Gå til innhold

Låser du ytterdøren når du er hjemme`?


Gjest Balian de Ibelin

Anbefalte innlegg

Låser automatisk og har gjort det siden jeg var liten. Bodde i en mindre by som barn, bor nå i en stor by.

Anonymkode: 209a3...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I byen: ja, alltid låst. 

På bygda: kun om natten (det er fordi vi har slektninger i nærheten som kan finne på å plutselig stå i stua kl 7 dagen etter :P)

Anonymkode: 75d96...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodde «på landet» (dvs. 25 minutter unna Oslo sentrum) en gang og plutselig sto naboen på kjøkkenet i 2. etasje midt under frokosten vår :P 

Nå har vi flyttet mer sentralt, og har en nabounge som kjenner på dørhåndtakene, går inn og setter seg gjerne i stua og ser på TV dersom hun finner ei ulåst dør :P Har ikke opplevd det selv siden vi låser, men vet moren har lett etter henne og sett henne hos naboene gjennom vinduet, da var alle i en annen etasje og visste ikke at ungen var der en gang. 

Anonymkode: 372dc...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døren er alltid låst. Bor  sentralt og vil ikke risikere noe. Leser jo om folk som har døren ulåst og ender opp med å bli ranet. Det er nok ikke så farlig at ikke døren alltid er låst når man bor på landet, men vanvittig at noen faktisk lar bilnøkkelen stå i bilen 😱 Uansett hvor man bor hen. Blir bilen stjelt, så har de seg selv å takke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låser ytterdøra når jeg er hjemme og når jeg er ute. 

Er så kjipt hvis jeg skulle få innbrudd. Finner politiet ut at døra eller vinduene ikke er låst eller lukket er det lite å få igjen på forsikring fordi jeg ikke har gjort det jeg kan for å holde boligen trygg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låser alltid døra. Er livredd for å bli tvangsfingra eller drept. 

Anonymkode: 32086...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...