Gå til innhold

Bra mann. Tinder. SYKT nervøs FØR og ETTER date.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal prøve å være kortfattet og tydelig. 

Jeg har vært frivillig singel i 8 år fordi jeg er ganske kresen på hvem jeg vil inngå et forhold med. Jeg setter mer pris på langvarige seriøse forhold med en som kan bli en potensiell ektemann. 

Samtidig er jeg 26 år, og tiden flyr av gårde. Jeg har et nettverk som ikke kommer meg særlig til gode lengre når det gjelder å treffe den potensielle mannen. En av mine beste venninner hadde god erfaring med tinder og er nå sammen med fyren i 4 år og bor sammen. Planer om å gifte seg og ha barn. Man skal være svært heldig for å finne en bra person via Tinder. 

Nå ser jeg ut til å ha funnet kanskje den aller beste personligheten fra Tinder. Vi har snakket sammen i 4 dager og dro på første date med han idag. Aldri i mitt liv har jeg vært så sinnsykt nervøs! Aldri! Ikke en gang under eksamen.. Jeg har vært SYKT nervøs både FØR og ETTER daten fordi han kom fra samme land som meg ... han er en som jobber mye, og før vi møttes sparte han på alle spørsmålene (stilte dem ikke på messenger) men hadde heller samtalen under 1. date. 

Nå er jeg enda mer nervøs fordi jeg føler jeg angrer på at jeg ble kjent med han via tinder.. fordi han ser ut til å være en veldig bra , seriøs mann. Stabil øyekontakt hele veien, ærlig og mye mer. Men hvordan skulle jeg ellers fått muligheten til å bli kjent med han liksom... er jo helt umulig. Jeg er nok nervøs fordi jeg vil at han skal ha riktig inntrykk av meg.. og det har jeg prøvd å understreke også. 

Han likte meg i allefall veldig godt og vil gjerne at vi skal møtes igjen ila helgen.. så vi får se.. 

Jeg vil  gjerne se han igjen, men er så nervøs.. håper dere forstår litt på hvilken måte.. 

Noen som klarer å roe ned nervene mine? :P 

Anonymkode: 72b69...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du syntes han er bra, daten gikk bra, men du angrer på at du ble kjent med han eller kjent med han via tinder? :klo: Hmmm hvorfor? Hadde du ikke blitt kjent med han på tinder så hadde du jo ikke vært på date med han heller!

Anonymkode: 0034b...83b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du virker intens. Ro deg ned. 

Anonymkode: cfe79...2c7

Hvorfor skal jeg roe meg ned? RO DEG NED SELV for faen. Så skada ass. La meg ha nerver da! For et ekkelt menneske. Dyr.

Anonymkode: 0be5a...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du syntes han er bra, daten gikk bra, men du angrer på at du ble kjent med han eller kjent med han via tinder? :klo: Hmmm hvorfor? Hadde du ikke blitt kjent med han på tinder så hadde du jo ikke vært på date med han heller!

Anonymkode: 0034b...83b

Sant . Ts

Anonymkode: 0be5a...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har liksom aldri falt sånne rasister som deg at jeg KAN høres intens ut fordi jeg er muslim?! 

Anonymkode: 0be5a...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har liksom aldri falt sånne rasister som deg at jeg KAN høres intens ut fordi jeg er muslim?! 

Anonymkode: 0be5a...d2d

Jeg lurer fælt på hvor rasisme kortet kom frem her? Du skriver ikke hvor du er fra eller hvilken religion du har, før nå. For alt vi vet var du fra Svergie. 

Anonymkode: 6157f...0df

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Det har liksom aldri falt sånne rasister som deg at jeg KAN høres intens ut fordi jeg er muslim?! 

Anonymkode: 0be5a...d2d

Hvis du skal trolle så burde du vite at forskjellige brukere har ulike AB koder, så selv om du forsøker å gi deg ut for å være TS kan alle se at du ikke er det...

Anonymkode: 4ec1c...998

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme, bare fra en annen data. Sikkert jobbdataen sin der hun stalker han vekteren......

Anonymkode: 0034b...83b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok fokuset ditt er litt feil her. Du tror det er galt at du er på Tinder (selv om fyren selv er der), mens det egentlig problemet er jo temperamentet ditt...

Anonymkode: 6d7da...c31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2018 den 13.27, AnonymBruker skrev:

Tror nok fokuset ditt er litt feil her. Du tror det er galt at du er på Tinder (selv om fyren selv er der), mens det egentlig problemet er jo temperamentet ditt...

Anonymkode: 6d7da...c31

Huff! Stakkars denne mannen

Anonymkode: 940d3...464

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...