Gå til innhold

Kunne du datet en mann som bor hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt ærlig. Jeg er en mann på 30 som kun har bodd to måneder for meg selv før jeg flyttet hjem igjen til mine foreldre. Jeg har ikke noen økonomiske problemer og er i full jobb, men syntes det bare er mer behagelig å bo hjemme, i tillegg er det mye rimeligere. Har aldri hatt kjæreste og er på utkikk, men vet ikke hva dere jenter føler om at jeg bor hjemme? 

Anonymkode: 7e2b4...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, bli selvstendig. Behagelig er i såfall et rææva argument for å forbli en mammadalt etter passerte 30 år. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel at damen ikke ønsker å være mamma for deg siden du er vant til "å ha det behagelig". 

Anonymkode: 722f3...be2

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg prøvd.. Datet i to mnd, men jeg klarte ikke mer. Han var så hjelpesløs og tafatt. 

Du bor hjemme bare fordi det er behagelig og rimelig?? 

Anonymkode: 434eb...cac

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke med den grunnen du har nei. Om han ville studere noe nytt i voksen alder og fikk tilbud om å bo hjemme under studiene hadde det vært greit, eller om det var fordi han ventet på nybygg og ikke ville leie midlertidig etc..

Anonymkode: e14fb...f1b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på hvorfor han bor hjemme. Jeg synes dessverre at "fordi det er mer behagelig å bo hjemme" er litt turn off. Det må jeg bare beklage, ts, men du spurte jo om sannheten. Om familien trenger mye hjelp, er syke etc., eller om man flytter hjem for en periode grunnet sykdom eller e.l, er det noe annet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uaktuelt. Synes det er svært umodent å bo hjemme når man er eldre enn 20 år. 

Anonymkode: d99ae...8cd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det har jeg prøvd.. Datet i to mnd, men jeg klarte ikke mer. Han var så hjelpesløs og tafatt. 

Du bor hjemme bare fordi det er behagelig og rimelig?? 

Anonymkode: 434eb...cac

Ja, har venner med samme inntekt som meg og ser hvor trangt mange har det, de kan sjelden bli med ut i helgene fordi de ikke har penger å priotere på det og slik vil ikke jeg ha det. Man lever kun en gang og jeg vil ikke leve som de.

Ts

Anonymkode: 7e2b4...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det et gedigent varseltegn at du bor hjemme hos foreldrene dine fordi du synes det er "behagelig". Jeg hadde tenkt at hvis jeg ble din samboer ville du forventet samme service. T

Betaler du for deg hjemme? Hva gjør du i huset? Det hjelper litt om du betaler for deg og gjør mye husarbeid og slik - men ikke kjempemye. Voksne folk forventer jeg at klarer seg selv. Hadde synes det var flaut å date en 30 åring som bor hjemme hos mamma og som aldri har klart seg på egenhånd. Jeg er like gammel som deg og flyttet ut når jeg var 19...

Jeg tenker at du må bevise at du klarer deg selv før du går i forhold med noen.

Anonymkode: 30659...8cc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har venner med samme inntekt som meg og ser hvor trangt mange har det, de kan sjelden bli med ut i helgene fordi de ikke har penger å priotere på det og slik vil ikke jeg ha det. Man lever kun en gang og jeg vil ikke leve som de.

Ts

Anonymkode: 7e2b4...087

Du mener altså det er viktigere å bruke penger på fest og moro enn å betale for hus og mat? 

Anonymkode: 30659...8cc

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har medfølelse for de som bor lenge hjemme fordi jeg er i liknende situasjon selv. Er 24 år og har bodd hjemme hele livet på grunn av en blanding av psykiske vansker og økonomi. For meg har det vært vanskelig å flytte fordi flytting betyr at jeg må flytte ganske langt, og det har jeg ikke orket. Nå bor jeg derimot hjemme fordi jeg ikke har råd til noe annet. Hvis det du oppgir som grunn til at du bor hjemme er den eneste grunnen du har, så ville jeg ikke datet deg. Når du er i full jobb og har god økonomi kan du i det minste late som du er voksen og kjøpe et hus i nærheten av foreldrene dine

Anonymkode: f316e...9c9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig uaktuelt med den begrunnelsen der. Jeg forventer at en mann på over 30 er selvstendig nok til å i det minste ønske å stå på egne ben. At det kan skorte på mulighet til å gjøre det i perioder er en ting, men å foretrekke å bo hjemme hos mamma fordi det er behagelig... :riste: På tide å bli voksen,

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Uselvstendighet er ikke en egenskap jeg ser etter hos en mann. Orker ikke å bli «mor» for en mann som knapt nok har stått på egne ben. Siden du bor så komfortabelt er sjangsen stor for at du vil leve komfortabelt med et annen menneske, som igjen gjør at det andre mennesket må gjøre all jobben i hjemmet. 

Anonymkode: 2c902...3cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg er det et gedigent varseltegn at du bor hjemme hos foreldrene dine fordi du synes det er "behagelig". Jeg hadde tenkt at hvis jeg ble din samboer ville du forventet samme service. T

Betaler du for deg hjemme? Hva gjør du i huset? Det hjelper litt om du betaler for deg og gjør mye husarbeid og slik - men ikke kjempemye. Voksne folk forventer jeg at klarer seg selv. Hadde synes det var flaut å date en 30 åring som bor hjemme hos mamma og som aldri har klart seg på egenhånd. Jeg er like gammel som deg og flyttet ut når jeg var 19...

Jeg tenker at du må bevise at du klarer deg selv før du går i forhold med noen.

Anonymkode: 30659...8cc

Betaler av og til strømmen. Slipper husarbeid, unntatt mitt eget rom. Sparer penger på konto til den dagen jeg eventuelt flytter ut.

Ts

Anonymkode: 7e2b4...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har venner med samme inntekt som meg og ser hvor trangt mange har det, de kan sjelden bli med ut i helgene fordi de ikke har penger å priotere på det og slik vil ikke jeg ha det. Man lever kun en gang og jeg vil ikke leve som de.

Ts

Anonymkode: 7e2b4...087

Så da vil du bo rimelig/gratis for å kunne  bruke pengene dine på fest og moro? La foreldra dine ta regninga for mat og strøm osv... Det er ikke helt sånn det funker altså. 

Anonymkode: 434eb...cac

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betaler av og til strømmen. Slipper husarbeid, unntatt mitt eget rom. Sparer penger på konto til den dagen jeg eventuelt flytter ut.

Ts

Anonymkode: 7e2b4...087

Det er noe fryktelig turn Off med en mann som fortsatt bor på gutterommet. 

Anonymkode: 2c902...3cc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...