Gå til innhold

NRK melder om metoo-sak om kjent norsk trenar


Knutsk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fra islandske medier: "That coach had previ­ously coached 17 teams and never lasted lon­ger for each team than for a year and a half." Dette utsagnet + Avaldsnes i 2015. Ikke rakettforskning. 

Anonymkode: 59f65...a7e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forulempede hadde i dette tilfelle både tatt opp telefonsamtalene og hadde tekstmeldingene, det var dette hun la frem for ledelsen i klubben, og som førte til trenerens avgang, kan ikke akkurat si at bevis ikke var fremlagt i denne saken.

Synes uansett ikke noe om at det kommer frem i dag, nå er det en ny situasjon for alle involverte, og jeg vil anta at han lærte nok til ikke å gjøre lignende igjen fra den gang.

Anonymkode: 9725b...3df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor NRK kommer med så mange detaljer, hvorfor skal denne saken omtales? Dette ble man ferdige med i 2015.

Anonymkode: 69f8d...3a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

greien med #meetoo og alle "avsløringene" er at de graver frem "gammel dritt" som skal "ta vedkommende" heller enn å fokusere på det som skejr i dag.

Mulig personen er en annen nå enn de var da - er det da greit å bruke old stuff til å knerte noen?

Anonymkode: 1b600...9f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

greien med #meetoo og alle "avsløringene" er at de graver frem "gammel dritt" som skal "ta vedkommende" heller enn å fokusere på det som skejr i dag.

Mulig personen er en annen nå enn de var da - er det da greit å bruke old stuff til å knerte noen?

Anonymkode: 1b600...9f5

Han angrer nok ikke da han kaller det for rykter. Det er en ukultur over hele fjøla og det er på tide at det blir tatt tak i. Han og alle andre som driver med slikt har selv valgt å gjøre det og dermed ødelegger for seg selv. Det er voksne mennesker og ikke noe å synes synd på. Det skjer av egen fri vilje. Om jeg skulle trakassere noen seksuelt er det et bevisst valg jeg tar og da velger jeg også muligheten for at offeret vil si i fra og at jeg blir hengt ut, og det er bare riktig at det skjer. Da hadde jeg fortjent det så til de grader. Er familien til sånne folk viktig og de er redde for å ødelegge den så får se faen meg klare å ta de riktige valgene til riktig tid og ikke syte etterpå når det får konsekvenser. 

Anonymkode: f56bb...9c7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

greien med #meetoo og alle "avsløringene" er at de graver frem "gammel dritt" som skal "ta vedkommende" heller enn å fokusere på det som skejr i dag.

Mulig personen er en annen nå enn de var da - er det da greit å bruke old stuff til å knerte noen?

Anonymkode: 1b600...9f5

Det som ofte er greia er at det starter med en avsløring som ligger tilbake i tid, men den får snøballen til å begynne å rulle og man får inn en rekke nye historier som både er grovere og som er nyere i tid. Kan godt være at NRK sitter på mye mer, men at de venter på tillatelse fra ofrene til å trykke de andre historiene. Var jo nettopp sånn med Trond Giske. Det startet med en uskyldig sms, men endte med en statsråd som kysset kvinner i AP mot deres vilje. 

 

Anonymkode: 10f6d...0f5

Ryddet for spekulasjoner. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva går beskyldningene konkret på? Et uskyldig klaps på rumpa eller harmløs garderobeprat.

Anonymkode: 8291a...954

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva går beskyldningene konkret på? Et uskyldig klaps på rumpa eller harmløs garderobeprat.

Anonymkode: 8291a...954

Bilder og filmer sendt til spilleren. Uthenging av spilleren foran andre. Forsøk på å være med spilleren hjem. Innkjøp av babyolje og andre grisete forslag. https://www.mbl.is/sport/frettir/2018/01/11/alfarinn_var_ogedslegur/

Anonymkode: f56bb...9c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva går beskyldningene konkret på? Et uskyldig klaps på rumpa eller harmløs garderobeprat.

Anonymkode: 8291a...954

Verken eller. Kan du ikke lese saken i det minste? Står ganske tydelig at han har sendt upassende bilder og filmer, og bl a bedt henne kjøpe babyolje og ta med på hotellrommet hans. Bildene og filmene var så upassende at han måtte gå fra stillingen med en gan. 

Anonymkode: 6f7ca...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verken eller. Kan du ikke lese saken i det minste? Står ganske tydelig at han har sendt upassende bilder og filmer, og bl a bedt henne kjøpe babyolje og ta med på hotellrommet hans. Bildene og filmene var så upassende at han måtte gå fra stillingen med en gan. 

Anonymkode: 6f7ca...f89

Ganske så uskyldig med andre ord. Hvem har vel ikke sendt noe dirty bilder i livet sitt. Be noen kjøpe olje og man utsetter de for seksuell trakassering? Haha. Latterlig. 

Jeg tror dette bunner i at dagens generasjon ungjenter er så skjøre og skrøpelige psykisk at de ikke tåler noen verdens ting. Hva blir det neste. At menn på en mannsdominert arbeidsplass ikke lenger har lov å dra en sexvits foran en kvinnelig kollega? Nei.. det er gått for langt. Hysterisk. 

Anonymkode: 8291a...954

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ganske så uskyldig med andre ord. Hvem har vel ikke sendt noe dirty bilder i livet sitt. Be noen kjøpe olje og man utsetter de for seksuell trakassering? Haha. Latterlig. 

Jeg tror dette bunner i at dagens generasjon ungjenter er så skjøre og skrøpelige psykisk at de ikke tåler noen verdens ting. Hva blir det neste. At menn på en mannsdominert arbeidsplass ikke lenger har lov å dra en sexvits foran en kvinnelig kollega? Nei.. det er gått for langt. Hysterisk. 

Anonymkode: 8291a...954

Enig! Dette er ikke noe i mediene å gjøre.

Anonymkode: d0537...633

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske så uskyldig med andre ord. Hvem har vel ikke sendt noe dirty bilder i livet sitt. Be noen kjøpe olje og man utsetter de for seksuell trakassering? Haha. Latterlig. 

Jeg tror dette bunner i at dagens generasjon ungjenter er så skjøre og skrøpelige psykisk at de ikke tåler noen verdens ting. Hva blir det neste. At menn på en mannsdominert arbeidsplass ikke lenger har lov å dra en sexvits foran en kvinnelig kollega? Nei.. det er gått for langt. Hysterisk. 

Anonymkode: 8291a...954

Håper disse holdningene dør ut med deg og din generasjon. Snart. 

Anonymkode: 6f7ca...f89

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Ganske så uskyldig med andre ord. Hvem har vel ikke sendt noe dirty bilder i livet sitt. Be noen kjøpe olje og man utsetter de for seksuell trakassering? Haha. Latterlig. 

Jeg tror dette bunner i at dagens generasjon ungjenter er så skjøre og skrøpelige psykisk at de ikke tåler noen verdens ting. Hva blir det neste. At menn på en mannsdominert arbeidsplass ikke lenger har lov å dra en sexvits foran en kvinnelig kollega? Nei.. det er gått for langt. Hysterisk. 

Anonymkode: 8291a...954

Hvor gammel er du selv?

Anonymkode: cd35c...52f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske så uskyldig med andre ord. Hvem har vel ikke sendt noe dirty bilder i livet sitt. Be noen kjøpe olje og man utsetter de for seksuell trakassering? Haha. Latterlig. 

Jeg tror dette bunner i at dagens generasjon ungjenter er så skjøre og skrøpelige psykisk at de ikke tåler noen verdens ting. Hva blir det neste. At menn på en mannsdominert arbeidsplass ikke lenger har lov å dra en sexvits foran en kvinnelig kollega? Nei.. det er gått for langt. Hysterisk. 

Anonymkode: 8291a...954

Vet ikke der du jobber men jeg hadde i  alle fall definitivt hevet et øyenbryn om sjefen plutselig sendte meg dirty bilder og ba meg komme på rommet hans med babyolje  :P og jeg har jobbet mange år på kjøkken og i utelivsbransjen så vil ikke si at jeg er en sart person som ikke tar en sexvits :fnise:

Anonymkode: f5a4e...879

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske så uskyldig med andre ord. Hvem har vel ikke sendt noe dirty bilder i livet sitt. Be noen kjøpe olje og man utsetter de for seksuell trakassering? Haha. Latterlig. 

Jeg tror dette bunner i at dagens generasjon ungjenter er så skjøre og skrøpelige psykisk at de ikke tåler noen verdens ting. Hva blir det neste. At menn på en mannsdominert arbeidsplass ikke lenger har lov å dra en sexvits foran en kvinnelig kollega? Nei.. det er gått for langt. Hysterisk. 

Anonymkode: 8291a...954

Hadde du sagt det samme om du var ung og ny i arbeidslivet og avhengig av en god referanse, og det var din kvinnelige middelaldrende sjef som gjorde dette mot deg? Hadde det ikke vært litt ubehagelig om du bare hadde måtte finne deg i dette og holdt kjeft, eller risikere å få karrieren din torpedert?

Anonymkode: 7d349...e43

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper disse holdningene dør ut med deg og din generasjon. Snart. 

Anonymkode: 6f7ca...f89

Disse som mener dette holder på å dø ut, de forblir barnløse, eller annet. Sånn går det når man selv er skrøpelig og lite tilpasningsdyktig.

Anonymkode: 0287e...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse som mener dette holder på å dø ut, de forblir barnløse, eller annet. Sånn går det når man selv er skrøpelig og lite tilpasningsdyktig.

Anonymkode: 0287e...967

Så langt er det vel du som skrøpelig og lite tilpasningsdyktig som henger fast i gammeldags og forgubbet tankegods?

Hva et forresten "annet" i denne sammenheng? :klo:

Anonymkode: 7d349...e43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...