt og greit fordi jeg sparer penger og fordi jeg syns det er triveligere enn med et masete og overstresset kvinnfolk som gjerne skal planlegge neste måneds middager i dag. Ordner alt selv, eneste forskjellen er at jeg er roomies med morsan og farsan, som er knakende kjekt siden de er flotte mennesker og jeg kan hjelpe dem med snømåking og plenklipping på deres litt eldre dager. Kjøper større hus neste år, som jeg skal eie HELT alene uten surt kvinnfolk. Kall meg mammadalt om du vil, jeg er helt økonomisk uavhengig neste år, i en alder av 31.

Anonymkode: 1bc58...53b

Ts gjør ikke en dritt hjemme

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Ts gjør ikke en dritt hjemme

Skjønner han godt. Trives foreldrene med å varte opp så kjør på. Desto flere menn som ser på alternative løsninger i stedet for å bo med kvinner, desto lettere blir det å få dame på egne premisser.

Anonymkode: 1bc58...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner han godt. Trives foreldrene med å varte opp så kjør på. Desto flere menn som ser på alternative løsninger i stedet for å bo med kvinner, desto lettere blir det å få dame på egne premisser.

Anonymkode: 1bc58...53b

Du hadde en sur drittkjerring til dame og så generaliserer du alle kvinner? Jeg var sammen med en møkkamenn. Hmmmmmm, konklusjon: MENN SUGER!!

Anonymkode: 13290...2ce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner han godt. Trives foreldrene med å varte opp så kjør på. Desto flere menn som ser på alternative løsninger i stedet for å bo med kvinner, desto lettere blir det å få dame på egne premisser.

Anonymkode: 1bc58...53b

Du kan ikke være seriøs. Er ikke normalt at en 30 åring skal bo hjemme og bli behandlet som et barn uansett om han er ferdig med kvinner eller ikke. En voksen mann skal likevel klare å bo for seg selv og forsørge seg selv og være istand til å gjøre husarbeid. Herregud ts er jo ikke psykisk utviklingshemmet. Selv de klarer seg jo bedre...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde jeg ikke giddet. Å bo hjemme i kortere perioder eller av gode grunner er helt ok, men å bo hjemme fordi det er behagelig er ikke en god grunn.

Jeg gidder ikke menn som forventer oppvartning og som ikke gidder å gjøre noe. Å være uselvstendig er veldig turn off. Jeg vil ikke være mamma for en voksen mann.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Nei, det hadde jeg ikke giddet. Å bo hjemme i kortere perioder eller av gode grunner er helt ok, men å bo hjemme fordi det er behagelig er ikke en god grunn.

Jeg gidder ikke menn som forventer oppvartning og som ikke gidder å gjøre noe. Å være uselvstendig er veldig turn off. Jeg vil ikke være mamma for en voksen mann.

Jeg er sjokkert over at ts foreldre gidder å finne seg i det. Han har sikkert vært en bortskjemt drittunge helt fra han var liten med en mor som bare duller og daller for han.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...