Gå til innhold

Tror ikke jeg får utdrikningslag..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann. 

Jeg skal gifte meg om 3mnd å jeg er veldig usikker på om jeg får et utdrikningslag.. Forlovere min har jeg kjent en del år, men vi er nok ikke like nære som de fleste er til sin forlover.. Jeg har ikke så mange venner heller.. Jeg ønsker ikke noe stort med masse tull og tøys der målet er å gjøre meg ukomfortabel. Jeg ønsker gjerne noe lite, der vi møtes å går ut æ spiser en god middag sammen og koser oss med noen glass vin.. Har bare to til andre å invitere (tviler på at alle kommer, så kan godt hende det bare blir meg å forloveren min)..  Men  bare noe lite hadde vært veldig koselig.. Min forlovede har mange venner, så jeg er helt sikker på at han får et stort lag.. Så jeg vet han ville syntes det hadde vært leit på mine vegne om jeg satt uten ett.. 

Men saken er det at forloveren min er en surrete person som er dårlig å planlegge å er dårlig med økonomi. Jeg har ingenting i mot at jeg betaler for meg selv, siden vi er så få å at forloveren ikke skal ha noen utgifter til utdrikningslaget bortsett fra egen mat/drikke...  Jeg vet allerede at hun reiser bort på en ferie uka/helgen før bryllupet.. 

Jeg føler heller ikke at jeg kan spørre henne om det.. For om hun ikke har tenkt på noe til meg, vil jeg ikke at hun skal føle seg presset heller.. Da er jeg heller uten.. Vil jo også bli overasket, som de fleste andre bruder blir, om jeg skulle være så heldig å få et... Vi begynner begge å nærme oss 30'årene..

Er det noen som har noen råd/erfaringer å komme med? 

Anonymkode: 2b201...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forloveren min bor på en annen kant av landet og jeg har ikke 100 venninner så jeg tviler også på at jeg får et.  Men det er like greit, hater overraskelser. Kunne egentlig bare tenkt meg og gått ut og spist også tatt en liten bar til bar etterpå, ferdi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke si noe sånt som "Enn om at du og jeg går ut og spiser sammen og koser oss, litt sånn som et mini utdrikningslag?"

Da lufter du ideen din og forloveren blir minnet på at utdrikningslag er noe du har tenkt på :)

Håper du får noe! Og at det blir hyggelig ❤️

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke folk snakke med hverandre? Nei, la oss heller gjøre alt mest mulig komplisert! 

Ta en prat med forloveren din, uansett hvor flaut du synes det er. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ønsker et utdrikningslag og er usikker på om du får et så må du ta saken i egne hender. Inviter jentene du ønsker å tilbringe dagen med, og avtal tid og sted. Er ikke vanskeligere enn det. 

Anonymkode: 7ee03...d76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri eller kommer aldri til å få verken babyshower, utdrikningslag eller arrangerte bursdagsfeiringer. Du kan da umulig ha det verre enn meg, ts :)

Anonymkode: 00a86...ae6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal du bare være glad for. Utdrikningslag er kun får å drite ut bruden

Anonymkode: f17e3...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri eller kommer aldri til å få verken babyshower, utdrikningslag eller arrangerte bursdagsfeiringer. Du kan da umulig ha det verre enn meg, ts :)

Anonymkode: 00a86...ae6

Er det du som setter standarden på hvem som har det verst? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok  ikke fått utdrikningslag. Har nesten ingen venninner. Har ingen venninner å spørre om å være forlover engang🙈 jeg hadde mange venninner før, men har mistet kontakten. Trekker meg unna fordi jeg kommer bedre overens med mine mannlige venner. Mindre drama🙄 men savner det også. Bare jeg som er veldig sær. Jeg har nok forandret meg mye. Har vært gift før og i 2002 hadde jeg et heidundrende utdrikningslag. Men sånn er det.... 

Jeg skjønner at det føles sårt, klem 💞

Anonymkode: 65f0c...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt det opp og kommet med forslag, slik en lengre opp skriver. Hun er forloveren din og da er dere nok gode venninner. Si at du ønsker utdrikningslag/en spesiell dag eller kveld. Si det du skriver: det trenger ikke være dyrt eller stort. Snakk med henne😊 

Anonymkode: 15739...3ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde nok  ikke fått utdrikningslag. Har nesten ingen venninner. Har ingen venninner å spørre om å være forlover engang🙈 jeg hadde mange venninner før, men har mistet kontakten. Trekker meg unna fordi jeg kommer bedre overens med mine mannlige venner. Mindre drama🙄 men savner det også. Bare jeg som er veldig sær. Jeg har nok forandret meg mye. Har vært gift før og i 2002 hadde jeg et heidundrende utdrikningslag. Men sånn er det.... 

Jeg skjønner at det føles sårt, klem 💞

Anonymkode: 65f0c...a73

En mannlig forlover og utdrikningslag med venner er det vel ingenting galt i?

Anonymkode: 65bcc...406

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være forlover til sommeren. Har bedt bruden gi meg navn på de hun vil ha med. Kan ikke du gi din forlover en liste og med noen ønsker? 

Tror ikke vi blir mange. 3-5 stk. Tror det blir piknik i parken.

Anonymkode: 8c6a9...aa7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ha afternoon tea med de 4 nærmeste vennindene og vår mamma for min søster. Det tror jeg hun vil like.

Vi kunne velge i flere steder som serverer dette i Oslo.

57e2f2da6d730e96cb573bc48378079a.jpg

Anonymkode: 3efbd...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg spurte ei venninne jeg har møtt gjennom samboeren min om hun vil være forloveren min og i samme slengen sa jeg at vi dropper utdrikkingslag og reiser heller på spa eller london bare vi to. Vi har begge råd til det og betaler hver våre utgifter. Hun likte idéen og skjønte godt at et typisk utdrikkingslag ikke var noe for meg. Samboer har flere venner og får sikkert et mer typisk utdrikkingslag. Han og jeg snakket masse om det før og etter han fridde. Jeg ville gifte meg med han, men samtidig ikke fordi jeg "hadde ikke venner til forlover og utdrikkingslag". Så han foreslo hun jeg spurte fordi han har jo sett at vi trives godt sammen, og da fikk jeg venninnehelg idéen. Nå gleder jeg meg skikkelig. Så jeg syntes du kan si til din forlover at du helst vil slippe et typisk utdrikkingslag, men det hadde vært hyggelig å tatt en lunsj med henne, "pia" og "sara".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...